Iemand hier ook wel eens problemen gehad met analytics? Er staat dat ik gister en vandaag nog geen enkele bezoeker gehad terwijl ik wel reacties heb gehad en ook via jetpack meerdere referrals zie
Ik had gister of eergisteren wel dat ik 50 views had en 1 bezoeker. Het waren bezoekers uit verschillende landen en later op de dag sloeg het balkje bezoekers ineens 'aan' en toen leek het weer realistisch.
Misziva, mooie foto's van Peru. Die bloemen van jouw foto heb ik vorig jaar in de tuin gehad, die zijn zo mooi.
Travel_me: Leuk zo'n overzicht van Montenegro.
Het is handig dat ze de euro hebben. Van de andere kant het was ook altijd leuk om naar het buitenland te gaan en alles te moeten omrekenen. De eerste paar dagen was het altijd lekker klungelen met buitenlands geld (elke munt lezen). Dat was altijd wel een typisch gevoel van 'op vakantie' zijn.
Oh dat is ook wel raar. Ik heb wel weer een paar bezoekers van vandaag terug, maar die van gister zijn verdwenen. Jammer maarja niks aan te doen.
Ik vind het ook altijd leuk dat buitenlands geld. Bewaar altijd wel een briefje. In Montenegro was het wel makkelijk de euro, want bleef maar 1,5 dag en anders moet je heel duur pinnen of van alles weer omwisselen.
hoi hoi , na een aantal keer geprobeerd hebben te bloggen ben ik nu echt begonnen , dus kom ik mijn blog hier even spammen. mijn blog gaat over paarden , van voeding en verzorging tot rijtechnisch en anatomie . tenminste , dat is het idee
Welkom faunty. Leuke blog en een leuke inhoud. Niets op aan te merken. Ik zou wel nog even naar je interpunctie kijken: spaties voor punten en vraagtekens aan het einde van een zin. Niet al je zinnen beginnen met een hoofdletter enz. Een nette tekst is fijner en leesbaarder.
Rosanna1990
Geplaatst: 13-01-16 10:45
Hallo allemaal, sorry dat ik zo in kom breken hier, maar ik ben sinds kort ook een eigen blog gevonden. Ik kon me niet echt vinden in andere blogs, omdat ze altijd alleen maar of op paarden gericht waren, of op mode etc. Etc. Ik probeer een combinatie te maken hiertussen omdat ik van mening ben dat paardenmeisjes meer doen dan alleen met paarden bezig zijn. Ik hoop ook dat mensen zich een beetje kunnen herkennen in mijn blogs en mij kunnen inspireren. Ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje willen nemen en mij tips willen geven ☺
Ik heb de widget wel gevonden, alleen staat er dat hij bij wordpress het niet ondersteunt.. dat word dan even uitvogelen hoe ik zelf 1 kan maken! Toch bedankt
Dankje! Ja was er helaas in het regenseizoen. Vaak prima, maar toen ik er was stroomde het de lucht uit. Hiking was hierdoor een flinke uitdaging en helaas ook mindere foto's daardoor
Waar kan ik die widget eigenlijk vinden? Ik heb nu een link die ik in elke post copy-paste, maar ik wordt er zo moe van en nu ik mijn website (clickertraining.ca) heb bijgewerkt, link ik veel liever daarheen. Ik ga straks even bij lezen.
Mijn blog doet het vandaag wat minder dan 'normaal'. Nouja sinds begin deze maand doet iet het extreem goed qua bezoekers dus ik ben nu wat verwend, haha.
ik probeer ook elke dag een bericht te plaatsen , ik kijk over wat voor onderwerpen ik zelf graag informatie zou willen en probeer daarvan een bericht te schrijven met de info die ik al weet.
Ik zou niet beginnen met iedere dag een blog. Grote kans dat je jezelf zo teveel druk oplegt en helemaal geen zin meer hebt in schrijven. 7 blogs per week is behoorlijk veel werk. Ik zou beginnen met 3x per week. Blijf je het leuk vinden en hou je genoeg tijd over dan kan je altijd nog naar meer. Beter nu 3 en over een paar maanden 7 pw dan van 7 pw naar 3 pw.
Wat Travel me zegt, ik ben begonnen met 2 x per week, nu zit ik op 3 keer per week (waarvan 1 een weekvlog is) en naast school, kind en huishouden is dat best wel wat werk