Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roosje01 schreef:Hmm ik had dinsdag geboden op een haflinger hengst toen volgde er een bericht van de ts, dat als niemand bood hij woensdag avond om 20:00uur naar mij zou gaan. Maar nog altijd heb ik de hengst niet bij de handelaar gezien.
sanneloveyou schreef:Roosje01 schreef:Ik was 1e nu nog maar 4e had nie gedacht dat zo lastig zou zijn heb egt flink wat geld erin gestoken om te trainen.
Herkenbaar. Ik heb geen eerste gestaan maar ookal een dot geld er in gestoken
Heb al bijna 800 punten, heb veel trainingen gedaan (enkel die van 20-65 munten) had niet verwacht om zo veel te moeten trainen om eerste te staan, maar als ik nu uitreken, als ik even gemiddelde neem zo, (43 om zo te zeggen : 43x800 = 34400) dan valt de prijs ook eigenlijk tegen 
ben niet helder.
maar het is sowieso 2x of 3x zoveel als wat je krijgt
sanneloveyou schreef:Roosje01 schreef:Herkenbaar. Ik heb geen eerste gestaan maar ookal een dot geld er in gestoken
Hier ookHeb al bijna 800 punten, heb veel trainingen gedaan (enkel die van 20-65 munten) had niet verwacht om zo veel te moeten trainen om eerste te staan, maar als ik nu uitreken, als ik even gemiddelde neem zo, (43 om zo te zeggen : 43x800 = 34400) dan valt de prijs ook eigenlijk tegen
W8 ffben niet helder.
Heb de punten telling niet bijgerekendmaar het is sowieso 2x of 3x zoveel als wat je krijgt