Ik heb vanochtend 7 opdrachten achter elkaar gedaan. Waarvan 3 bij de jumbo en 2 bij de AH. Heerlijk als het dezelfde winkel is. Allemaal goedgekeurd Ow, en hier in het dorp wil het bereik in de winkel wel eens wegvallen. Gelukkig heeft de jumbo (sindskort?) wifi hotspot die je kan gebruiken . Gaat het mooi niet van je data-bundel af .
4 opdrachten gedaan. Foutje gemaakt bij babymelkcheck dus zal wel afgekeurd worden en cadeaukaart check snapte ik niks van, kon het helemaal niet vonden in die winkel. Maarja we zien wel of er nog 1 goed is
Zoooo ben ook weer bezig geweest vandaag, mn frisdrank check is afgekeurd want ik had de cola er ook bij op de foto staan. nou vind het wel best die ga ik niet opnieuw doen.
Bij de cadeaukaart check kreeg ik de opmerking dat ze op mn foto van de kassa wel kaarten zag maar dit zijn die toegangskaarten voor van alles die je met je airmiles met korting kan kopen. hij is wel goedgekeurd
nanka
Geplaatst: 13-12-14 23:18
Tallie1979 schreef:
Ennnn, 40 euro rijker vandaag!
Zo!
Tallie1979
Geplaatst: 13-12-14 23:18
Had er 1 check van 15 euro bijzitten, dan gaat het best hard, haha!
En in dezelfde Albert Heijn kwamen ook een bol.com, frisdrank en cola check open toen ik er was. Dus op 1 plek in 20 minuten 22,50 buitgemaakt, haha!