Oeeeh ben benieuwd! Heb net al mijn sc uitgegeven aan een ander paard... Wacht echt al maanden op een nieuw ras, en houd ik me in. En toen dacht ik dat nieuwe ras kan ook pas over 10 maanden komen, en dan heb ik alles uitgegeven... Komen er nieuwe rassen
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-14 21:26
DaphneG schreef:
TinCan ^^
Volgens mij gebruiken ze die niet als rijpaarden. Ze moeten herkenbaar blijven voor de quests lijkt mij Klinkt logisch in mijn oren in ieder geval
Ik vond het altijd wel een beetje een haflinger. Dacht dat die dat ook was, kan me niet anders voorstellen bij een haflinger, misschien in een paard voormaat, maar misschien hadden ze hem wel in een pony vorm gemaakt
Ik vind de update wel wat minder. Ja we krijgen een hoop beloofde nieuwe dingen, maar kijk eens wat we met de update hebben gekregen? Die missie dat was met 5 min klaar ofzo haha. En nja die bankjes enzo dar bots ik alleen tegen aan hahaha. Ben dus wel benieuwd wat we volgende week woensdag gaan krijgen?
Ik ben het met je eens dat deze update op zich niet veel voorstelde hoor, maar we weten nu tenminste wat er zit aan te komen, kunnen we alvast naar uitkijken