Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boyke_Candy schreef:Boyke_Candy schreef:Mm vind het best nep... met al die arabieren een beetje penny...
Over welk spel heb je het?
Dustinlover schreef:Ojah en met al die arabieren heb het ff voor je nageteld het zijn er 2 dus hoezo met AL die arabieren of ben je niet goed in rekenen/wiskunde enzovoort.
Sorry hoor maar als je dit soort informatie zegt vind ik het wel heel erg dom..
En dan nog iets jou spel heeft nog veel meer arabieren dan mijn spel dus ik zou maar ffies niets zeggen!!!! grrr * begint beetje kwaad te worden door iemand die niet nadenkt voordat ze iets zegt *
En dan leden zoveel geld geven dat het nog meer penny is dan de mijne dus dan word het ook al heel snel nep :S
en dan paarden die niets kunnen voor duizenden verkopen dus ook al zo penny want ik heb nog nooit een fjord gezien van 5 jaar oud die 2 keer Z is(als je hem aankoopt) en die 40.000 kost..
Ik vind het een leuk spel en mooi in elkaar gezet maar ga asjeblieft niet zeggen dat die van mij penny is terwijl die van je eigen nog meer afwijkt van de waarheid :S
Dustinlover schreef:Ik vind het zelfs een heel leuk spel dat ze heeft gemaakt en wilde zelfs aanmelden maar toen ik dit hierzo las toen werd ik ffies heel erg kwaad..
En andere zullen maybe minder snel kwaad worden als ik maar aangezien ik aan dat spel in totaal een half jaar heb gewerkt werd ik beetje kwaad
<script>
<!--
if (window.Event)
document.captureEvents(Event.MOUSEUP);
function nocontextmenu()
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
function norightclick(e)
{
if (window.Event)
{
if (e.which == 2 || e.which == 3)
return false;
}
else
if (event.button == 2 || event.button == 3)
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
}
document.oncontextmenu = nocontextmenu;
document.onmousedown = norightclick;
function disableselect(e){
return false
}
function reEnable(){
return true
}
document.onselectstart=new Function ("return false")
if (window.sidebar){
document.onmousedown=disableselect
document.onclick=reEnable
}
//-->
</script>
NuggT schreef:Heb je toevallig een link van de site als ie af is?
Lijkt me wel leuk om te zien hoe het is geworden.
Tozalin schreef:dat is toch geen spel?
pipolover schreef:
Dustinlover schreef:Dustinlover schreef:
Mm vind het best nep... met al die arabieren een beetje penny...
Over welk spel heb je het?