Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xyris schreef:Janine, dat hangt af van of het een merrie of een hengst wordt. Merries zijn meer waard. Je hebt het over mustangs? Een merrie veulen met roan en creme + 2e premie.. Ik gok zo 5000. Een hengst misschien 2500 als je geluk hebt. Zijn ze 1e premie dan is het echt wat de gek er voor geeft.
Exmoor ben ik niet al te bekend mee welke kleuren deze kan hebben. Ik kan je sowieso aanraden het extension gen te testen en de modifiers, dan weet je tenminste zeker welke basiskleur het paard gaat hebben. Volgens mij hebben exmoors geen aftekeningen als tobiano en verdunningen weet ik ook niet zeker zo. Misschien dat iemand anders daar antwoord op kan geven.
Janinevv schreef:Xyris schreef:Janine, dat hangt af van of het een merrie of een hengst wordt. Merries zijn meer waard. Je hebt het over mustangs? Een merrie veulen met roan en creme + 2e premie.. Ik gok zo 5000. Een hengst misschien 2500 als je geluk hebt. Zijn ze 1e premie dan is het echt wat de gek er voor geeft.
Exmoor ben ik niet al te bekend mee welke kleuren deze kan hebben. Ik kan je sowieso aanraden het extension gen te testen en de modifiers, dan weet je tenminste zeker welke basiskleur het paard gaat hebben. Volgens mij hebben exmoors geen aftekeningen als tobiano en verdunningen weet ik ook niet zeker zo. Misschien dat iemand anders daar antwoord op kan geven.
Nee gaat om qh
Als ik muntjes heb
AlwaysH schreef:Mijn PRe merrieveulen uitslagen genetica:
E/E
A/n g/g
n/n n/n ch/ch z/z O/O
.Xyris schreef:AlwaysH schreef:Mijn PRe merrieveulen uitslagen genetica:
E/E
A/n g/g
n/n n/n ch/ch z/z O/O
Over het algemeen betekenen hoofdletters dat een gen aanwezig is maar O/O is niks.
Je hebt dus een bruin paard.
Verder fluctueren de uitslagen van wedstrijden en keuringen per keer. Het kan ongeveer 7 punten verschillen tussen de hoogste en de laagste uitslag. Het is dus de moeite waard om het nog eens te proberen.
Dit is om real life zo veel mogelijk te imiteren. Externe factoren en het temperament of de gezondheid van je paard op een bepaalde dag kunnen ook verschillen.
Gryffindor