ik vind dit echt knap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: ik vind dit echt knap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:06

Brenniej schreef:
Gewoon door blijven gaan he. Totaal geen respect naar je pony toe. Je moet altijd naar je pony luisteren, deze pony's geven meerdere keren aan dat het te zwaar is. Voor dit soort mensen heb ik dus geen respect.

Me neither

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:11

mm. ik heb nog is zo'n kleine pony zien rijden. oxer 1,5 meter op een jumping. maar idd de pony's moeten hart afzetten, gaan hoog en komen stijl weer neer omdat ze niet echt ver gaan. daardoor lijkt het ook struikelen. ik vind dit langs een kant onverantwoord. grote paarden graken er soms met moeite over. wel moedige ruiters!

het lijkt wel een krachtproef voor pony's. kan het dat niet zijn?

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:30

lana_te schreef:
mm. ik heb nog is zo'n kleine pony zien rijden. oxer 1,5 meter op een jumping. maar idd de pony's moeten hart afzetten, gaan hoog en komen stijl weer neer omdat ze niet echt ver gaan. daardoor lijkt het ook struikelen. ik vind dit langs een kant onverantwoord. grote paarden graken er soms met moeite over. wel moedige ruiters!

Dat zou kunnen maar dan nog hoort dit niet, dit is gewoon slecht voor de pony's en teveel!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:41

MiSs_vOsj schreef:
lana_te schreef:

Dat zou kunnen maar dan nog hoort dit niet, dit is gewoon slecht voor de pony's en teveel!

idd. ik beweer niet het tegendeel Knipoog

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 20:05

[/quote]

Dat zou kunnen maar dan nog hoort dit niet, dit is gewoon slecht voor de pony's en teveel![/quote]
idd. ik beweer niet het tegendeel Knipoog
Nee, dat zeg ik ook niet Knipoog

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:19

Die ruiters zouden beter moeten weten. Het is leuk als je pony zo hoog kan springen, maar na 1 keer is het wel genoeg. als je weet dat hij het kan, dan ga je vrijspringen ofzo, maar dit is echt te gek!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:23

Dit ga ik vanavond eens bekijken, hij doet het hier niet.. Scheve mond

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:35

ik vind het ontzettend zielig.. je ziet namelijk dat ze helemaal niet wíllen springen.. maar een of andere gek (om het maar zo te noemen) jaagt ze aan de achterkant op? dan is er toch iets niet helemaal goed in je hoofd?

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:30

Die arme Poonie's.... Ik vind het knap dat ze het kunnen maar ik vind dit níet gepast....
Laat die Poonie's lekker Poonie zijn en jaag ze niet over zo'n gigantische hoogte heen.
Menig 1.65+ paarden hebben hier moeite mee! Laat staan 1.10 Poonie's....

Sandraah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:45

ik vind het best wel ziek als je zo iets doet.. voral bij die 1.50
t is supper knap en zelf zou ik t niet durven maar oke

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:47

wat ziek!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:49

Erg voor de pony's Boos!

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:51

Dat die beesten hun nek niet breken Frusty

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:53

Ik vind het knap van de pony's dat ze het blijven proberen en dan al aardig hoog komen, die mensen mogen wat mij betreft de boom in.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:02

het zo knap zijn als die pony's er met alle gemak over heen kwamen zonder fouten en het nog leuk vonden ook ..
Dit vind ik helemaal niet knap, pony's willen en kunnen het duidelijk niet met gemak

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:03

als het beestje het nu leuk had gevonden had ik het knap gevonden... maar dit vind ik gewoon een pony zo vaak mogelijk over een te hoge sprong heen jagen in de hoop dat ie foutloos gaat Boos!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:11

Kunnen sommige mensen niet gewoon op bowling gaan ipv paardrijden : (
In het oostblok, daar is dit filmpje toch gemaakt?, gaan ze uberhaubt iets minder zachtzinnig met dieren om.
Paarden krijgen nog wel veel zorg en aandacht maar worden vaak overvraagt. Honden en katten wil je niet zien daar..... om te huilen.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:20

Orola schreef:
Ik vind het knap van de pony's dat ze het blijven proberen en dan al aardig hoog komen, die mensen mogen wat mij betreft de boom in.

Dit is echt ziek.. dat die arme pony´s dan nog springen

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:23

Maar het is wel knap van de pony's, dat ze zo hoog komen. Ze zijn niet foutloos, maar toch springen ze hoog en ja, ik vind het ook zielig hoor. Knipoog

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:29

Orola schreef:
Maar het is wel knap van de pony's, dat ze zo hoog komen. Ze zijn niet foutloos, maar toch springen ze hoog en ja, ik vind het ook zielig hoor. Knipoog

Eerder dom dat ze nog springen.. dat die mensen niet zien dat dit veel te hoog is voor die pony´s Verdrietig

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:31

xMariekee schreef:
Orola schreef:

Eerder dom dat ze nog springen.. dat die mensen niet zien dat dit veel te hoog is voor die pony´s Verdrietig

Dom? Ze worden opgejaagd en geslagen, dus lijkt me logisch dat ze springen...?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:33

Stelletje wannabe top-springruiters.

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:53

Ik zeg niet dat ik het goed vind ofzo, want zelf zou ik nooit zoiets met mijn paard uithalen, maar aan het begin van het filmpje staat dat de pony's heel goed kunnen springen, dat is nog geen excuus om hem maar over de top te halen, maar je moet het ook uit hun oogpunt bekijken. Blijkbaar is in litouwen de sport om met hun nationale rasponys over van die hoge hindernissen te springen. Door het zielig te vinden stopt het uitoefenen van deze 'sport' niet. Persoonlijk vind ik dit beter dan dat de pony's het slachtoffer worden van verwaarlozing. Nogmaals probeer het niet goed te praten, maar vind toch dat het van meerdere kanten belicht moet worden. Het zijn wel hele dappere paardjes Lachen

En ze komen geen van allen over die 1.50 heen, dus dat zegt er al wat over dat ze het eigenlijk niet aan kunnen.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:06

Ik weet niet of er iemand gisteren op TV gekeken heeft naar indoor (nogwat)? Paarden die over de 2.18 klimmen, voor geld. Ik denk toch dat die pony's veel vertrouwen hebben in die ruitertjes, en daarom springen. Overigens probeer ik dit NIET goed te praten. Maar ik vind het wel knap. Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:08

L_ola schreef:
Ik weet niet of er iemand gisteren op TV gekeken heeft naar indoor (nogwat)? Paarden die over de 2.18 klimmen, voor geld. Ik denk toch dat die pony's veel vertrouwen hebben in die ruitertjes, en daarom springen. Overigens probeer ik dit NIET goed te praten. Maar ik vind het wel knap. Knipoog

Ben ik ook geen liefhebber van...... Verdrietig