KirstenVosje schreef:fjordjes schreef:Welk windows systeem heb je? (vista, windows 7?)
windows 7 volgensmij, maar kan het er ook aan liggen dat ik onder het laden van het spel op bokt zit?
Nee dat heeft er niks mee te maken, doe ik ook altijd.
Zal even een uitleg typen hoe je de DEP uitschakeld, dit moet je met alle uitbreidingen/accesoires pakketten doen.
1.
U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem.
2.
Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
3.
Klik onder Prestaties op Instellingen.
4.
Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde.
Daar moet je het tabblad Preventie van gegevensuitvoering (DEP) aanklikken, vervolgens kies je voor het onderste bolletje (DEP voor alle programma's en services inschakelen behalve voor de hieronder geselecteerde:)
Dan als volgt klik je op toevoegen, zie je bovenaan een balkje staan (zoeken in) waar je verscillende mapjes etc. kan selecteren, daar kies je voor Computer, dan voor C (is bij mij VistaOs), dan Program Files, dan Electronic Arts, dan De Sims 3 Beestenbende, dan Game, dan Bin, en dan zie je uiteindelijk 2 blauw/groene dingetjes met dat sims tekentje, die moet je allebei toevoegen.