Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPearl

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:17

Irritante merrie die niet drachtig wil worden :'). Dat was 1 van de eerste fjorden in het spel, ik heb die toen via fb gewonnen. Is nu 19, dus ik hoop dat ik nog een veulen van haar kan fokken, haha

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 18:38

luxje schreef:
Sparen moet toch gewoon wel lukken hoor...
Ik ben trouwens ook flink aan het minderen, heb er op het weinig tijd voor/ zin in.
Baal ook dat de handel behoorlijk op zijn gat ligt.., heb een paar leuke dieren bijde handelaar, voor imo net geld, maarze verkopen amper.
Weggeven vind ik dan ook weer geen optie.

Die handelaar zitten wij ook heel erg mee inderdaad. Maar hebben momenteel even geen inspiratie om dit op te lossen. Doe je een nieuw ras erbij, gaan de prijzen van andere rassen weer omlaag. Het lijkt erop dat het aanbod van paarden gewoon te groot is, omdat veel spelers fokken. Maar wat je hier tegen kan doen vind ik zelf erg lastig. Suggesties zijn altijd welkom!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:43

Blijft lastig mensen blijven fokken, omdat ze de gn willen blijven verhogen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:47

Misschien toch gezocht aanpassen? Dat je je paard er altijd heen kan sturen. Dat de prijs bereikendpwordt door leeftijd, levens vaardigheden, gn?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:48

Ben was net bezig om een tinker hengst klaar te maken voor gezocht jammer energie op en nu hopen dat de advertentie niet verdwijnt in de tussentijd.

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:50

ik ben momenteel nog aan het sparen om mijn eerste paard te kunnen kopen. Tot nu toe heb ik 1.200 euro gespaard. Maar ik wil nog even doorsparen

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:51

Biebz schreef:
Misschien toch gezocht aanpassen? Dat je je paard er altijd heen kan sturen. Dat de prijs bereikendpwordt door leeftijd, levens vaardigheden, gn?

Zo iets zou wel handig zijn dat de vries gewoon altijd je paard kan kopen voor een standaard bedrag per ras.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:56

Yes en toch tinker hengst kunnen verkopen en nog leuke winst op gemaakt ook. *\o/*

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:59

De hoge kosten die alle updates met zich meebrengen, zorgen er voor dat enkel de rijke spelers geld genoeg hebben en houden en juist zij fokken zelf wel de paarden met de hogere genetica.
Zal ws nog wel even duren voor er weer geld vrij komt..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:06

Idd er is momenteel een te groot verschil tussen de spelers kwa geld etc. En ik vind de upgrades ook veel te duur vooral voor de beginners die kunnen al weinig sparen. Ik ben nu gelukkig wat verder en verdien meer geld met de schat etc. Maar als je eerst naar level 50 moet voor je beetje kunt sparen en kunt gaan upgraden. Dan haken denk ik veel spelers af. En nieuwe spelers zou denk ook wel meewerken in het weer opgang laten komen van de handelaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:17

Ik weet wel zeker dat nieuwe spelers het op gang brengen met de handelaar een grote rol spelen. Iets wat ik met het topic ook wat ik toen gemaakt heb geprobeerd duidelijk te maken. Er zijn leuke ideeën voorbij gekomen, maar weet niet in hoeverre deze bruikbaar zijn.

En ben eigenlijk niet zo groot forum mens. :o

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:19

Enige wat ik kan bedenken is een categorie bij gezocht die een prijs van een paard berekend dmv een standaardprijs (300 vd gewone advertentie), niveau (25-50 per niveau ofzo?), GN (GN1 = 100, GN2 = 200, GN3 = 300 enz.) en GV (GV1 = 50, GV2 = 100, GV3 = 150 enz.). Denk dat je met zoiets het aanbod op de markt misschien wel kan reduceren doordat mensen eerder paarden die ze niet of moeilijk kunnen verkopen daarheen doen. En op die manier brengen de gezocht-advertenties die er anders staan ook nog écht iets op.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:23

