Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:25

Tja zodra je berichten opent geeft hij geen ongeleze berichten meer weer en als je van 6 spelers een berichtje over een paard krijgt kan er soms iets ongelezen blijven.

Gelukkig zijn er nog genoeg paarden en ja, je moet wat geluk hebben op de markt...

mutsiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:56

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:12

Zag hem ja! Tis dat en ik er het geld niet heb en het een E/E is die ik al heb :+ Maar anders!!

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:23

Ik denk dat als ik in geldnood zit ik gewoon mijn cremello PRE ga verkopen als ik die prijzen zie haha.
Ik ga kijken of ik straks sperma kan afnemen voor mijn merrie te laten insemineren, 100% palomino dus wie reserveren wilt.. :D

5 juni verwacht ik terug een veulen uit mijn palomino merrie..hele leuke kleurkansen: 25% smoky cream, Smoky black, perlino, valk

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:24

Ligt aan de prijs. heb niet veel meer :+
Maar wil een palomino zoo graag <3

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:30

Kanji91 schreef:
Ligt aan de prijs. heb niet veel meer :+
Maar wil een palomino zoo graag <3

Stuur maar pb'tje met wat je budget is en wie weet.. :P

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:38

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:39

Ik heb een saaie bruine en zwarte oldenburger gekregen uit een Cream en bonte vader :(

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:54

Will do!

En niemand heeft hier zeker een E/e friese hengst op .com he? Net een E/e merrie gekocht :+ wil zo graag een vos fokken!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:57

Als ik er een tegenkom zeg ik het je. Wil zelf ook wel graag vos fokken haha :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:22

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:08

*\o/* *\o/*
https://www.horsereality.nl/horses/1292 ... do-aureola
Mn vos pre hengst is ster!!
Nu nog volwassen worden...

En wat gaaf!! Dun is bij mustangs wel heel leuk <3

En heb me ziek gemeld voor school...
wou braaf gaan maar ov is zooo niet leuk vandaag dat ik veeel te laat kom (heb maar 2 uur en mag dan de eerste er ivm te laat komen vast niet in.. dus ga geen moeite ervoor doen...)...
Jammer maar helaas..

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:10

Kanji91 schreef:
*\o/* *\o/*

wou braaf gaan maar ov is zooo niet leuk vandaag dat ik veeel te laat kom (heb maar 2 uur en mag dan de eerste er ivm te laat komen vast niet in.. dus ga geen moeite ervoor doen...)...
Jammer maar helaas..

Hele dag de tijd voor HR dus :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:12

Wat is er met het OV dan? Speciale dag?

Ik ken dat wel, die laatste weken is altijd prutje, hoevaak ik niet een dag ben thuis gebleven :+

Kan je iig lekker van het weer genieten! Dat ga ik straks in ieder geval doen... Ik zit te wachten op een telefoontje ivm nieuw/ander werk... Erg vervelend...
Jammer dat ik vandaag geen veulens verwacht. :+ Dan maar kijken of het lukt om bij het volgende level te komen voor DP's.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:14

Ik sla ook wel vaak over eigenlijk. Maar dan heb ik 2 uurtjes hoorcollege en dan ben ik langer onderweg dan dat ik op school zit.

Ik ga dus vandaag ook niet, maar ik heb woensdag een tentamen dus ik mag niet te veel op HR van mezelf :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:15

NadjaNadja schreef:
Ik sla ook wel vaak over eigenlijk. Maar dan heb ik 2 uurtjes hoorcollege en dan ben ik langer onderweg dan dat ik op school zit.

Ik ga dus vandaag ook niet, maar ik heb woensdag een tentamen dus ik mag niet te veel op HR van mezelf :')

Elke drie uur een pauze voor competities en keuringen? :P

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:18

Geen idee. Maar in adam rijdt opeens veel niet :') Of anders... waar ik te laat achter kwam :+ Anders had ik eerder weg kunnen gaan en veel te vroeg daar zijn :+ Maar nu kom ik gewoon al te laat... dus helaas maar pech..

Indd HR en van het weertje genieten.. En vanavond richting huis :+ (Ben bij mn vader.. langer reizen maar kon wel gratis ipv zondag naar huis te gaan :') )

Hier probeer ik zo vaak mogelijk te gaan.. in het begin ging dat soms niet heel goed.. maar in de afgelopen 8 weken maar 2 keer ziek geweest. En vind dat best knap gezien ik standaard koppijn heb :+
Daarom probeer ik de laatste 8 (nu nog 7) weken braaf te gaan.. alleen is dit ook al dag 2 dat ik mis (in deze 2 weken a :') ) dus hierna mag ik van mijzelf niet meer veel missen..

En als je langer onderweg bent dan dat je daar zit snap ik het wel ja :+

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:33

Today at 10:32
Error - Gender = mare, Count = 10.
Today at 10:32
Error - Gender = stallion, Count = 14.

oeps :+
En van mn zwarte olw merrie x zilver hengst komt er 1 merrie :P
Hoop zo op een zilver zwarte olw <3

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:43

Kanji91 schreef:
*\o/* *\o/*

Jammer maar helaas..

