Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:39

Heb de schat van 10,00-12,00 uur ook gemist helaas, maar pony was toe aan een plukbeurt.... :=

Hangt er vanaf wat het veulen gaat worden en wanneer hengst raak schiet. Aangezien dit ronde 2 word en de merrie al aardig op leeftijd kom. :+
Als het merrie is blijft ze word het hengst is het weg ermee. Maar wil daarna nog een paar veulentjes fokken met haar als dat lukt.

Ik wil inderdaad een van mijn paarden naar de 150 trainen voor de badge en dat is dan gelijk ook mijn wedstrijd paard.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:40

Vanaf 20 jaar kunnen ze overlijden

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:40

Index? Hoe bedoel je? Paarden kunnen vanaf 20 J dood gaan. Ik denk dat de oudste 26 is geworden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:41

Marcella schreef:
Heb de schat van 10,00-12,00 uur ook gemist helaas, maar pony was toe aan een plukbeurt.... :=

Hangt er vanaf wat het veulen gaat worden en wanneer hengst raak schiet. Aangezien dit ronde 2 word en de merrie al aardig op leeftijd kom. :+
Als het merrie is blijft ze word het hengst is het weg ermee. Maar wil daarna nog een paar veulentjes fokken met haar als dat lukt.

Ik wil inderdaad een van mijn paarden naar de 150 trainen voor de badge en dat is dan gelijk ook mijn wedstrijd paard.

Hengst heb ik dan eventueel wel interesse in! Hangt er vanaf wat ik tegen die tijd aan paarden heb staan :)

Index bedoel ik met wat meer categorieen zegmaar. Beetje als de Bokt wiki :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:45

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:46

Anoniem

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:09

Aswan is wel leuk :D Ik heb alleen geen geld _O- en ik moet eerst mn stallen eens up zien te graden :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:14

Prijs is richtprijs moet ik hem van de handel af halen of zeggen kijk later wel mocht hij er nog zijn. Aantal van mijn veulentjes staan buiten de deur. Heb op dit moment 2 paarden ook op visite (babymakers). _O-

Help mijn terrein is te klein. := _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:17

Ik kijk nog even Marcella :j ik denk dat ik liever een merrie heb als ik mn stallen heb vergroot :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:33

Misschien dat er nog fjinkers op de markt gaan komen. :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:34

Je hebt mijn woordje gepikt :=

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:35

Ik gebruik het woord fjinker al heel lang :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:37

Nee die andere babymaker :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:39

Roosje01 schreef:
Nee die andere babymaker :')

_O-

Ja heb nu een 2de babymaker op visite. :+

En totaal 4 koppeltjes op de wei staan. Zou leuk zijn als ze allemaal tegelijk drachtig zijn. Misschien dat ik dan een aantal dagen manege word. :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:43

Oh haha _O-

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:02

Was opzoek naar een trainer komt dr eentje me topic binne valle dat ik veel te weinig vraag en loopt met bedragen te strooien. En nu wil gelijk niemand het meer doen omdat ze het opeens te weinig vinden en wille ze ook dat hoge bedrag wat die andere ergens krijgt. Kan ik daarvoor temmen of heeft dat geen zin?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:28

Heel eerlijk ik zou het eigenlijk ook niet doen voor dat bedrag....sorry. Y;(

Je haflinger hengst is 120 dus babymaker mag binnenkort de wei op zodra 1 van de 4 weilanden leeg is. Nu kom het wel handig uit als je zoveel paarden te trainen heb. :')

Fjinker. :D *\o/*
http://spel.mijnmanege.nl/paard/3448-am ... -mt&t=1993
Was alleen experiment en had geen geduld om te wachten tot beide paarden vol was.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:36

