2e filmpje is super, echt heel knap!
3e filmpje werd me te gek, heb die wel erg snel afgezet, idd bij het stukje waar het been zijwaarts en dan tot achter het hoofd wordt gestrekt, gedverderrie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breektbij de oudjes onder ons is dat anders
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!
Bokkiej schreef:Cyntje schreef:Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breektbij de oudjes onder ons is dat anders
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!
Zo gaan de botten dan groeien ja.
loeckie schreef:let ook ff op de achtergrond, vrij in het begin. Het laatste meisje in de rij verliest d'r rokje
* Edit: op 46 seconde, ff kijken
MevrouwtJ schreef:Doe ik der niet na xD
bakstertje schreef:Ik weet niet meer wie het zei, maar die vroeg of die meisjes dat wouden of de ouders! Ik denk dat de ouders dat willen, want meisjes zijn een soort taboe in China ( die zijn minder gewild dan de jongens, daarom zijn het ook zovaak meisjes die ter adoptie worden aangeboden) En ze gen geld in huis brengen om voor de ouders te zorgen. Moeten ze maar zo ver mogelijk in de sport komen, het geld dat ze daarvoor krijgen gaat rechtstreeks naar hun ouders!
Was laatst keer op tv. Chinese jongetjes. Zijn daar heilig, want als ze oud zijn, zorgen ze voor hun ouders! Meisjes niet! Want in China is het nog niet zo modern dat meisjes daar normaal werk doen! Toch komen er steeds meer volwassen daar achter dat meisjes ook werken!