Ehm ja, lenig...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elinaa

Re: Ehm ja, lenig...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:28

1e filmpje vind ik wel leuk om naar te kijken, alleen ben ik af en toe even kwijt hoe t in elkaar steekt Vork lijkt mij juist zo raar dat je ruggengraat zover achterover dubbel kan.

2e filmpje is super, echt heel knap!

3e filmpje werd me te gek, heb die wel erg snel afgezet, idd bij het stukje waar het been zijwaarts en dan tot achter het hoofd wordt gestrekt, gedverderrie

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:37

Oeh, die vrouw is echt eng lenig!
Dat filmpje van die jonge chinese kinderen gaat me echt een beetje te ver Nagelbijten / Gniffelen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:43

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:59

Ja dat zijn chinese voetjes. Ik heb een keer een foto gezien van hoe die botten 'gegroeid' zijn. De tenen breken namelijk onder de voeten en kinderen hebben echte ontzettende pijn. Mannen trouwden vroeger het liefst met een vrouw met de kleinste voeten.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:09

Misselijk walgelijk toch!

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:12

Hebben die mensen geen botten ofzo Tong uitsteken
Het laatste filmpje vond ik echt erg hoe die man gewoon dat been van dat meisje doorduwt.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:28

Dit is gewoon misselijkmakend. Het tweede filmpje vind ik wel ontzettend gaaf! Dat is trouwens toch die show waar Bianca Ryan ontdekt is?

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:29

Cyntje schreef:
Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breekt Knipoog bij de oudjes onder ons is dat anders Vork
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!

Zo gaan de botten dan groeien ja. Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:37

Bokkiej schreef:
Cyntje schreef:
Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breekt Knipoog bij de oudjes onder ons is dat anders Vork
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!

Zo gaan de botten dan groeien ja. Knipoog

Verklaar je nader? Vork Hoe gaan de botten groeien dan?

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:50

Verkeerd! Nagelbijten / Gniffelen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:16

Naar mijn weten kunnen botten enkel verkeerd groeien door ziektes als reuma Nors opkijken

Dat is nog altijd iets anders als het flexibel houden van botten en spieren Ja Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:24

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:27

Oh, ja dat klopt Knipoog die voeten zijn vergroeid.

Ik dacht dat jullie bedoelde dat botten vergroeien door middel van het oprekken?

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:51

gááááádver Ziek Heeft ze rubbere botten ofzo? Scheve mond

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:48

loeckie schreef:
let ook ff op de achtergrond, vrij in het begin. Het laatste meisje in de rij verliest d'r rokje Clown
* Edit: op 46 seconde, ff kijken Haha!

Hahaha dat je dat opviel..... Huilen van het lachen

Verder vind ik het er maar eng uitzien hoor, die lenigheid...

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:06

gatver, zat net lekker een ijsje te eten

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:25

Ik weet niet meer wie het zei, maar die vroeg of die meisjes dat wouden of de ouders! Ik denk dat de ouders dat willen, want meisjes zijn een soort taboe in China ( die zijn minder gewild dan de jongens, daarom zijn het ook zovaak meisjes die ter adoptie worden aangeboden) En ze gen geld in huis brengen om voor de ouders te zorgen. Moeten ze maar zo ver mogelijk in de sport komen, het geld dat ze daarvoor krijgen gaat rechtstreeks naar hun ouders!

Was laatst keer op tv. Chinese jongetjes. Zijn daar heilig, want als ze oud zijn, zorgen ze voor hun ouders! Meisjes niet! Want in China is het nog niet zo modern dat meisjes daar normaal werk doen! Toch komen er steeds meer volwassen daar achter dat meisjes ook werken!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 19:15

Wow! Doe ik der niet na xD

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:22

MevrouwtJ schreef:
Wow! Doe ik der niet na xD

Ik gelukkig ook niet, dan maar een stijve hark!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:36

bakstertje schreef:
Ik weet niet meer wie het zei, maar die vroeg of die meisjes dat wouden of de ouders! Ik denk dat de ouders dat willen, want meisjes zijn een soort taboe in China ( die zijn minder gewild dan de jongens, daarom zijn het ook zovaak meisjes die ter adoptie worden aangeboden) En ze gen geld in huis brengen om voor de ouders te zorgen. Moeten ze maar zo ver mogelijk in de sport komen, het geld dat ze daarvoor krijgen gaat rechtstreeks naar hun ouders!

Was laatst keer op tv. Chinese jongetjes. Zijn daar heilig, want als ze oud zijn, zorgen ze voor hun ouders! Meisjes niet! Want in China is het nog niet zo modern dat meisjes daar normaal werk doen! Toch komen er steeds meer volwassen daar achter dat meisjes ook werken!

Dat was ik dus Vork

Maar in China, als er een meisje wordt geboren, dan worden die ook vaak zat gewoon bij het grofvuil neergelegd, moeder onbekend. Omdat ze maar 1 kind mogen hebben, en het een jongen moet zijn van pa (in ieder geval van pa, van ma weet ik het niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:33

pff, volgens mij heeft die geen botten Nagelbijten / Gniffelen

XMrliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 07:11

het meisje op het eerste filmpje dat aan ritmische gymnastiek, ze heet anna kazakova, ze heeft geen ribben weg laten halen, dat doet niemand in de ritmische gym Knipoog , die lenigheid komt gewooon door veek trainen, en ja ik denk wel dat het ongezond is, maar toch hou ik van de sport !

Ohja en die chinese meisjes, wel erg zielig , erg jammer dat china op de manier hoog in de sport wil komen

XMrliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 07:12

foutje : ze heet irina kazakova Knipoog

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:32

OMG!! dat lijkt me niet eens gezond meer Tong uitsteken volgens mij beland ze gewoon een keer in de knoop en komt ze er niet meer uit Clown

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:34

Die voetjes dat zijn Lotus Voetjes Knipoog bij van jongs af aan worden de voetjes gebroken en in zwachtels gezet tot ze uitgegroeid zijn Knipoog het idee al...