Apple schreef:Zo, ik ben inmiddels weer wat verder bij on the clock.
Dat getal was wel lollig om dat groen te krijgen.
ik dacht dat ik wist hoe, helaas was dat niet de geval. Ik ga zo even verder daar. Nu even met andere dingen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Zo, ik ben inmiddels weer wat verder bij on the clock.
Dat getal was wel lollig om dat groen te krijgen.
                                                         MoonChloe schreef:@ sylvia: die je vanaf TC hebt?
Farouche, je helpt me juist heel erg
Loveable, die 4 letterige woord. om 3 uur van baseball

Whhieew, alleen moet nog wel een aantal woorden invullen in de andere hokjes
                                                         Farouche schreef:ik moet nog 1 hokje openenWhhieew, alleen moet nog wel een aantal woorden invullen in de andere hokjes
oja moonchloe, waar dan ??
                                                         MoonChloe schreef:Farouche schreef:ik moet nog 1 hokje openenWhhieew, alleen moet nog wel een aantal woorden invullen in de andere hokjes
oja moonchloe, waar dan ??
een pagina terug.

Loveable schreef:Laura24 schreef:Iemand een hint over het vakje schuin boven een vroegere amerikaanse president?
Het is de naam voor een theorie over hoe de oude president om het leven is gekomen.
Farouche schreef:weet ik, maar ik had het meteen ge-edit

), maar ik zit weer even vast op alle vakken. Tijd voor koffie 
                                                         stalleke schreef:iemand tips voor on the clock? ik heb al alle tijsaanduidingen
                                                         MoonChloe schreef:Farouche ik kan je wel helpen met nr 4![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk_show_host
gewoon zoeken hier

Loveable schreef:Het is de naam voor een theorie over hoe de oude president om het leven is gekomen.
De theorie dat hij door 1 man vermoord is. Theorie van the warren comission. Er is ook een film die deze naam draagt!
                                                         Luf_Midnight schreef:zijn der nog mensen die me bij on the farm bij de cow willen helpen graag via Pb