Eerst 3 maanden Star Rider gekocht, en daarna Life Time, moest alleen wel beloven dat ik sowieso nog 1 jaar moest blijven spelen Is me wel gelukt hoor!
CrazyCat
Geplaatst: 13-10-14 16:50
Ik ben 39, duidelijk veel te oud dus Ik ben alleen wel al mijn hele leven een gamer dus ik speel gewoon lekker tussen de pennies
lucaa2
Geplaatst: 13-10-14 16:52
CrazyCat schreef:
Ik ben 39, duidelijk veel te oud dus Ik ben alleen wel al mijn hele leven een gamer dus ik speel gewoon lekker tussen de pennies
ik ben 19 en nu een jaar aan het spelen, drie maanden geleden ben ik lifetime geworden omdat bleek dat het toch geen bevlieging is. En ik ben het nog lang niet beu, en dat ik te oud zou zijn ach, vanbinnen ben ik een 10-jarige penny en ik zit in een club waarin de meesten 20 jaar en ouder zijn.
CrazyCat
Geplaatst: 13-10-14 18:42
lucaa2 schreef:
CrazyCat schreef:
Zo penny zijn we nu ook weer niet. ...
Toch?
Geen idee of jullie pennies zijn,maar er zitten er wel veel in het spel.....hahaha.
Ik heb in het echt een wilde Arabier gered en die vertrouwt alleen mij ...
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-14 18:58
telt een 3 jarig tuigpaard ook?
lucaa2
Geplaatst: 13-10-14 19:03
Karla_1999 schreef:
telt een 3 jarig tuigpaard ook?
Nee, alleen zwarte Arabische volbloed hengsten die je ergens zielig verwaarloosd en getraumatiseerd en wild in een weitje vond waarna jij hem helemaal alleen naar de top hebt gebracht zijn toegestaan
ik ben 29 jaar speel al jaren paardenspellen speelde eerder ook het paardenspel jaren gedaan. deze game is veel leuker 3d ik ben ook lifetime. speel het vaak met me kinders overdag. Heb een leuke rijclub met oudere spelers.
al snap ik niet dat er ook spelers zijn met dubbele accounts en dan beide sr why denk ik dan?
CrazyCat
Geplaatst: 14-10-14 09:28
Trip schreef:
CrazyCat schreef:
speel je op nederlandse server?
Ja op Misty Mountain (Nina Mountainhurricane)
Sarcasm
Geplaatst: 14-10-14 10:10
Dankjewel voor de reacties!
Ik voel mezelf soms ook wel oud, met 19 jaar.. Als ik zie hoe sommige op dat spel communiceren. Maar vind het erg leuk, wil ook graag Lifetime.
Heb gister me eerste paard gekocht, zal straks wel een foto plaatsen! Heeft me 10 euro gekost....
Wat ik wel kan doen is me account delen, maar dan mag je geen paarden verkopen die ik heb staan. Dus als iemand een lifetime account wil delen met mij, stuur maar een berichtje.