Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:29

Wel Engelse update hier plaatsen :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:33

speciaal voor jou houd ik de engelse in de gaten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:35

<3 :+:

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:36

Alvast NL
Hallo iedereen!
Hopelijk zijn jullie allemaal in een goed humeur! Welkom bij de update van de week!

Noorderlink Nachtmerries
Leuk Feitje: Grote Bonny´s grootste vijanden in hele wereld zijn ongetwijfeld.....Wespen. Wie had dat kunnen denken?! Ook is zij geen fan van broeken die zijn kwijt geraakt, maar deze week zul je haar moeten helpen met beide horror verhalen in de fonkelnieuwe missie van deze week

Ook zul je moeten wennen aan het taalgebruik van meneer Bucket, en luisteren naar de verwarrende verhalen van het raadslid in Silverglade dorp; en dat alles om een nieuwe route te bouwen voor de paardentrailer service! Deze jongens kunnen als geen ander een makkelijke karweitje tot een enorme klus maken! Rijd naar meneer Bucket en probeer het balletje aan het rollen te krijgen.

Grote Bonny en de anderen hebben je hulp nodig!
Grote Bonny en de anderen hebben je hulp nodig!

Om deze missie te kunnen doen moet je eerst de missie hebben gedaan waarin je de stagiaire van de GED helpt om de kelder van de Barones te repareren, en je moet Grote Bonny geholpen hebben om de Silverglade klok te repareren.

Jouw kledingkast met Herfstkleding zal uitpuilen met prachtexemplaren!
Je zult er fantastisch uitzien na een dagje shopping in de Westkaap en de Gouden heuvels deze week! De ecologische winkel in het Vissersdorp Westkaap heeft gebreide truien in kleuren rood & grijs in de aanbieding die perfect zijn voor deze tijd van het jaar.Verder zijn er baggy broeken beschikbaar in verschillende kleuren bij de Tweedehands winkel (ook te vinden het de Westkaap), het Waanzinnge Schip tussen het vissersdorp en de Goudenblad Stal heeft schattige handschoenen in verschillende kleuren in de aanbieding.

Ken de feiten!
Nu kun je meer over je vrienden te weten komen door de gloednieuwe "Inspecteer" functie! Klik op een naam in de chat of op een speler en krijg informatie over deze speler te zien bijvoorbeeld; de kleren die ze dragen, hun reputatie bij de verschillende groeperingen, en info over hun paard! Maar dat is nog niet alles je krijgt ook te zien hoeveel sterren ze al hebben gevonden en hoeveel paarden deze speler bezit inclusief ras en level. Niet slecht he?

Gebruik de
Gebruik de "Inspecteer" functie om de vaardigheden van je vrienden te checken!

Ow, nog een laatste nieuwtje...
Kijk volgende keer eens als je vrienden hun paard verzorgen. Zie je een verschil?

Maar goed, wij weten dat zij niet helemaal normaal is maar doe Grote Bonny de groeten. Probeer haar maar eens uit te leggen dat zij eigenlijk helemaal niet zo belangrijk is!

Een fijne week toegewenst!
Namens het hele Star Stable team <3

https://www.starstable.com/nl/news

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:38

En speciaal voor Takkiemuis

Hey everybody!
Hope this October day finds you all smiling! Welcome to this week’s update!

NorthLink Nightmares
Fun fact: Big Bonny’s worst enemies in the whole wide world are… Wasps. Who’d have guessed?! She’s not a big fan of missing trousers either, but you’ve got to help her deal with both horror stories in this week’s brand new quest.

You’ve also got to get your head around Mr. Bucket’s unusually formal grasp of the English language, as well as listen to a few different versions of the truth from the Councilman in Silverglade Village; all this just to build a brand new route for the horse trailer service! These guys sure know how to make an easy job hard! Ride on up to Mr. Bucket to get the bizarrely complicated ball rolling.

Big Bonny and the others need your help!
Big Bonny and the others need your help!

To take part in this new quest, you’ll have had to have completed the previous quests where you help the GED intern to repair the Baroness’ basement as well as helping Big Bonny to repair the Silverglade clock.

Your Autumn wardrobe’s gonna pop with these exclusives!
You’ll be Fall fabulous after a shopping trip around Cape West and Golden Hills Valley this week! The Eco Store in Cape West Fishing Village has got grey and red knitted sweaters ready for these cooler, windier days. Stay cosy with three exclusive colours of baggy pants now in stock at Second Hand + Design (also in Cape West), plus The Crazy Ship is stocking cute gloves in red, black and white at their unique boutique between the Fishing Village and Goldenleaf Stables.

Get the facts!
Now you can get the lowdown on your friends with our brand new 'Inspect Player' tool! Click on their name in chat or the player themselves, and you’ll get the option to check out all the info about what they’re wearing, their reputation with all the different factions on Jorvik, as well as how their horse is doing! Not only that, but you can also see how many of Jorvik’s magical hidden stars they’ve collected as well as how many horses they own plus their breeds and levels! Neat, huh?

Use the all-new 'Inspect Player' tool to check out your friends' skills!
Use the all-new 'Inspect Player' tool to check out your friends' skills!

