Heel apart: Aliën baby! (SCHOKKEND)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Heel apart: Aliën baby! (SCHOKKEND)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 12:41

verschrikelij, wat moet het kind pijnlijden denk ik... veel sterkte aan de ouders die het meemaken, moet zowiezo niet leuk zijn om je kind op deze manier terug te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 12:44

jeetje wat sneu.. onbegrijpelijk dat ouders en artsen het kind toch nog laten leven, wat een pijn moet zo'n kleine baby hebben zeg! Ach gut

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:40

Wat erg! Ik hoop dat het kindje toch nog een fijn leven kan hebben of een pijnloos einde.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:15

Ik schrok erg van de beelden. Zo'n klein mensje.....
Op een ander filmpje zag ik wel dat het kon drinken uit een fles en op deze site las ik over een paar meisjes die wel ouder zijn geworden met deze aandoening (maar of het zo erg was als met dit kindje weet ik niet).

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:28

ongeloofelijk, ik werd helemaal naar van het filmpje. wat vreselijk voor de ouders en wat moet dat kindje pijn geleden hebben.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:29

Dit is een heel ernstige aandoening, maar toch echt geen alien, en ze hoeven er niet aan te overlijden.

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:33

Bah, dat ziet er echt eng uit!
Zouden ze daar nou veel last van hebben? Moet vreselijk zijn voor die ouders!

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:40

Sommige mensen (niet aanvallend bedoeld ofzo, maar over het algemeen Knipoog ) zeggen: 'Wat sneu dat ze hem laten leven'. En dat soort dingen. MAAR stel dat het JOU kindje was, dat je daar 9 maanden op hebt zitten hopen, er opuit gekeken, naar JOU eigen kindje...
En stel dan dat hij/zij dan die ziekte heeft, denk je dan echt dat de ouders dan zo maar bedenken dat ze hem/haar een spuitje willen geven zodat hij/zij dood gaat?
Ik denk het persoonlijk niet, ik denk dat de ouders er heel veel moeite mee hebben maar het toch een mooi kindje vinden, niet omdat hij echt mooi is, maar omdat het HUN kindje is...

Zo, dat is wat ik erover denk Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:46

Deze aandoening komt alleen voor als beide ouders drager zijn. Dus stel dat je diep in je hart zou willen dat dit kind het niet overleefd, de kans op een tweede kind met een dergelijke aandoening is gewoon heel groot. Dan zou je moeten beslissen om helemaal geen kinderen meer te nemen. Of je moet via prenatale diagnostiek laten kijken of een kind deze aandoening heeft, en alsnog abortus laten plegen.

Ik denk dat heel veel mensen die in dit topic zo negatief reageren niet beseffen dat het belangrijkste bij het krijgen van een baby is dat zowel moeder als kind gezond blijven en de bevalling goed doorstaan. Want ook voor de moeder is een bevalling een risico, er overlijden nog steeds vrouwen bij of na de bevalling van een kind, en er zijn nog steeds ook kinderen die het niet overleven.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:49

So0p_ schreef:
Sommige mensen (niet aanvallend bedoeld ofzo, maar over het algemeen Knipoog ) zeggen: 'Wat sneu dat ze hem laten leven'. En dat soort dingen. MAAR stel dat het JOU kindje was, dat je daar 9 maanden op hebt zitten hopen, er opuit gekeken, naar JOU eigen kindje...
En stel dan dat hij/zij dan die ziekte heeft, denk je dan echt dat de ouders dan zo maar bedenken dat ze hem/haar een spuitje willen geven zodat hij/zij dood gaat?

Als ze van dat kindje houden dan moet het antwoord wat mij betreft ja zijn. De kans op overleven is nihil en er volgt hoe dan ook een lijdensweg. Je kunt ook iemands leven beëindigen uit liefde.

Gelukkig kan deze aandoening tegenwoordig prenataal worden vasgesteld.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:53

Isegrim schreef:
So0p_ schreef:

Als ze van dat kindje houden dan moet het antwoord wat mij betreft ja zijn. De kans op overleven is nihil en er volgt hoe dan ook een lijdensweg. Je kunt ook iemands leven beëindigen uit liefde.

