Ik doe alles rustig aan op HR. Ik heb mijn meeste doelen al behaald, maar omdat voor mijn gevoel HR nog niet 100% werkt wacht ik tot de officiële versie komt voor ik weer fanatiek ga spelen.
Ik fok eigenlijk alleen nog maar. De laatste dagen heb ik toevallig ook nog wel wat keuringen gedaan en heel af en toe klik ik eens op verzorgen en trainen, maar met dat de site zo traag is heb ik daar echt geen zin meer in.
Alleen weet ik niet meer aan welke prijzen ik mijn paarden moet verkopen. Ik heb zelf zoveel geld in het spel dat 5000 euro eigenlijk niks is bijna, maar je raakt ze toch niet altijd zo snel kwijt.
Ik heb laatst nog een paar hengsten voor 10,000 verkocht. Waren volwassen en leuke kleurtjes. Twijfel wat ik verder ga doen. Door met m'n IJslanders of een deel verkopen en er een nieuw ras bij nemen. Bij de IJsjes valt er nog maar weinig te behalen. Heb alleen maar sterpaarden en ze hebben leuke kleurtjes, dus een ander ras erbij maakt het wellicht weer leuker
De eerste twee rabicanl ATs zijn gefokt op de internationale server, je kunt mijn topic even opzoeken en anders plaats ik later vandaag een linkje. De rabicano komt van de foundation hengst Tayyip af