Aranel schreef:Wow hier ook een record, 6 april besteld en vandaag binnen! Super leuke katten stickers voor op de kattenbak
Dit geeft me hoop dat mijn hoesje er ook morgen of zaterdag is! Bij tracking staat nu;

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
youaremystar schreef:Mijn verzending heeft nog 1 dag te gaan. Moet ik dan nu al een dispute openen? Of pas als de wachttijd helemaal voorbij is?
Szan schreef:Dan kan ik je gerust stellen
Heb net ontdekt dat je via de code bij je pakket via PostNL je pakket kan volgen. Het ligt al sinds 23 maart bij een PostNL punt een heel eind verderop. Ik had geen flauw ideeStraks maar even ophalen dan.
Merell123 schreef:youaremystar schreef:Mijn verzending heeft nog 1 dag te gaan. Moet ik dan nu al een dispute openen? Of pas als de wachttijd helemaal voorbij is?
Ik zou een berichtje sturen naar de verkoper of hij de buyers protection wilt verlengen omdat je nog niks binnen hebt, ik doe dat alleen meestal wel als ik nog meerdere dagen heb. Volgens mij ben je te laat als je hem nu niet laat verlengen of geen dispuut opent (dat laatste zou ik alleen doen als de verkoper niet reageert, wat bij mij gelukkig nog nooit gebeurt is).
youaremystar schreef:Ik heb de verkopen ook een paar dagen geleden een bericht gestuurd over dat de verzendtijd bijna voorbij is en dat ik nog niks binnen had. Heb daar geen reactie op gehad.
Dus ik kan dan beter nu een dispute openen?
Szan schreef:Iemand ervaring met het volgende?
Pakketje is 3 weken geleden bezorgd bij een PostNL punt. Ik had geen briefje in de bus, niets. Wist dus ook tot vandaag niet dat het daar lag. Inmiddels is het teruggestuurd, omdat ik te laat kwam ophalen. Dan kan ik zeker fluiten naar mijn geld én pakketje?
Flowerbomb schreef:Ik heb twee vragen. Mag je via ali zaden laten opsturen? Ik heb aparte bloemzaden gevonden. Zien ze dit niet als levensmiddel ofzo?
Als je iets koopt wat niet door de brievenbus past moet je dit dan altijd zelf op het postkantoor ophalen?
Szan schreef:Iemand ervaring met het volgende?
Pakketje is 3 weken geleden bezorgd bij een PostNL punt. Ik had geen briefje in de bus, niets. Wist dus ook tot vandaag niet dat het daar lag. Inmiddels is het teruggestuurd, omdat ik te laat kwam ophalen. Dan kan ik zeker fluiten naar mijn geld én pakketje?
Flowerbomb schreef:Ik heb twee vragen. Mag je via ali zaden laten opsturen? Ik heb aparte bloemzaden gevonden. Zien ze dit niet als levensmiddel ofzo?
Als je iets koopt wat niet door de brievenbus past moet je dit dan altijd zelf op het postkantoor ophalen?
xFioon schreef:Heeft iemand al wel eens fitbit of andere smartwatch bandjes besteld?
Ik durf het op de een of andere manier toch niet zo goed aan, bang dat het bevestigings systeem niet goed werkt en ik ineens mn horloge kwijt ben
Maar het scheelt wel 90% van het geld
llora schreef:Dat is wel heel snel haha.dat geluk heb ik nog niet gehad.
Heeft iemand al is usb sticks besteld op Ali. Had er een mooie gezien voor de dochter in de vorm van een koala beertje en vermits de dochter verliefd is op koala beertjes
xFioon schreef:Heeft iemand al wel eens fitbit of andere smartwatch bandjes besteld?
Ik durf het op de een of andere manier toch niet zo goed aan, bang dat het bevestigings systeem niet goed werkt en ik ineens mn horloge kwijt ben
Maar het scheelt wel 90% van het geld