Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amburtjoz schreef:Aan degene op de vorige pagina over de Mi smartwatch, hoe bevalt 'ie?
6 april besteld, dus supersnel! 

Ik wilde eigenlijk alleen dat specifieke onderdeeltje hebben omdat mijn set anders niet compleet is en dus eigenlijk waardeloos. Maar hij zegt dat het een set is en hij niet 1 deel van de set kan sturen en dat ik korting kan krijgen (maar specifiek is hij niet en ik heb het gevoel dat hij zich er makkelijk vanaf wil gaan maken.

Murthul schreef:Lastige keuze inderdaad! Ik zou vragen of hij een nieuwe set opstuurt. Anders opzoeken wat dat stukje los bestellen op Ali kost en dat bedrag aanhouden voor refund?
Ook al zou hij een bedrag terugboeken dan baal ik nog omdat ik geen complete set heb en juist die maat is een veelgebruikte.

Remy schreef:Ik heb een aanbod gekregen van 1 dollartje refund.Wilde een dispute openen maar dat lukt niet, ik krijg de boodschap dat dat 10 dagen nadat de seller het verzonden heeft, klopt dat?
Jennyxx schreef:geerte schreef:[ [url=m/rgQ9dC.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam deze tegen, en ik vind dit wel wen leuk jurkje voor bokt
Heb je hier een linkje van? Leuk voor mijn dochter
Cardy schreef:Lastig Remy, zeker omdat je dat onderdeel wep echt nodig hebt..
Hier zojuist weer een bestelling geplaatst, deze 4 horloges komen eedraags mijn kant op:
[ [url=m/wPyDM5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtnkel.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lhe0B3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AETv0l.jpg]Afbeelding[/url] ]