25 dagen is nog niks.... 3 maanden wachten totdat je veulen volwassen is is pas erg En gave oldenburger!
AlwaysH schreef:Janine1990 schreef:Nee, kan nog niet.Hoe komt het dan dat er wel clubs bestaan?Duhh, door magische eenhoorns die over regenbogen lopen natuurlijk! Dat weer toch iedereen?
Kanji91 schreef:25 dagen is nog niks.... 3 maanden wachten totdat je veulen volwassen is is pas erg En gave oldenburger!Maar die kan je verouderen.
2 is 50, 90 is een leuk bedrag! Clubs kan je nog niks mee, ik heb ergens wat erover gelezen, maar geen idee waar...
AlwaysH schreef:Janinevv schreef:Met de weinig te verdienen deltapoints.Vind ik wel meevallen, twee per lvl Nou, ik ben me aan het afvragen of ik vanavond nog eens 2100 xp ga redden om naar level 30 te gaan
AlwaysH schreef:Janinevv schreef:Met de weinig te verdienen deltapoints.Vind ik wel meevallen, twee per lvl Jaa maar als je hoger in lvl komt gaat het lvl'n langzaam, of je moet veel geld uit gaan geven aan keuringen etc voor niet zoveel xp..
AlwaysH schreef:Dat snap ik, maar het is voor mij dus niet zo lastig. Hoezo is dat voor jou niet zo lastig?
Ben zuinig op mijn 24 deltapoints op de .nl & op de .com heb ik er 32 (lvl 30). Maar soms dreig ik wel gek te worden heb verschillende paarden nu op 2 jaar zitten en het is iedere avond een verrassing welke volwassen word.
Ja, heb een merrie en hengst verouderd (anders kon ik niks) en nu gebruik ik mijn laatste paar niet meer.