Nee, maar sommige mensen willen hun LF account wel delen met andere die dat niet mogen mits er goed mee omgegaan wordt (Of zoiets heb ik dan begrepen haha )
Ik ben niet lifetime starrider maar mijn moeder had ooit eens een halfjaar geleden een keer starrider voor mij gekocht, en ik heb sinds die keer nooit op "cancel subscribtion" geklikt. (waar zit die knop eigenlijk tegenwoordig? Ik kan hem echt niet vinden).
Maargoed, ik ga misschien inderdaad nog wel een starrider account maken, gewoon om al die opdrachten weer opnieuw te doen. Het is behoorlijk saai zonder leuke club en zonder opdrachten
Ik kan je Poek aanbevelen als cobeheerder, Zeeuwtje en dan zijn mijn vrienden niet verward meer als ze op mijn account komt en ik erna, haha.
Poek
Geplaatst: 14-10-14 22:22
merrylegs schreef:
Ik kan je Poek aanbevelen als cobeheerder, Zeeuwtje en dan zijn mijn vrienden niet verward meer als ze op mijn account komt en ik erna, haha.
Ik had eigenlijk een pb gestuurd voor mn vriendin Moet idd wel zeggen dat ik het nu een stuk of 3x het moest uitleggen Van: neehee ik ben chris niet, ik speel alleen op haar account!
nee, ik denk dat het gebied pas over een paar weken open gaat, waarschijnlijk krijgen we eerst een hoop previews en sneak peaks te zien. Al zijn ze wel vroeg begonnen met updaten vandaag, om 10 uur lag hij er al uit.
Ik ben heel benieuwd naar de update! Ik vraag me af hoelang de server er vandaag uit gaat liggen
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-14 10:56
En het is al 11 uur en er is nog niks bekend. Hmm, of het is iets groots waar ze lang over doen. Of het is iets heel kleins en ze schamen zich zo dat ze het niet online durven te zetten (Grapje hoor!)
Hahah, zelf heb ik het gevoel dat het toch wel een best grote update gaat worden! En ik denk dat het nog wel even gaat duren tot hij weer open gaat. Maar misschien heb ik het ook helemaal mis en is die zo weer open