Ik verveel me nu dood op het spel, heb niks te doen, mijn paard doet er zo nog wel drie dagen over om te herstellen van 1 dagje trainen. Ik denk dat ik het er weer bij ga laten, ik kan gewoon niks met mijn paard en vind eigenlijk alles veel te duur voor beginners. Ik vond t leuk voor een dag, maar nu irriteer ik me dood aan het feit dat mijn paard praktisch geen energie erbij krijgt. Dus voor wie een gen2 paard wil dat op het moment door gebrek aan training 25 niveau heeft voor 1200 zodat ie niet doodgaat, meld je maar. Kim haar quests kan ik ook niks meer mee op het moment.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:37

Fennadev schreef:
Ik verveel me nu dood op het spel, heb niks te doen, mijn paard doet er zo nog wel drie dagen over om te herstellen van 1 dagje trainen. Ik denk dat ik het er weer bij ga laten, ik kan gewoon geen weide betalen. Ik vond t leuk voor een dag, maar nu irriteer ik me dood aan het feit dat mijn paard praktisch geen energie erbij krijgt. Dus voor wie een gen2 paard wil dat op het moment door gebrek aan training 25 niveau heeft voor 1200 zodat ie niet doodgaat, meld je maar.

Dat is jammer. Als je paard geen energie meer heeft binnen ongeveer 5 a 6 uur geloof ik zonder te trainen heeft die weer volle energie.

Ik heb anders wel een gratis paardje voor je dat je die ook kan trainen wanneer je andere paard geen energie meer heeft?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:40

Als je zorg dat om 00.00 uur niks op de wei staat hoef je ook niet te betalen. Dus gewoon overdag als je op school ofzo zit paard zijn energie laten herstellen. En in de tussentijd gewoon trainen bij een manege waar je training geld + extra terug krijg verdien je ook nog wat extra ook nog. En je gaat sneller omhoog met ruiterlevel waardoor quizen/bezemen/schat zoeken ook steeds meer opleveren.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:42

Nu na 3 uur is ie van 10% naar 30% gegaan, 6 uur zal dan iets van 50% zijn... Dus t gaat me iets te langzaam nu. Verder is alles gewoon reteduur, en ook dat werkt beginners tegen. Ik heb geen wei, heb nog niet genoeg gespaard, denk eerlijk gezegd ook dat t niks zal opleveren, aangezien hij niet eens thuis staat. Zou t logischer vinden als ik hem op de wei van de pensionstal kon zetten.

Verder vind ik het erg jammer dat je opeens een week moet wachten voor de quests van Kim..

PS, ik ben nacht-actief en dag-actief, dus, alleen tussen 1 en 8 krijgt hij rust.

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:43

Als je het spel 1 dag speelt "hoor" je ook nog geen eigen paard te hebben, maar te trainen bij een manege en zo je terrein op te bouwen en munten te sparen zodat je zelf paarden kan gaan kopen en trainen.
Wel jammer dat je zo snel al weer wilt stoppen.

Een van mijn fjorden staat nu bij iemand op te trainen maar volgens mij is ze sindsdien niet meer online geweest xD

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:44

Jammer dat je niet zoveel plezier beleeft aan het spel. Ik vind de suggestie die je noemde in het topic bij problemen een goede hoor, volgens mij is het vaker genoemd, maar kan zo gauw geen suggestietopic erover vinden. Ik zou die dus zeker aanmaken als ik jou was!

Heb wel een tip voor je, train lekker op een manege als je eigen paard door zijn energie heen is. Als je er een uitkiest waarbij je een vergoeding krijgt, kun je nog mooi geld verdienen ook! Dan gaat ook je ruiterniveau omhoog, daardoor krijg je meer munten bij bezemen/quizzen/schatzoeken en dan heb je vanzelf genoeg munten om een wei te bouwen en kun je meer in je eigen paard investeren!

Ik snap dat het in het begin soms lastig is, maar zonder uitdaging is het spel ook niet leuk! ;) Ik denk dat je gewoon teveel en te snel wil!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:45

Toen het spel net begon was het inderdaad voor de beginners en dus voor iedereen vele malen moeilijker. Waren nog geen maneges met geld terug en geen loterijen.

Toen had niemand nog geld voor upgrades.

vind wel dat de beginners het nu veel makkelijker hebben, iedereen wilt ze helpen :)