Heb net even voor je getest komen er best veel uit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_classic schreef:SavannahNx schreef:Ik zoek echt al heel lang zoiets als dit jurkje. Maar ik weet niet welke trefwoorden ik moet gebruiken bij zoeken. Ik weet namelijk wel zeker dat Alie dit heeft maar kan het niet vinden. Misschien kan iemand ook linkjes plaatsen? HEEL GRAAG![]()
[ [url=m/Q5zegm.png]Afbeelding[/url] ]
Als je de app op je telefoon download, dan kan je op foto's zoeken. Zo makkelijk!
SavannahNx schreef:_classic schreef:Als je de app op je telefoon download, dan kan je op foto's zoeken. Zo makkelijk!
Hoe?!
xSCWx schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek voor mijn Macbook Air 13" een keyboard cover. Nou kom ik heel veel tegen, van Russisch/Koreaans/Frans/Spaans, maar geen Nederlands. Wie wil met me meedenken/zoeken
LizMD schreef:xSCWx schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek voor mijn Macbook Air 13" een keyboard cover. Nou kom ik heel veel tegen, van Russisch/Koreaans/Frans/Spaans, maar geen Nederlands. Wie wil met me meedenken/zoeken
Voor apple macbook toetsenbord cover 13 "15" rainbow laptop toetsenbord stickers ons versie silicone skin protector covers kleurrijke
http://s.aliexpress.com/V7ziUFNb
(from AliExpress Android)
Zoiets bedoel je?
lor1_1984 schreef:eclair98 schreef:Heeft een van jullie ervaringen met het bestellen van Funko poppen via een of andere verkoper op Alie? Is het bekent dat ze bijv. een nepperd oid opsturen?
Je kunt er het beste vanuit gaan dat het hoe dan ook nep is.
Overigens mag namaak hier niet besproken worden.
xyzutu2 schreef:Ik wilde vandaag ook voor het eerst iets bestellen bij Aliexpress, maar het betalen lukt maar niet, heeft iemand een idee waar het probleem zit?
Ik wil graag betalen via Ideal en klikte dus ook dat vakje aan, maar kan vervolgens nog steeds alleen maar voor creditcards kiezen en niet voor Ideal? Ik heb overal ingevuld dat het om Nederland gaat, maar na het beginscherm komt Ideal ineens niet meer in de mogelijkheden voor, erg vervelend want ik vind het toch griezelig om zomaar mijn creditcardsgegevens achter te laten..