Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar anders!! 

wil zo graag een vos fokken!

Kanji91 schreef:![]()
![]()
https://www.horsereality.nl/horses/1292 ... do-aureola
Mn vos pre hengst is ster!!
Nu nog volwassen worden...
En wat gaaf!! Dun is bij mustangs wel heel leuk
En heb me ziek gemeld voor school...
wou braaf gaan maar ov is zooo niet leuk vandaag dat ik veeel te laat kom (heb maar 2 uur en mag dan de eerste er ivm te laat komen vast niet in.. dus ga geen moeite ervoor doen...)...
Jammer maar helaas..
Dan maar kijken of het lukt om bij het volgende level te komen voor DP's.
NadjaNadja schreef:Ik sla ook wel vaak over eigenlijk. Maar dan heb ik 2 uurtjes hoorcollege en dan ben ik langer onderweg dan dat ik op school zit.
Ik ga dus vandaag ook niet, maar ik heb woensdag een tentamen dus ik mag niet te veel op HR van mezelf
Of anders... waar ik te laat achter kwam
Anders had ik eerder weg kunnen gaan en veel te vroeg daar zijn
Maar nu kom ik gewoon al te laat... dus helaas maar pech..
(Ben bij mn vader.. langer reizen maar kon wel gratis ipv zondag naar huis te gaan
)
) dus hierna mag ik van mijzelf niet meer veel missen..

Kanji91 schreef:![]()
![]()
https://www.horsereality.nl/horses/1292 ... do-aureola
Mn vos pre hengst is ster!!
Nu nog volwassen worden...
En wat gaaf!! Dun is bij mustangs wel heel leuk
En heb me ziek gemeld voor school...
wou braaf gaan maar ov is zooo niet leuk vandaag dat ik veeel te laat kom (heb maar 2 uur en mag dan de eerste er ivm te laat komen vast niet in.. dus ga geen moeite ervoor doen...)...
Jammer maar helaas..

)
)
) 

Janine1990 schreef:AlwaysH schreef:Even terugkomend op doe vos Friezen. Ik vind ze vos veel mooier dan zwart.
Op HR welIn het echt iets minder
![]()
Vind ik het net van die trekpaarden... Maar als daar in de USA idd op wordt gefokt, verbaast me dat niet zoveel. Die hebben al niet de allerbeste populatie aan friezen daar

puppy1128 schreef:Ik vind het zo jammer dat alles zo lang duurt.. Want zoals nu heb ik 2 CR merries.. Maar met hengsten kan je bv 4 merries dekken en je heb in een maand tijd 4X kans op een CR.. Nu moet ik een maand wachten tot ze weer gedekt kunnen worden en dus hard hopen op een CR..
Gelukkig is mijn zilvere een hengst.. Want anders kon ik daar echt mega lang mee wachten. Oke, ik kan nu alsnog 20+ dagen gaan wachten, maar heb nu 3 merries van drachtig.. En dus niet 1.
Helaas 2X prl merries en dus niet 1x prl merrie en 1x prl hengst.. Maarja, dat is gewoon gevalletje fokken en heel hard hopen dat er een prl hengst uit komt. 1 prl merrie is drachtig van mijn zilvere hengst, dus hopelijk komt daar iig een prl hengst uit en nog liever een prl zilveren hengst.