Wat voor ruiter ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Re: Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:41

Je hoogste score zegt dat Je een echte dresuurprikker bent, laat buitenritjes maar voor wat ze zijn. Het enige wat je daar ziet is een boom nog eens een boom en dan weer een boom, dat is toch zo saai. Blijf jij maar lekker bij die letters langs rijden dat is veel leuker of niet soms?

Je laagste score zegt Geniet jij weleens van het paardrijden je hebt 0 recreatiepunten, waar doe je het eigenlijk voor. Paardrijden doe je voor je plezier hoor anders jkun je er beter mee stoppen.

Haha klopt wel aardig Bloos

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:01

Jou score

5 Springpunten
6 Dressuurpunten
2 pennypunten
5 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

En ik vind afentoe dressuurjuist leuk Haha!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:15

Je hoogste score zegt dat je een echte natural bent. Ik zal je dan ook maar niet vervelen met het feit dat de mens een roofdier is en een paard een prooidier, daar ben je natural genoeg voor om dat te weten. wordt nu eens een echte natural en ga voor de spiegel staan, en aanschouw het enige rofdier op deze planeet dat zijn eten in de supermarkt koopt.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:31

Ik ben een springende natural, en 't klopt nog ook, voor een groot deel Cool

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:43

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Je laagste score zegt dat je 2 springpunten gehaald hebt. Dat is wel heel weinig hoor. Hoger dan 40 centimeter zou ik voorlopig maar niet springen. Misschien komt er nog een tijd dat je wat meer van springen gaat houden maar tot die tijd zal ik maar lekker die hindernissen ontwijken.
(klopt *LOL* )

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:58

6 Springpunten
6 Dressuurpunten
1 pennypunten
12 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je een echte natural bent. Ik zal je dan ook maar niet vervelen met het feit dat de mens een roofdier is en een paard een prooidier, daar ben je natural genoeg voor om dat te weten. wordt nu eens een echte natural en ga voor de spiegel staan, en aanschouw het enige rofdier op deze planeet dat zijn eten in de supermarkt koopt.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord hebt. Als je je weer ergert aan die iritante pennymeisjes dan kun je met recht zeggen, het is mevrouw voor jou.

Klopt ook wel Haha! Al vind ik mezelf ook wel een recreatieruiter, vind buitenrijden en veel weidegang alleen erg belangrijk Lachen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:04

9 Springpunten
7 Dressuurpunten
2 pennypunten
11 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

En irl ben ik meer een recreatieruiter met een natural accentje Lachen.
Laatst bijgewerkt door lindake op 20-09-08 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:11

Een echt dressuurkakker Cool Daarna springen, dan een recreatieruiter, dan een Natural, gevolgd door een penny!

Kon het niet anders verzinnen Haha!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:17

ik ben 6 dressuur, 9 reecreatie en 10 natural....
Ik ben juist veel met dressuur bezig, maar vind het idd wel belangrijk dat het voor mij paard leuk blijft en zijzelf ook in haar eigen element blijft. Veel buiten dus en met andere paarden...
Waar de recreatie dan vandaan komt? No idea:P

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:55

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
5 pennypunten
11 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:38

6 Springpunten
6 Dressuurpunten
3 pennypunten
12 Naturalpunten
12 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat een rijbak is en wat bakletters zijn. Je hebt 12 recreatiepunten gescoord. Als je ooit in een rijbak gaat rijden hang dan eens plaatjes boven de letters misschien kun je ze dan beter onthouden.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

het klopt bij mij ook wel. ben de laaste tijd vooral bezig met lekker genieten, en vind dressuur en springen allebij wel leuk. het lastige is dat ik toch aan een mange gebonden ben en dus maar 10 weken per jaar buiten rijden, hoewel ik dat nu eigenlijk het lekkerste vind.

volgens mij is bij iedereen het penygehalte nogal laag...

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:44

Jou score

7 Springpunten
2 Dressuurpunten
2 pennypunten
11 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je Met 11 naturalpunten aardig opnderweg bent om een echte natural te worden, als je al spierballen hebt dan heb je die niet van het in de krul trekken want dat doe jij natuurlijk niet, nee als jij spierballen hebt dan komt dat natuurlijk van het sjouwen met hooi en dergelijke. Maar dan doe je toch nog iets fout want een echte natural hoeft niet met hooi te sjouwen die heeft genoeg weilanden dat het paard echt altijd voldoende weidegang heeft.