Oh, and one last thing...
Take a look at your friends next time you’re all taking care of your horses together. Notice anything different?

Anyway, we know she’s totally mad, but tell Big Bonny we said hey. Try and break it to her gently that she might not be quite as statue-worthy as she likes to think she is!

Have a great week!
from your Star Stable team <3

https://www.starstable.com/en/news

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:42

Dankjewel! ! Mwah matige update

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:59

takkie_muis schreef:
Wel Engelse update hier plaatsen :')

Ik speel ook in het Engels. Ik speel echt nooit spellen in het Nederlands.

edit: mijn man had een keer hier in Oostenrijk een schietspel gekocht voor de xbox, maar dat was dus alleen in het Duits. Leek wel of de 2e wereldoorlog hier opnieuw was uitgebroken. Dat spel ligt dan ook ongebruikt in de kast te verstoffen.
Laatst bijgewerkt door CrazyCat op 15-10-14 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:00

Weet iemand hoe dat sr kopen via je mobiel werkt? Ik ben aan het overwegen weer sr te kopen, maar kan niet via ideal betalen..

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:02

Poek schreef:
Weet iemand hoe dat sr kopen via je mobiel werkt? Ik ben aan het overwegen weer sr te kopen, maar kan niet via ideal betalen..

Ik heb laatst met mijn mobiel gekocht. Je krijgt een sms waar je op moet antwoorden. Zodra je dan het spel start zie je je coins en dat je starrider bent.
Kosten komen gewoon op je telefoonrekening.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:07

En het is niet dat ze dan dingen gaan afschrijven wat jij niet wil?

Trip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:11

nee dat gebeurd niet.

kan nog niet inloggen

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:21

Jammer van de update.. Vind het juist niet fijn dat andere spelers allemaal informatie kunnen zien van mij lol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:22

Idd beetje privacy schending

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:24

ja, ik vind dit een beetje stalkerig, waarom zou iemand anders moeten weten hoeveel paarden jij hebt? Om te kunnen opscheppen tegen elkaar, ik zie al problemen.. En Poek, er wordt wel autmatisch afgeschreven denk ik, als je niet op 'cancel subscription' klikt.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:25

merrylegs schreef:
ja, ik vind dit een beetje stalkerig, waarom zou iemand anders moeten weten hoeveel paarden jij hebt? Om te kunnen opscheppen tegen elkaar, ik zie al problemen.. En Poek, er wordt wel autmatisch afgeschreven denk ik, als je niet op 'cancel subscription' klikt.

Ja dat wist ik wel, dat is ook als je met ideal betaalt. Maar niet dat er zomaar 20 euro bij mn telefoonrekening komt toch?

Edit: Nu ligt de hele site eraf :\

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:28

Jammer van de update, had zeker iets meer verwacht! Hopelijk volgende week beter!
Ik kom eindelijks verder met me opdrachten :) Iedere keer maar die dagelijkse opdrachtjes doen komt me neus ook wel uit

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:36

ehm hoe telefoonrekeningen etc. werken, geen idee. voor de zekerheid gewoon cancellen zou ik zeggen..

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:38

lolove schreef:
Jammer van de update.. Vind het juist niet fijn dat andere spelers allemaal informatie kunnen zien van mij lol.

Ik had al een hekel aan al die vriendschap uitnodigingen van al die beginners... En nu kunnen ze ook nog is zien hoeveel paarden enz. Niet dat ik er geheimzinnig over doe... Maar niet iedereen hoeft het te weten.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:52

ik ben er mee bezig. ik laat hier weten wie het heeft gekregen ok

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:52

Per telefoon is gewoon een eenmalige betaling. (alleen zit ik in Oostenrijk maar denk niet dat dat uitmaakt)
Heb een maand genomen voor 6 euro ofzo en na die 30 dagen was ik gewoon geen star rider meer.
Toen heb ik het nogmaals zelf weer met mobiel voor 30 dagen gekocht.

Je kunt zelf kiezen hoeveel dagen je wil en voor welk bedrag.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:14

Ik vind het wel erg lang duren voor een relatief kleine update -O-

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:16

Ik vind de updates altijd te lang duren := Maar ik heb nooit zoveel geduld :')

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:23

nog niet..

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:24

Ik ben altijd op een of andere manier bang dat mensen me gaan hacken als ze zien wat ik allemaal heb... Geen idee of het kan, maarja kan altijd en gek tussen zitten. Heb eigenlijk niet zo veel aan de update, wat kregen we vorige week nou... Bankjes. Achja, moet blij zijn dat SSO er überhaupt is. En van die beginners die verzoeken sturen herken ik! :')

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:30

lolove schreef:
Ik ben altijd op een of andere manier bang dat mensen me gaan hacken als ze zien wat ik allemaal heb... Geen idee of het kan, maarja kan altijd en gek tussen zitten. Heb eigenlijk niet zo veel aan de update, wat kregen we vorige week nou... Bankjes. Achja, moet blij zijn dat SSO er überhaupt is. En van die beginners die verzoeken sturen herken ik! :')

Heb ik dus ook, dan kunnen ze kijken en dan zoiets van: Oehh die heeft veel paarden die hack ik wil.
Geen idee of het kan, maar niet echt een fijn idee idd.. :n