Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:18

Kom hier ook even binnenvallen :wave: bestel zelf regelmatig iets op ebay en vorig jaar heeft een vriendin via Ali voor ons headsets voor in de helm gekocht voor de motor vakantie. Nu had mijn instructrice het er over dat ze voor lesgeven eigenlijk wel een headset wil. Zit al even te zoeken maar krijg allemaal headsets voor de telefoon of de motor (dan bouw je de speakertjes in de helm en kun je dus niet in je oor doen anders was dat een optie) maar niet iets wat geschikt voor het lesgeven. Dus voor haar een microfoon en voor de lesser oortje. Iemand ervaring met zoiets of een idee wat voor zoektermen ik kan gebruiken? Als ik op Bluetooth headset zoek krijg ik alles voor aan de telefoon maar geen onderlinge communicatie en als ik op intercom zoek krijg ik motor sets te zien.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:56

Ik leste op de motor met een walkietalkie met oordopjes eraan. Misschien kan je naar zoiets zoeken?

luxje

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:37

Een foto zoeken op google en deze uploaden in de app?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:27

Hier stromen de ali pakjes weer binnen :)
Wacht nu nog op 2 pakjes en een stapel oorbellen en kettingen.
Had een bikini binnen gehad maar de maat zoals zij 'm omschreven klopt niet, dus krijg nu voor 3 dollar een nieuwe opgestuurd. Erg fij :)
En net m'n jurkje binnen gehad, maar die is wel erg kort :+ leuk voor op het strand wel. Maar valt niet tegen, kan ook nog als tuniekje ding geval op een skinny ofzo.

Zal morgen wel ff foto's maken van 't spul :)

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:55

Hier ook een regelmatige ali klant :D bij mij is er eigenlijk bijna altijd wel iets onderweg...
momenteel mis ik nog een armband, een horloge en een gsm hoesje. Maar er zit alweer heel wat in mijn mandje :o

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:12

ik had zo'n 25 disputes geopend voor de 24 cent artikelen..
verkoper heeft gewoon niet gereageerd dus na een aantal dagen kreeg ik van ali automatisch mijn gelijk en het geld is al terug :))

ze zijn volgens de tracking nog wel onderweg, dus ben benieuwd hoeveel ventieldopjes ik binnen krijg :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:49

Tinkerloos schreef:
Deze kan wel in je oor?
http://s.aliexpress.com/7zMJR7Zz

Bedankt maar deze is niet draadloos. Dan ben je met snoer verbonden niet heel handig dan moet ze meerennen haha maar zoiets zou perfect zijn als het draadloos is met bluetooth ja

Iets van een walkietalkie met oordopjes zou denk ik prima zijn maar ik kom niet echt op de juiste zoek termen om iets geschikts te vinden.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 23:35

2 stks BaoFeng bf-888S UHF Oplaadbare Walkie Talkies 888 s twee Manier Radio Communicator Draagbare Handheld Twee Manier Radio Transceiver
http://s.aliexpress.com/VR7RVnmY
(from AliExpress Android)

De zoekterm 'walkie talkie' voldeed hier prima ;)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:39

Heey ik wil ook wat bestellen alleen dan 3 verschillende dingen bij 2 verkopers. Bij verkoper 1 word het dan 23 euro. Heb ik dan kans op Douane kosten of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:55

Ja, als de verkoper het in hetzelfde pakketje stopt dan krijg je er douane kosten bovenop. Als het in aparte zendingen verstuurd wordt niet.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 08:37

Als je het over de duvel hebt.. mijn pakketje is eruit gepikt bij de douane. Ik kreeg een brief of ik aanvullende informatie wilde geven en welke prijs ik betaald heb plus betalingsbewijs. Hopelijk hoef ik niet bij te betalen.. het was 20,59.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 08:48

Dan hoef je niet bij te betalen. :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:12

Onder de 22 zit je goed :)
Mijn pakketje laatst was er, gelukkig, niet uitgepikt want ze hadden de prijs zonder korting er op gezet.. Alleen nu kwam ik gister tot de ontdekking dat ik dingen miste dus ze gaan een nieuwe opsturen.. Dus ik hoop heel hard dat die er niet uitgepikt gaat worden want anders heb ik wel een probleem want ik heb 22 en een beetje moeten betalen :') -O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:39

Ik vrees toch dat ik het wel kwijt ben. Laat ik er verder maar niet te veel over uitweiden anders wordt mijn post verwijderd :D

Zijn jullie ook lid van die best Aliexpress buys Facebook groep?

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:40

Ik heb gisteren ook een sleutelhanger ontvangen. Super snel, want had pas 4 april besteld! :)

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:44

Dat is wel heel snel haha.dat geluk heb ik nog niet gehad.

Heeft iemand al is usb sticks besteld op Ali. Had er een mooie gezien voor de dochter in de vorm van een koala beertje en vermits de dochter verliefd is op koala beertjes

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:51

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:59

Ik zit meerdere keren per dag te kijken hoever mijn spullen zijn. Volgens mij zijn er al 2 in Nederland. Heb 6 april besteld en geen geduld meer :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 12:11

_helga_ schreef:
Vandaag 2bh's binnen gehad super fijn tot nu toe!
Morgen even dagje aan doen met werken, want anders bestel ik er nog een paar :)
http://s.aliexpress.com/fUFbEJz6

Ik heb deze inmiddels ook binnen, de maat is goed maar wat zitten er in hemelsnaam voor beugels in? :') Alsof de beugel tussen mijn borsten doorloopt en op mijn borstbeen drukt.. Het zit echt voor geen meter :o Misschien moet ik wat meer hebben ofzo? Jammer want verder zit hij lekker (fijne brede bandjes!)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 12:33

Yvankaxx schreef:
Ik zit meerdere keren per dag te kijken hoever mijn spullen zijn. Volgens mij zijn er al 2 in Nederland. Heb 6 april besteld en geen geduld meer :+

Als je geen geduld hebt kan je beter niet bij Ali bestellen.
Bij Ali moet je bestellen, vergeten dat je wat besteld hebt en vervolgens een verrassing in de bus vinden. :D

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 12:59

Mijn verzending heeft nog 1 dag te gaan. Moet ik dan nu al een dispute openen? Of pas als de wachttijd helemaal voorbij is?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 13:05

xSCWx schreef:
Yvankaxx schreef:

Als je geen geduld hebt kan je beter niet bij Ali bestellen.
Bij Ali moet je bestellen, vergeten dat je wat besteld hebt en vervolgens een verrassing in de bus vinden. :D

Weet ik! Maar voor de telefoon die ik wil hebben zijn nog niet echt hoesjes in nederland te krijgen. Dus ik heb nu hoesjes ed besteld en als die binnen zijn kan ik de telefoon pas kopen. Vandaar mijn ongeduld haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 13:15

Wow hier ook een record, 6 april besteld en vandaag binnen! Super leuke katten stickers voor op de kattenbak :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 13:27

Yvankaxx schreef:

niet meer leverbaar, helaas had graag een turqopuise besteld