Sweetgirl1 schreef:Ja alleen nu loopt t gewoon goed en ik heb dus aangegeven dat er vanaf de L pas gefokt kan worden.. en mensen lezen er overheen
nee, niet iedereen.. maar er waren al paarden goedgekeurd... VOOR deze regel..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ad0rey0u schreef:Ik heb niet zo zeer een klacht, wel een melding. Wat ik erg jammer vind, zijn de hoge prijzen van de paarden op de paardenmarkt. Ik snap dat als een paard in meerdere of enkele disciplines vrij hoog loopt, de prijs ook duurder is. Maar voor mij is het eigenlijk onmogelijk om een paard erbij te kopen. Dat vind ik erg jammer. Misschien wat meer variatie qua prijsklasse op de markt, zou fijn zijn voor de beginnende leden
yasminlove1 schreef:ad0rey0u schreef:Ik heb niet zo zeer een klacht, wel een melding. Wat ik erg jammer vind, zijn de hoge prijzen van de paarden op de paardenmarkt. Ik snap dat als een paard in meerdere of enkele disciplines vrij hoog loopt, de prijs ook duurder is. Maar voor mij is het eigenlijk onmogelijk om een paard erbij te kopen. Dat vind ik erg jammer. Misschien wat meer variatie qua prijsklasse op de markt, zou fijn zijn voor de beginnende leden
als de prijzen lager gaan, dan heeft iedereen dadelijk 25 paarden, daarom zijn er ook duudere
ad0rey0u schreef:Ik heb niet zo zeer een klacht, wel een melding. Wat ik erg jammer vind, zijn de hoge prijzen van de paarden op de paardenmarkt. Ik snap dat als een paard in meerdere of enkele disciplines vrij hoog loopt, de prijs ook duurder is. Maar voor mij is het eigenlijk onmogelijk om een paard erbij te kopen. Dat vind ik erg jammer. Misschien wat meer variatie qua prijsklasse op de markt, zou fijn zijn voor de beginnende leden