Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
So0p_ schreef:Sommige mensen (niet aanvallend bedoeld ofzo, maar over het algemeen) zeggen: 'Wat sneu dat ze hem laten leven'. En dat soort dingen. MAAR stel dat het JOU kindje was, dat je daar 9 maanden op hebt zitten hopen, er opuit gekeken, naar JOU eigen kindje...
En stel dan dat hij/zij dan die ziekte heeft, denk je dan echt dat de ouders dan zo maar bedenken dat ze hem/haar een spuitje willen geven zodat hij/zij dood gaat?
Isegrim schreef:So0p_ schreef:Sommige mensen (niet aanvallend bedoeld ofzo, maar over het algemeen) zeggen: 'Wat sneu dat ze hem laten leven'. En dat soort dingen. MAAR stel dat het JOU kindje was, dat je daar 9 maanden op hebt zitten hopen, er opuit gekeken, naar JOU eigen kindje...
En stel dan dat hij/zij dan die ziekte heeft, denk je dan echt dat de ouders dan zo maar bedenken dat ze hem/haar een spuitje willen geven zodat hij/zij dood gaat?
Als ze van dat kindje houden dan moet het antwoord wat mij betreft ja zijn. De kans op overleven is nihil en er volgt hoe dan ook een lijdensweg. Je kunt ook iemands leven beëindigen uit liefde.
Gelukkig kan deze aandoening tegenwoordig prenataal worden vasgesteld.
So0p_ schreef:Dat kan iid heel goed, maar het is toch wel heel erg moeilijk voor de ouders (maar, wie zegt ook dat het makkelijk is om een mens/dier zijn leven te beeindigen uit liefde)
Isegrim schreef:Edit: Er is zelfs iemand volwassen mee geworden: http://kleenexwoman.livejournal.com/147420.html
Jaimyliefje schreef:ik vind het best belachelijk dat mensen dit een aliën baby noemen,
het is een ziekte,
vreselijk sneu.
en ook erg dat ze het er op zetten als 18 jaar en ouder.. bij die laatste.
Weetje hoe erg je je dan voelt, als je wordt beschouwt als een soort monster..
Zofy schreef:Jaimyliefje schreef:ik vind het best belachelijk dat mensen dit een aliën baby noemen,
het is een ziekte,
vreselijk sneu.
en ook erg dat ze het er op zetten als 18 jaar en ouder.. bij die laatste.
Weetje hoe erg je je dan voelt, als je wordt beschouwt als een soort monster..
Dat kan ik best begrijpen hoor, het is toch vrij schokkend en ik kan me voorstellen dat als een klein kindje zoiets ziet dat hartstikke eng kan vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er ook een ontzettend naar beeld vind en er ook liever niet te lang/ 's avond naar wil kijken.
Toad schreef:ik had het filmpje al eens eerder gezien, echt smerig gewoon.
hij is wel heel snel overleden geloof ik.