) een heel fok schema gemaakt.. Moet hem nu alleen even opnieuw maken en puzzelen. Maar nog geen zin in gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) een heel fok schema gemaakt.. Moet hem nu alleen even opnieuw maken en puzzelen. Maar nog geen zin in gehad.
Kanji91 schreef:Hier ook opzoek naar volwassen pre merries
Heb er maar 2.. rest allemaal veulen.. Vind dat echt te lang duren...
En stoneromy. Heb wel interesse hoor om een at merrie van je te kopenAlleen het geld er niet voor
(Je bruine merrie
)

https://www.horsereality.nl/horses/2791/dutch-chopin 
AlwaysH schreef:Janine1990 schreef:Op HR welIn het echt iets minder
![]()
Vind ik het net van die trekpaarden... Maar als daar in de USA idd op wordt gefokt, verbaast me dat niet zoveel. Die hebben al niet de allerbeste populatie aan friezen daar
Je bedoelt Tuigpaarden?
Als ik ergens van hou zijn het Tuigpaarden dus ik ben het met je eens.![]()
Vriendin van me heeft horsereality en die is ook bezig met een bokt account, die zal hier ook zo binnenstromen. Hulp is altijd fijn!
Edit;
Ik zoek trouwens een volwassen PRE merrie, iemand wat leuks in de aanbieding?
Echt zoals het er staat... ze lijken gewoon niet op Friezen... Te weinig rank en chique. Maar dat zijn vele friezen in Amerika... Kanji91 schreef:Heb mis wel een veulen voor je. maar mn volwassenen gaan niet weg
Maar daar heb je ook niet veel aan denk ik

AlwaysH schreef:Kanji91 schreef:Heb mis wel een veulen voor je. maar mn volwassenen gaan niet weg
Maar daar heb je ook niet veel aan denk ik
Tenzij je iets van een CR of PRL hebt niet nee, anders moet ik alsnog lang wachten en dan kan ik ook op de markt kijken.
Janine, Uhm, ik vind ze voor trekpaarden echt veel te rank, ze zijn best wel vierkant gebouwd maar niet gelijk enorm breed.
@puppy, me to, je kan me alleen gek maken voor een showende hengst.

Maar ik ben dan ook bevooroordeeld wat friezen betreft

puppy1128 schreef:Ik vind het zo jammer dat alles zo lang duurt.. Want zoals nu heb ik 2 CR merries.. Maar met hengsten kan je bv 4 merries dekken en je heb in een maand tijd 4X kans op een CR.. Nu moet ik een maand wachten tot ze weer gedekt kunnen worden en dus hard hopen op een CR..
Gelukkig is mijn zilvere een hengst.. Want anders kon ik daar echt mega lang mee wachten. Oke, ik kan nu alsnog 20+ dagen gaan wachten, maar heb nu 3 merries van drachtig.. En dus niet 1.
Helaas 2X prl merries en dus niet 1x prl merrie en 1x prl hengst.. Maarja, dat is gewoon gevalletje fokken en heel hard hopen dat er een prl hengst uit komt. 1 prl merrie is drachtig van mijn zilvere hengst, dus hopelijk komt daar iig een prl hengst uit en nog liever een prl zilveren hengst.