Ik ben onregelmatig online maar zal een gil geven als ik on ben
Daks
Geplaatst: 04-11-13 11:42
Anthea heb je nog plekkie?
Levitate
Geplaatst: 04-11-13 12:24
Sorry Anthea, ik join niet haha. Niets persoonlijks, maar heb zelf ook al een poosje een club (pink panthers legacy) en ik zou het heel leuk vinden om dan bij een club te zitten met bokt mensen, maar dat vind ik wat zonde van mn starcoins (en banketstaaf tegen mn vriendinnen en nichtje) maar veel succes!
Maar een bokt meeting is wel vet waar waar waar??
strand bij moorland (helemaal links richting fort pinta) vanavond half 8? gaan we eerst picknicken en daarna zien we wel
Ik ook maar je krijgt ook heel weinig quests meer vind ik
Levitate
Geplaatst: 04-11-13 15:16
Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit iemand gezien van level 15 of hoger, gaat zo langzaam.
Die weinige quests: inderdaad heb je op een bepaald moment een paar weken achter elkaar heel weinig quests. Maar niet getreurd: binnen een paar weken krijg je er weer veel meer!
Zullen we dan maar even een lijstje maken wie er allemaal komen naar de bokt meeting? De allereerste starstable bokt meeting zal op maandag 4 november om 19:30 op de picknickplaats op het strand bij moorland (helemaal links richting fort pinta) plaatsvinden. We zullen beginnen met een picknick, en daarna zien we wel
Deze mensen komen! Bokt-naam | SSO-naam Floriske | Aida Oakcamp JustMyZtje | Lena Eastlord L0veMyHorse | Anouk Goldheart (Daks | ?)
(...) = misschien ? = Naam onbekend, graag doorgeven!