Wat leuk! Komen vosjes veel voor bij Pre's? Zie ze volgens mij niet eens zoveel?

Ik meld mij ook altijd ziek als ik enkele uren heb en kom dik te laat door OV.. Geen zin meer in dat gezeik. Kwam een keer dood ziek aan op school voor 2 lessen.. Want ik pakte de bus en had geen reispil.. En al zou ik een reispil nemen, kon ik minimaal een busje wachten (nog later, dus nee..) nou en dan ben je hond beroerd krijg je nog gezeik dat je eigenlijk de les niet in mag. Hoe wil je studenten flink demotiveren? Nou zo.. >;)

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:46

Nou echt he... Sowieso als je ov vertraging hebt en je iets te laat komt mag je der niet in.. alsof ik er wat aan kan doen?? Maar goed.. ben dus niet de enige die dan niet gaat daardoor :+

En niet vaak helaas.. of iig niet dat ik merk...
Heb er in totaal 4 of 5 gehad.. (nu nog 2 over.) Maar dit is de eerste die zo goed scored!!
Meeste was of eind 60 of begin 70... maar niet zo geweldig dat ik ze houd (slechtste zijn dus ook weg.. al is mn merrie ook niet geweldig.. maar die houd ik totdat ik een vervanger heb :+)
Dus ben erg blij dat deze wel ster is geworden! (al had ik dus liever dat dat de merrie was :'))
Maar heb gewoon een zwak voor vosjes dus wil er wel meer van! (En palomino's.. die wil ik ook :+ )

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:49

Oh das een gave hengst!

Ik heb echt teveel paarden op de markt nu staan. Had wat hengsten met dezelfde genetica ( pearl tinker ) en daar wil ik er maar een van houden. Een merrie al met een zilver hengst gedekt. Morgen nog een merrie laten dekken door die hengst. En nog meer grote schoonmaak doen in mijn stallen.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:55

Ik vind het zo jammer dat alles zo lang duurt.. Want zoals nu heb ik 2 CR merries.. Maar met hengsten kan je bv 4 merries dekken en je heb in een maand tijd 4X kans op een CR.. Nu moet ik een maand wachten tot ze weer gedekt kunnen worden en dus hard hopen op een CR.. :')

Gelukkig is mijn zilvere een hengst.. Want anders kon ik daar echt mega lang mee wachten. Oke, ik kan nu alsnog 20+ dagen gaan wachten, maar heb nu 3 merries van drachtig.. En dus niet 1. :+
Helaas 2X prl merries en dus niet 1x prl merrie en 1x prl hengst.. Maarja, dat is gewoon gevalletje fokken en heel hard hopen dat er een prl hengst uit komt. 1 prl merrie is drachtig van mijn zilvere hengst, dus hopelijk komt daar iig een prl hengst uit en nog liever een prl zilveren hengst.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:56

Janine1990 schreef:
AlwaysH schreef:
Even terugkomend op doe vos Friezen. Ik vind ze vos veel mooier dan zwart. :+

Op HR wel :') In het echt iets minder _O-
Vind ik het net van die trekpaarden... Maar als daar in de USA idd op wordt gefokt, verbaast me dat niet zoveel. Die hebben al niet de allerbeste populatie aan friezen daar :P

Je bedoelt Tuigpaarden?
Als ik ergens van hou zijn het Tuigpaarden dus ik ben het met je eens. :')

Vriendin van me heeft horsereality en die is ook bezig met een bokt account, die zal hier ook zo binnenstromen. Hulp is altijd fijn! :)

Edit;
Ik zoek trouwens een volwassen PRE merrie, iemand wat leuks in de aanbieding?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:03

puppy1128 schreef:
Ik vind het zo jammer dat alles zo lang duurt.. Want zoals nu heb ik 2 CR merries.. Maar met hengsten kan je bv 4 merries dekken en je heb in een maand tijd 4X kans op een CR.. Nu moet ik een maand wachten tot ze weer gedekt kunnen worden en dus hard hopen op een CR.. :')

Gelukkig is mijn zilvere een hengst.. Want anders kon ik daar echt mega lang mee wachten. Oke, ik kan nu alsnog 20+ dagen gaan wachten, maar heb nu 3 merries van drachtig.. En dus niet 1. :+
Helaas 2X prl merries en dus niet 1x prl merrie en 1x prl hengst.. Maarja, dat is gewoon gevalletje fokken en heel hard hopen dat er een prl hengst uit komt. 1 prl merrie is drachtig van mijn zilvere hengst, dus hopelijk komt daar iig een prl hengst uit en nog liever een prl zilveren hengst.

Wat zijn de afstammelingen van die merries? Heb nog een hengst van 2 jaar op de markt staan van erosxromy.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:03

Hier ook opzoek naar volwassen pre merries :+
Heb er maar 2.. rest allemaal veulen.. Vind dat echt te lang duren...

En stoneromy. Heb wel interesse hoor om een at merrie van je te kopen :+ Alleen het geld er niet voor :') (Je bruine merrie :+)