Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanna1990

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:52

Bedankt voor de tips, misschien is elke dag wel een beetje veel van het goede, zit nu alleen nog zo vol inspiratie ;).

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:35

ik ook rossanna , heb nu elke dag al een artikel staan , dus dat gooi ik gewoon online , maar als het teveel druk wordt ga ik naar om de dag denk ik .
ik vind het heel fijn om te doen en om mijn hooft leeg te maken , vind het heerlijk om s'avonds een bericht te gaan typen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:44

Ik heb al mijn inspiratie in een lijstje staan, daar schrijf ik vervolgens de blogs van en die zet ik klaar. Alle nieuwe inspiratie voeg ik gewoon toe aan het lijstje want er komt heus een tijd dat ik een writersblock krijg en zo inspiratieloos ben als wat. Liever wat achter de hand dus :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:19

Ik ga met de anderen mee: begin liever op 2 of 3 vaste dagen ipv 7/week. Als je veel inspratie hebt kun je ze inplannen en automatisch online laten komen. Zo kun je rustig vooruit werken. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:18

faunty schreef:
ik probeer ook elke dag een bericht te plaatsen , ik kijk over wat voor onderwerpen ik zelf graag informatie zou willen en probeer daarvan een bericht te schrijven met de info die ik al weet.

Ik zou niet direct beginnen met dagelijks posten, je verkijkt je erop hoeveel werk het kan zijn. Je kunt dan beter incidenteel een extra artikel plaatsen dan dat mensen er dagelijks een verwachten en je het niet kunt waarmaken.
Ik ben begonnen met drie keer per week, dat werden er vier en sinds vorig jaar post ik dagelijks. Het kost me een stuk meer tijd dan ik aanvankelijk had verwacht.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 09:00

@hippologic , zo heb ik het nu idd ook , ik plan de berichten vooruit en ga denk ik over op 4 keer per week , om de dag . zo kan ik ook wat langer doen met mijn lijstje met ideeën.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:51

Dat lijkt mij een beter plan. Blijf je veel inspiratie houden dan kan je altijd voor één keer een extra artikel doen.
Ik heb het behoorlijk druk deze maand. Heb gister mijn laatste stage dag gehad en nu hard bezig met het schrijven van mijn scriptie. Deadline is 1 febr.
Ben nu heel blij dat ik niet meteen alles publiceer, maar er een aantal op voorraad heb. Vandaag: http://www.justtravelme.nl/reistips/5-t ... -thailand/

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:54

Wat staan er súper leuke blogs tussen zeg, leuk om te lezen hoe anders iedereen weer schrijft en jullie interesses te lezen +:)+

Ik ben Nikki, 26, en onlangs begonnen met een blog, nu nog even op een gratis domein, Weebly. Ik ben nogal gek van geurkaarsen en waxmelts en het leek me leuk een informatief verzamelpunt te creeëren. Geen idee of dat gaat werken en er interesse in is, maar ik ben het ook nog eens leuk gaan vinden dus ik blijf stug doorgaan :+ Voor de geïnteresseerden: www.kaarskop.weebly.com

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:02

Wat een ontzettend leuk idee Listiano! Ik ben zelf vooral dol op de deurkaarsen van Rituals en Yankee Candle is hier ook een grote favoriet.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 01:00

Oh deel 2 gaat alweer hard, ik meld me ook weer aan. Deze week ben ik begonnen met het opzetten van de zoveelste paardenblog :). Ik wil vooral tips, trucs, setjes, DIY en andere handige dingen posten. Momenteel is hij nog under construction en in de pilot fase, maar wel life. Ik hoop hem vanaf maandag echt groots te kunnen gaan promoten. Tips, suggesties en ideeen zijn meer dan welkom.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 03:22

Vandaag een photo challenge gepost. Thema Weight(less), dus mijn titel is Flying Horse. :D

Welkom Anna_Dani. Ik heb je blog even bezocht. Leuk thema. De header is bij mij nogal pixelig, maar zoals je al zegt: under construction.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:21

ben ik weer, even een paar daagjes mee gelezen maar geen puf om te reageren haha :P

Ik leg mezelf helemaal niets op qua aantal video's per week. Ik weet dat het wel goed is voor de continuiteit van je vlogs/blogs, maar ik wil het voor mezelf leuk houden en zodra iets bij mij 'moeten' begint te worden, vind ik het niet meer leuk. Dus ik kijk per week of ik wel/niet iets ga filmen en wanneer ik tijd/zin heb om het te bewerken.
Voor bloggers en youtubers waarbij het echt een inkomstenbron is snap ik dat je wat constant moet zijn en ook naar je klanten toe, zodat zij weten wat ze moeten verwachten.

Leuk van die waxmelts! ik ben er ook gek op. Als ik ergens ben waar ze waxmelts verkopen dan koop ik ze. Ik heb nu 5 merken door elkaar in een grote glazen pot. Staat ook wel gezellig in mijn huiskamer en bijna iedere avond pak ik er 1 willekeurige waxmelt uit. Geurkaarsen vind ik inderdaad ook heerlijk. Een tijdje terug had ik een hele lekkere van Urban Outfitters, maar dat kreng was onwijs duur, dus zoiets zal ik niet snel meer aanschaffen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:23

Anna_Dani schreef:
Oh deel 2 gaat alweer hard, ik meld me ook weer aan. Deze week ben ik begonnen met het opzetten van de zoveelste paardenblog :). Ik wil vooral tips, trucs, setjes, DIY en andere handige dingen posten. Momenteel is hij nog under construction en in de pilot fase, maar wel life. Ik hoop hem vanaf maandag echt groots te kunnen gaan promoten. Tips, suggesties en ideeen zijn meer dan welkom.

Welkom terug!

Mooi blog, erg clean en overzichtelijk.
Artikel van grondwerken helemaal top! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:01

Geen blogpost, wel mijn mening over Keulen in het ad, Parool en een aantal lokale kranten!

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:11

Wat ontzettend tof voor je Em, en I couldn't agree more.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:42

Sterk stuk!

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:50

Ik zag hem net staan in de krant! Heel goed stuk!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:38

Ik heb vanochtend weer een nieuwe video online gezet.
Wil nu vaker deze video's maken, Wat vind ik er van.
Dit keer een zadelonderlegger en ik wil nog een boek gaan reviewen.
Vast nog veel meer spullen, maar ik plan niet zo ver vooruit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 13:00

Gaaf stuk Em! Supertof dat het in de krant staat :D

Romy ik vind jouw stukjes en video's echt heel leuk :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:44

Ik heb ook even wat gemist( 4 weken even rust), vanaf nu weer bijlezen en bloggen!

Wauw Emma, sterk stuk, topper :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:39

Gaaf Emma, dapper dat je daar zo mee in de krant durft!

Leuke foto ook weer Hippologic!

Verder kan ik helaas niet te veel lezen nu, nog erg last van mijn hersenschudding. Want, ehm, tja, mijn paard en ik hadden een kleine miscommunicatie. Resultaat: een ambulanceritje, politie achter het paard aan, en ik nu met een gebroken sleutelbeen en hersenschudding op de bank. Fijn... :(
A bit broken and bruised

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:21

Oeh sterkte Happypaardje! Klinkt niet fijn.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:45

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 10:17

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 11:52