Je laagste score zegt dat je maar 2 dressuurpunten gescoord hebt je bent absoluut geen dressuurprikker, voor jou iniedergeval geen slome rondjes op een paard hobbelen bij de bakletters langs. Weet je wel eens wat bakletters zijn?

Huilen van het lachen

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:00

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
3 pennypunten
6 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:16

hoogste score 12 punten springruiter jesjesjes.hihi stiekem wist ik het wel ooit er in gaat het er nooooit meer uit.
alleen ben ik wel wat veranderd in opzicht stallen,nu liever veel buiten.en tja kwa rijden is een binnenbak toch heeerlijk alhoewel ik ook van een lekkere buitenrit.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:22

Jou score

8 Springpunten
4 Dressuurpunten
6 pennypunten
4 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Je laagste score zegt dat je Z dressuur bent alleen hebben we het dan niet over de Z van zwaar maar over de Z van zwakkeling. Geeft helemaal niets hoor, we moeten ook andere ruiters hebben dan dressuurruiters. Met alleen maar dressuurprikkers wordt de paardenwereld zo saai.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:06

Jou score

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
2 pennypunten
8 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je maar 8 naturalpunten niet schrikbarend natural bent maar ook niet schrikbarend traditioneel, je staat er voor open om een echte natural te worden en hebt hier en daar wel een paar dingetjes van een echte natural. Ach ja misschien is de gulden middenweg nog wel de beste.

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 19:57

De mijne:

7 Springpunten
3 Dressuurpunten
6 pennypunten
7 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:12

4 Springpunten
3 Dressuurpunten
5 pennypunten
4 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Klopt niks van. Clown Ik ben juist het meest een dressuurruiter. En waar die pennypunten vandaan komen.. Clown Zulke gekke dingen heb ik niet ingevuld, vind het maar een beetje een rare test.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:21

4 Springpunten
8 Dressuurpunten
0 pennypunten
4 Naturalpunten
6 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je met 8 dressuurpunten aardig mee kunt praten over dressuur. Houd lekker de uitslagen van de grote wedstrijden bij en je kunt heerlijk met de dressuurprikkers op stal meekletsen. Het wordt wel hoog tijd dat je eens echte ankypads gaat gebruiken inplaats van die goedkope troep, voor zolang je dat nog niet gedaan hebt dan, want je moet natuurlijk wel een beetje reprensatief voor de dag komen he als echte dressuurprikker.

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction was.

Grappig, ik herken mezelf er wel in! Pling

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 12:41

6 Springpunten
4 Dressuurpunten
3 pennypunten
7 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Klopt wel ongeveer denk ik Lachen Alleen had er wel meer Dressuurpunten moeten staan dan springen, aangezien ik dat meer doe.

Maar het is gewoon een testje hé Haha!

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 13:40

Het is ook niet als serieuze test bedoelt, het is meer als geintje bedoelt.
Valt me mee dat er nog zoveel bokkers zijn die zichzelf er in herkennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:42

Hilarisch, de test is zelf zo penny als maar kan. Echt heel erg grappig. Huilen van het lachen

Ik ben een recreatieruiter. *LOL*

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:54

ik weet niet eens wat een bak is en ik moest maar plaatjes gaan hangen boven de letters!
ben toch meer een recreatieruiter Tong uitsteken
en ik ben toch af en toe ook nog wel een beetje penny klopt ook wel Bloos

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:38

7 Springpunten
3 Dressuurpunten
8 pennypunten
11 Naturalpunten
12 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat een rijbak is en wat bakletters zijn. Je hebt 12 recreatiepunten gescoord. Als je ooit in een rijbak gaat rijden hang dan eens plaatjes boven de letters misschien kun je ze dan beter onthouden.

Klopt aardig moet ik zeggen Tong uitsteken.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:11

6 Springpunten
4 Dressuurpunten
2 pennypunten
4 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Ik ben idd recreatieruiter. Haha! Maar heb geen hekel aan dressuur. Het is juist belangrijk om veilige buitenrit kunnen maken of parcours springen, maar ik doe idd niet echt graag aan dressuur. Af en toe ok, elke dag drama! Vingers aflikken