Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:28

_bokworst schreef:
Hoi! Oude bekende hier :)

Ik was een tijdje gestopt met roamler, maar besloot het toch maar weer op te pikken. Alleen er staat nu dat mijn account disabled is, wat moet ik doen?

Even een mailtje naar Roamler sturen, dan wordt hij weer geactiveerd :j

_bokworst

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:31

Ik heb een mailtje gestuurd, dankjewel voor je snelle reactie! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:43

@ Anouk, Ja weet ik, maar eigenlijk kon het prima, was alleen dat ik het niet zo heel goed durfde bij de AH hahaha, aanstellerij van mij dus. Heb ze alledrie gedaan en ging prima. Hopelijk zijn ze ook goed, zit nog op de keuringen te wachten :)

@ Danseresje, wat vreselijk irritant zeg dat het niet werkt, hopelijk hebben ze het snel opgelost!

Toen ik de Jumbo van de derde cola check uit kwam stonden er ineens nog een paar cola checks in de buurt, dus wilde er nog 2 accepteren maar kreeg toen al de melding dat er genoeg inzendingen waren.
Dus dat er veel open staan heb je alsnog niet zoveel aan als ze maar een beperkt aantal nodig hebben :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:45

Ik had gisteren ook een cola check gedaan had ik verdorie de verkeerde winkel aangeklikt, en hij is dus afgekeurd :')

Albert Heijn is juist heel fijn niet zo belachelijk veel en erg aanwezige vakkenvullers. Ik doe ze liever bij de appie als bij de Jumbo :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:48

Oooh wat zonde Anouk! Ik moet ook wel erg opletten hoor als ik er 3 open heb staan dat ik wel de goede winkel pak :j

Toen ik net bij de AH was stond er zo'n vakkenvuller beetje te dralen bij het bier (ik doe alsof ik hard werk zeg maar) en dat is recht tegenover de cola. Dus ik dacht 'sjips hoe ga ik dit doen'. Maar toen kwam er een klant en die ging hem dingen vragen en toen heb ik gauw mijn eerste foto gemaakt, en daarna liep hij gelukkig weg om iets voor die klant na te kijken en kon ik rustig mijn tweede foto maken en de opdracht invullen hihi, had dus wel een beetje mazzel.

Bij alletwee de Jumbo's liep er gelukkig helemaal niemand op dit moment, dus dat ging mooi makkelijk.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:49

Ik kijk altijd een beetje wat voor een leeftijd en een persoon die vakkenvuller is, heb geregeld al fotos gemaakt van de spullen en de vakkenvullers samen.

Die jonge gasten vragen vaak geeneens wat je aan het doen bent :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:54

Ja gisteravond stonden er verderop in het pad ook vakkenvullers, maar die hadden het veel te druk met het bespreken van het weekeind om interesse te hebben in wat ik aan het doen was inderdaad :j

Maak jij foto's waar mensen op staan? Ik probeer tot nu toe eigenlijk altijd alles zonder mensen erop te doen.

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:18

Er zat vanochtend een bug in de app, die was na half uur weer opgelost.

Ik vraag altijd af de vakkenvullers aan de kant gaan;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:02

Tot nu toe 2 goedkeuringen, derde nog in de wacht. Eerste goedkeuring weer klachten dat de foto heel onscherp was. Daar baal ik van want heb gisteren dezelfde opmerking gekregen en dus vandaag super goed opgelet en sommige foto's meerdere keren over gemaakt. Op mijn telefoon vind ik hem ook niet héél onscherp, ietsje misschien, maar niet extreem. Maar opmerking gaat over dezelfde Jumbo als gisteren, dus ik vermoed dat het ook iets met het licht daar te maken heeft waardoor de foto's niet zo scherp willen worden. Zat verder nog een vraag bij over waar iets precies stond. Maar goed, hij was alsnog wel goedgekeurd. Eigenlijk zou ik wel een telefoon met betere/snellere camera willen want die van mij is best traag, maar ja die zijn niet bepaald goedkoop dus of ik dat écht wil moet ik nog even over nadenken :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:50

Alwiene schreef:
Tot nu toe 2 goedkeuringen, derde nog in de wacht. Eerste goedkeuring weer klachten dat de foto heel onscherp was. Daar baal ik van want heb gisteren dezelfde opmerking gekregen en dus vandaag super goed opgelet en sommige foto's meerdere keren over gemaakt. Op mijn telefoon vind ik hem ook niet héél onscherp, ietsje misschien, maar niet extreem. Maar opmerking gaat over dezelfde Jumbo als gisteren, dus ik vermoed dat het ook iets met het licht daar te maken heeft waardoor de foto's niet zo scherp willen worden. Zat verder nog een vraag bij over waar iets precies stond. Maar goed, hij was alsnog wel goedgekeurd. Eigenlijk zou ik wel een telefoon met betere/snellere camera willen want die van mij is best traag, maar ja die zijn niet bepaald goedkoop dus of ik dat écht wil moet ik nog even over nadenken :)

