Ik doe ook mee. Had het geld oerongelijk verkeerd overgemaakt maar nu staat het er bij jou op!
Marcella
Geplaatst: 22-03-16 11:09
Zit een beetje in dubio met welke actie ik mee ga doen aangezien ik al aardig wat paarden krijg. Vannacht zelfs nog veulen geboren mijn eerste GN3. En dat uit een combi Fjordenhengst GN1 x kruising merrie GN2. http://spel.mijnmanege.nl/paard/3621-veulen&t=1993
Ga maar met geen enkele verloting mee doen. Heb morgen misschien al een fjorden merrie en hengst erbij (hoop ik). En daarbij 4 veulentjes op komst waarvan 1 verrassingsveulen.
Heb nu al 2 veulentjes buiten de deur staan op een pensionstal. En moet even afwachten wanneer verrassingsveulen geboren gaat worden en wat het is, maar zeer waarschijnlijk word het verkoop (rond een deze dagen denk ik zo)
Wanneer is het aantrekkelijk om je bedrijf om te zetten naar manege? Of heeft dat weinig zin met de concurentie van manege's die lesgeld en bonussen terug betalen.
Ik wil ook niet nu gelijk over naar manege maar over een tijdje als wisseling met fokkerij. Dus tegen die tijd hoop ik iedergeval 3 paarden op 120 te hebben.
In het begin kun je inderdaad nog niet zo heel veel. Vooral Kim volgen, quizzen, vegen, schatzoeken en trainen op een manege (bij voorkeur een die geld+bonus teruggeeft, maar zag dat je er al zo een gevonden had). Als je een wat hoger ruiterniveau hebt kun je een manege, pensionstal, trainingsstal of fokkerij starten en zijn de mogelijkheden uitgebreider, maar daarvoor moet je wel even door het moeizame begin heen.