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:25

Ondanks dat het geen drol oplevert gaan bij ons de meeste gefokte paarden naar gezocht voor 300, enkel degene die we zelf willen houden blijven en als we die niet meer nodig hebben gaan ze op de markt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:27

Zoals ik nu met mijn tinker hengst had ooit goedkoop gekocht kwam er alleen paar dagen geleden achter dat het alleen gn1 was vond ik een beetje zonde voor mijn gn2 merries. Nu toch naar gezocht advertentie kunnen doen en er meer voor gekregen dan ik betaald had (gekocht als veulen in het begin met spelen).

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 19:40

Dankjewel voor de suggestie op het forum Biebz!

Nieuwe spelers zijn inderdaad heel belangrijk (toch hebben we er gemiddeld 8-12 nieuwe per dag), ze lijken alleen vaak niet te blijven hangen. Ik ga toch nog even goed verder denken over leuke dingen voor spelers die echt net beginnen te spelen (2 à 3 dagen), dan hoop ik dat ze daarna ook blijven hangen.

En kijk Marcella! Dat is slim gebruik van de gezocht knop!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:42

De markt ligt vrees ik vooral plat door de updates vd gebouwen. Ipv een paard kopen, doen ze een update nu.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:54

Was niet super veel winst en paard was ook wel verder getraind dan de advertentie, maar ach heb altijd geleerd wie het kleine niet eert is het grote niet weert. ;)

Maar mag in mijn geval ook wel duidelijk zijn dat ik geen leven heb haast zoveel tijd stop ik erin. :+

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:33

Ik geef je een hand op dat laatste Marcella :P Te erg

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:42

Eigenljk gewoon te erg, maar mag me nu wel als boven gemiddeld beschouwen en dan ben ik nu ruim een maand aan het spelen. :')

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:47

Pfff, ik probeer een naam voor mijn terrein te bedenken... Die heet na al die tijd nog steeds Michelle, hahaha.

Maar mijn fok-samenwerking is geëindigd, en ben er nog niet uit of ik een stalnaam wil of gewoon weer een M achter de paardennamen zoals ik voor de samenwerking heb. Maar in het eerste geval moet ik natuurlijk wel een terreinnaam hebben....

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:49

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:53

Iets Engels het liefst, maar dat is ook zo ver als ik gekomen ben... Hoeft niet op de rassen gericht, want wil graag breed blijven kijken. Vind jouw idee met de Fjordlanders namelijk erg tof en zoiets zou mij ook wel aanspreken.

Totaal andere insteek dan in mijn samenwerking. Liep er al en tijdje tegenaan dat ik ook graag wat voor anderen wil betekenen in het spel, ipv alleen maar voor onszelf hoog GN fokken en daarbij eigenlijk geen goede paarden verkopen. En onze kijk daarop verschilde nogal, dus besloten om er een punt achter te zetten en het goed af te sluiten ipv dat het uiteindelijk vervelend zou gaan aflopen.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:56

Das een heel slim besluit dan toch? Elkaar in zijn waarde gehouden en op tijd een punt erachter gezet.

Oke... Engels...
Eindigend op?:
Ranch
Acres
Stable(s)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:59

Zo heb ik gewoon heel simpel MT Stables gekozen (eerste letter voornaam en eerste letter achternaam) en als afsluiter Stables gekozen.

Wil ook verbeteren, maar ook de mogelijkheid om wat simpele paarden aan te kunnen bieden voor beginnenende spelers prijzen van mijn paarden zijn vaak richtprijzen en om geldwolven weg te houden.

Daarom zeg ik maar vaak wees brutaal mocht je een paard van mij te koop zien en kijk of je ook voor een mindere prijs kan krijgen (of afbetaling). Nee heb je en ja kan je krijgen. ;)

Wel ingame berichtje sturen en kijk ook naar hoeveel paarden je dan heb zodat iedereen gelijke kansen krijg.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 20-03-16 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt