Fjord kruisingen hebben altijd zo'n kleurtje (wildkleur; hangt van ouder af of het gra, rod etc. is) Heb zelf ook 3 fjord kruisingen en die hebben ook die kleur (maar dan een andere "tint" zegmaar)
Ik heb echt een enorm tekort aan hengsten; alle paarden die geboren worden zijn merries en bij de haflingers is er volgens mij niemand die al zover is met gn als wij (werk samen met Lucifer en Renaat1997), we hebben nu gn5 veulens. En inteelt wil ik niet; iig niet tot (over)grootouders.
Roosje01
Geplaatst: 05-04-16 12:59
Ik fok haflingers maar ben nog niet zo ver, ik ben nog niet zo lang fokker. verwacht nu mijn eerste gn2 veulen. Heb wel 1 gn3 hengst die ik gekocht heb is gister volwassen geworden. Maar zijn toekomstige vrouw staat nog in training
Net 2 paarden drachtig van de wei af dus dat is mooi in 1x raak. 1 haflinger koppel en kruising koppel.
Heb even flink wat in de uitverkoop gedaan. Ik ga mij meer richten op de fjorden en friezen. Ook heb ik nu een koppel met shet gen. Dus hopelijk lukt het om er shetjes bij te fokken!
Had er een een koppel haflingers gekocht van mij. Maar ze moest nog even sparen. Ze stonden mij beetje in de weg dus ik had nog wat van de prijs af gedaan zodat ze minder lang hoefde te sparen.
Heeft ze nu net als nog het bedrag wat ik eraf had gestuurd overgemaakt omdat ze het zo'n lief gebaar vond!! Dit vind ik een lief gebaar