Gelukkig kan deze aandoening tegenwoordig prenataal worden vasgesteld.

Dat kan iid heel goed, maar het is toch wel heel erg moeilijk voor de ouders (maar, wie zegt ook dat het makkelijk is om een mens/dier zijn leven te beeindigen uit liefde)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:55

So0p_ schreef:
Dat kan iid heel goed, maar het is toch wel heel erg moeilijk voor de ouders (maar, wie zegt ook dat het makkelijk is om een mens/dier zijn leven te beeindigen uit liefde)

Dat lijkt me heel moeilijk. Al kan ik me toch ook voorstellen dat het evengoed moeilijk is om liefde te voelen voor zo'n baby. Ik denk dat je je kapot schrikt als je zo'n kindje krijgt.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:56

Ik ken een kindje wat dit had.. Hij is amper een paar maand geworden. Hij barste uit zijn vel waardoor hij infecties kreeg Boos!
Echt heel zielig!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 18:55

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:03

Wat eng zeg !!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:05

Aiaiai Nagelbijten / Gniffelen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:11

Jeetje wat vreselijk zeg Ach gut

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:38

ik vind het er echt eng uit zien,
toen ik die link zag, had ik heeeel wat anders verwacht als dat ik te zien kreeg
ik schrok best wel..

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 15:57

De baby heeft verschrikkelijke pijn, zn huid barst immers wel open Verdrietig

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 16:33

ik vind het best belachelijk dat mensen dit een aliën baby noemen,
het is een ziekte,
vreselijk sneu.
en ook erg dat ze het er op zetten als 18 jaar en ouder.. bij die laatste.
Weetje hoe erg je je dan voelt, als je wordt beschouwt als een soort monster..

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:39

Jaimyliefje schreef:
het is een ziekte,
vreselijk sneu.

Dat kan ik best begrijpen hoor, het is toch vrij schokkend en ik kan me voorstellen dat als een klein kindje zoiets ziet dat hartstikke eng kan vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er ook een ontzettend naar beeld vind en er ook liever niet te lang/ 's avond naar wil kijken.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:43

Zofy schreef:
Jaimyliefje schreef:
het is een ziekte,
vreselijk sneu.

Dat kan ik best begrijpen hoor, het is toch vrij schokkend en ik kan me voorstellen dat als een klein kindje zoiets ziet dat hartstikke eng kan vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er ook een ontzettend naar beeld vind en er ook liever niet te lang/ 's avond naar wil kijken.

een klein kindje kan zo iemand evengoed in de stad tegen komen.
Bij een horror film mogen ze dat er best bij zetten, bij seksueel bedoelde video's op youtube ook,
maar dit vind ik gewoon hartstikke sneu. Stel je voor je komt zelf eens op het internet, kijk een beetje rond op youtube, ziet je eigen filmpje en komt er dan achter dat hij 18 jaar en ouder is omdat jij als een monster wordt beschouwd?

ik zou echt de ongelukkigste persoon aller tijden zijn,
als je het eng vind, kijk er dan niet naar denk ik zo. Want kleine kindjes weten even goed dat je gewoon je geboorte datum kunt veranderen bij je account.. En dan mag je wel alles kijken.

en okee, 18 jaar en ouder, zet het er maar bij..
ik zie hierboven dat mensen ervan schrikken, maar dat alien baby gaat me echt te ver! het zijn gewoon mensen!
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 02-12-07 17:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:44

Jeetje Scheve mond

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:46

ik had het filmpje al eens eerder gezien, echt smerig gewoon.
hij is wel heel snel overleden geloof ik.

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:49

Toad schreef:
ik had het filmpje al eens eerder gezien, echt smerig gewoon.
hij is wel heel snel overleden geloof ik.

Jamyliefje heeft het erover dat het banketstaaf is voor die mensen als ze erachter komen dat hun filmpjes tot de 18 plus filmpjes behoren. En vervolgens plaats jij dit Nagelbijten / Gniffelen

Maar het is echt ontzettend triest dat er daadwerkelijk mensen zijn die zo moeten leven. Heb ook wel eens iets gezien over kinderen waarvan het gezicht er na een paar jaar uit ziet als dat van een bejaarde.. Ook ontzettend ernstig.