nafnaf schreef:Naar dat weggetje van die heks pi rijden en dan links Maar de weg is helaas versperd, je kan er met geen mogelijkheid langs komen Maar het komt allemaal wel vanzelf
Ja, vind het nooit zo leuk als mensen dan die codes aan anderen doorgeven... Maar ja, ik vind die sc wel heel verleidelijk
Nee, gewoon een actie voor LT. Maar ik vind het best moeilijk nou, het is of een nieuw halster of sc...
HorseLove28 schreef:Iemand ook mailtje gekregen voor een disco hoed of zo? Ja die heb ik ook gekregen .
Ik niet.. Ik wil ook een discohoed (grapje natuurlijk haha, ben al een tijdje geen starrider meer dus speel eigenlijk ook niet )
nafnaf schreef:Nouhh, wat is de code mag ook in pb, ik ben lifetime maar beheer niet de email van het accountIk heb een PB gestuurd.
waarom mogen anderen mensen die codes niet weten? omdat jij dan niet de enige bent die met die ene hoed rondloopt of veel sc heeft?
Zou ik ook een pb mogen? Mijn E-mail ligt eruit dus krijg niks binnen de laatste tijd.. Ik ben ook lifetime