Jawel mensen willen hem nog wel hebben hoor maar veelal zijn ze niet meer bereid om te betalen.. Pagina terug nog een aantal bokkers die een ivite zochten
Hebben jullie deze week ook bijna geen opdrachten uit staan?
Weinig echt in de omgeving. Allemaal wel paar km verderop. Op wat hebben jullie dat eigenlijk ingesteld? 50 km of minder? Morgen weer komkommer opdrachten
Hier staat er nu een hoop open. Straks in m'n pauze maar weer een ritje naar de stad rijden. Die flow-opdracht heb ik nog niet eerder gezien. Ziet er simpel uit. Komkommer-check is ook makkelijk zo te zien.
Flow weekly ? Die heb ik hier niet Denk dat ik straks maar een rondje zuivel schappen ga doen, die blijven staan... Meld ik me vooraf even bij de winkel is het een stuk makkelijker uit te voeren...
Jammer kom ik in de stad is de komkommercheck weg en die flow-check ook. Heb wel een koffie-check gedaan en een keukencheck bij de blokker. Hoop dat ze goed gekeurd worden.
Anouk best slim om je vooraf te melden. Wat zeg je dan precies?
Dat ik in dit geval voor Danone het zuivelschap op de foto kom zetten en of daar problemen mee zijn... In sommige winkels willen de medewerkers je dan ook wel eventjes helpen met de deuren open houden
Dat doe ik alleen bij deze opdracht trouwens omdat er netjes een brief van Jumbo bij is gevoegd, die kun je bijna niet als mistery guest uitvoeren
Hier waren de koffie en komkommers zo weg ! Heb wel 3 jumbo deals checks gedaan en een zuivel check... Zuivel check gaat nog wel even duren ergens door een foutmelding is alles verloren gegaan, dat gaan ze nu handmatig oplossen