Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurievc schreef:Als je bij 1 koper over de 22 euro besteld maak je kans om eruit gepikt te worden. Bij sommige gebeurt er niks, bij anderen moet je 13 euro inklaring + btw betalen bovenop je product
_Friemel schreef:Mijn bestelling van alie was kwijt, stond ineens op canceled. Ik in paniek want ik heb ze maandag 10 april nodig voor een borrel. Heeft hij ze vorige week met express shipping nog een keer verstuurd, waren ze net binnen en potverdorie wat zijn ze chique/gaaf!
[ [url=m/abXkiL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xPhis0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9b6mlW.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Maar 13 euro inklaring + btw...
de btw kan dus nooit meer zijn dan de aanschaf. Toch hoor je verhalen van mensen die tientallen euro's bij zouden moeten betalen voor een telefoonhoesje van €3
llora schreef:Echt? Dat is toch niet normaal. Tja België en geld innen. Dat kunnen ze hier goed. En dat ze dat op uw belastingbrief zetten geloof ik direct. Doen ze blijkbaar met verkeersboetes ook als je ze niet betaald. Maar hadden ze je pakket eruit gehaald omdat het bedrag boven de 25 dollar was? Of enkel voor de verzendkosten. Want bij de meeste verkopers bij Ali betaal je geen verzendkosten
The_Cat schreef:llora schreef:Echt? Dat is toch niet normaal. Tja België en geld innen. Dat kunnen ze hier goed. En dat ze dat op uw belastingbrief zetten geloof ik direct. Doen ze blijkbaar met verkeersboetes ook als je ze niet betaald. Maar hadden ze je pakket eruit gehaald omdat het bedrag boven de 25 dollar was? Of enkel voor de verzendkosten. Want bij de meeste verkopers bij Ali betaal je geen verzendkosten
Het was eigenlijk gewoon er random uitgehaald denk ik om eens te controleren..
NenaC schreef:in duitsland moet je ook opslagkosten betalen van de tijd dat het bij de douane lag, admin kosten, btw en een soort van boete, omdat je het niet aangegeven hebt. Dus ja, het kan snel heel duur worden. Dat is ook wat mij er toch wel van weerhoudt om daar iets te bestellen. en omdat ik ook geen 20 badkamerkranen nodig heb![]()
NenaC schreef:in duitsland moet je ook opslagkosten betalen van de tijd dat het bij de douane lag, admin kosten, btw en een soort van boete, omdat je het niet aangegeven hebt. Dus ja, het kan snel heel duur worden. Dat is ook wat mij er toch wel van weerhoudt om daar iets te bestellen. en omdat ik ook geen 20 badkamerkranen nodig heb![]()