Brenniej schreef:Gewoon door blijven gaan he. Totaal geen respect naar je pony toe. Je moet altijd naar je pony luisteren, deze pony's geven meerdere keren aan dat het te zwaar is. Voor dit soort mensen heb ik dus geen respect.
Me neither
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brenniej schreef:Gewoon door blijven gaan he. Totaal geen respect naar je pony toe. Je moet altijd naar je pony luisteren, deze pony's geven meerdere keren aan dat het te zwaar is. Voor dit soort mensen heb ik dus geen respect.

lana_te schreef:mm. ik heb nog is zo'n kleine pony zien rijden. oxer 1,5 meter op een jumping. maar idd de pony's moeten hart afzetten, gaan hoog en komen stijl weer neer omdat ze niet echt ver gaan. daardoor lijkt het ook struikelen. ik vind dit langs een kant onverantwoord. grote paarden graken er soms met moeite over. wel moedige ruiters!
het lijkt wel een krachtproef voor pony's. kan het dat niet zijn?
MiSs_vOsj schreef:lana_te schreef:mm. ik heb nog is zo'n kleine pony zien rijden. oxer 1,5 meter op een jumping. maar idd de pony's moeten hart afzetten, gaan hoog en komen stijl weer neer omdat ze niet echt ver gaan. daardoor lijkt het ook struikelen. ik vind dit langs een kant onverantwoord. grote paarden graken er soms met moeite over. wel moedige ruiters!
het lijkt wel een krachtproef voor pony's. kan het dat niet zijn?
Dat zou kunnen maar dan nog hoort dit niet, dit is gewoon slecht voor de pony's en teveel!

Orola schreef:Ik vind het knap van de pony's dat ze het blijven proberen en dan al aardig hoog komen, die mensen mogen wat mij betreft de boom in.
Orola schreef:Maar het is wel knap van de pony's, dat ze zo hoog komen. Ze zijn niet foutloos, maar toch springen ze hoog en ja, ik vind het ook zielig hoor.
xMariekee schreef:Orola schreef:Maar het is wel knap van de pony's, dat ze zo hoog komen. Ze zijn niet foutloos, maar toch springen ze hoog en ja, ik vind het ook zielig hoor.
Eerder dom dat ze nog springen.. dat die mensen niet zien dat dit veel te hoog is voor die pony´s

L_ola schreef:Ik weet niet of er iemand gisteren op TV gekeken heeft naar indoor (nogwat)? Paarden die over de 2.18 klimmen, voor geld. Ik denk toch dat die pony's veel vertrouwen hebben in die ruitertjes, en daarom springen. Overigens probeer ik dit NIET goed te praten. Maar ik vind het wel knap.