Veel roamler opdrachten doen, dan kun je een nieuwe telefoon halen :D
Ik heb ook wel eens de opmerking gehad dat de foto niet scherp is. Tja, ik doe mijn best om het scherp te krijgen, soms lukt het niet.
De opmerking over scherpte kreeg ik bijvoorbeeld bij de 'gevaar opdracht'. Ik had in de stromende regen een foto gemaakt, dan ga ik mij niet druk maken om scherpte :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:55

Nou inmiddels zijn ze alledrie goedgekeurd, bij de andere 2 geen klachten over de scherpte. Wel een opmerking of er ook artikelen achter de reclame stonden en of ik in zo'n geval volgende keer de extra blikjesfoto wil gebruiken om dat te laten zien. Tja ik wist niet dat ik die daarvoor mocht gebruiken, als dr collega dat nou gisteravond ook meteen had gezegd dan had ik dat vandaag gedaan. Nou ja, hij is goedgekeurd en ik weet het nu voor volgende keer. Vind het wel irritant eigenlijk, zo'n kleine opdracht die niet eens erg veel geld waard is maar hij levert wel een hoop gezeur op. Nou ja komt ook door dat stomme reclame materiaal want bij de AH hadden ze geen opmerkingen, maar goed :+

De APP weet echt niet wat hij wil hoor :S Ik net kijken, staan er ineens allemaal AH's voor de colacheck. Maar was mij te ver weg. Vernieuw weer, alle AH weg, nu weer allemaal Jumbo's. En terwijl nadenk of ik er nog voor weg wil vernieuw ik nogmaals en hup weg waren alle Jumbo's in de omgeving weer en toen stonden er alleen nog maar 5 verder weg die er de hele middag al blijven staan. :=

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:59

Alwiene, de koffieautomaten check in Zwolle niet interessant voor jou :D?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:00

mijn account is weer geactiveerd! Ik heb meteen wat bankopdrachten gedaan, wat moet je anders als je ziek thuis zit :+ Helaas geen oog opdrachten hier in het dorp, dus ik zal af moeten wachten!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:01

Mjetterd schreef:
Alwiene, de koffieautomaten check in Zwolle niet interessant voor jou :D?

Niet echt. Ik heb er al een aantal in Zwolle gedaan die wel interessant waren. Beetje jammer dat ik vervolgens bij eentje schade reed aan mijn "auto" toen ik weg wilde rijden :P Maar de enige die nu nog open staat is in de binnenstad en dus onhandig en duur parkeren. En ik ben veeeel te lui om te gaan fietsen :P

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:36

450 xp :D

ik kan nog 'in het oog' doen voor 30, die was vanmiddag afgekeurd omdat ik niet uilegde waarom t me aansprak :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:04

zoo level 2 heb ik morgen bereikt :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:35

Goed bezig dames. Helemaal verslaafd al?

@ Mjetterd. Kneipp kruidvat marker s plein ijsselmuiden staat bij mij nu wel weer in de app. Of bedoelde je die niet? Niet dat je daar ook maar iets aan hebt om deze tijd ofzo. :')

Toen ik vanavond in Putten was zag ik Almere en Amsterdam in de app. Zag daar bijvoorbeeld een Verkade koekjes check klaar staan, maar hier thuis staat die mooi niet.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:41

Ja ik zag het ook Alwiene, nu savonds staat hij er ineens weer :'). Morgenochtend maar eens kijken of hij er nog staat.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:53

klopt het dat dit een betaalde ap is eigenlijk? ik krijg hem niet gedownload zonder mijn betaalgegevens in te vullen :(

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 01:11

unihorses schreef:
klopt het dat dit een betaalde ap is eigenlijk? ik krijg hem niet gedownload zonder mijn betaalgegevens in te vullen :(

je kan gewoon op overslaan klikken :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:19

Mjetterd schreef:
Ja ik zag het ook Alwiene, nu savonds staat hij er ineens weer :'). Morgenochtend maar eens kijken of hij er nog staat.

En hij is weer verdwenen.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:15

Yes er is een plus check in mijn dorp! Als ik me vanmiddag beter voel dus even langs :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:45

Zo ik ben hard opweg puntjes te verzamelen heb al 3 badges en in de 300 zo.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:01

Kan iemand mij uitnodigen voor roamler? Ik zou naar aanleiding van dit topic ook graag met roamler willen beginnen!

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:08

M_aaike schreef:
Kan iemand mij uitnodigen voor roamler? Ik zou naar aanleiding van dit topic ook graag met roamler willen beginnen!

hoeveel tijd heb je voor Roamler en waar woon je ergens?