guusje & Jolanda

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:47

Inderdaad Taaclover! De mensen die haar hier zo aan het afkraken zijn weten niet eens of dit allemaal wel waar is. Vind het zowiezo dan erg asociaal om haar hier op dit forum te gaan afzeiken terwijl ze hier dus nooit komt. Op dit topic mag wel een slotje komen, iedereen heeft genoeg commentaar op haar gegeven en dat weten we nu wel.

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:35

nou sultanlove dan kan ik je vertellen dat ik wel degelijk weet waar ik over praat!!! aangezien ik ze meerdere keren live!! heb gezien en al die keren het me vies tegen viel wat ze met dat paard deed... dus voordat je gelijk begint te zeuren over de discussies hier en dat jolanda er bij hoort te zijn... nodig er uit zou ik zeggen!!! een discussie kan ook gaan zonder dat 'het onderwerp' erbij is hoor....

en inderdaad op die foto's kom ik terug (van eerder) die combinatie bitten en neusriemen kunnen niet door de beugel, dit is gewoon letterlijk de mond dichtsnoeren!!!!

x_Charlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:37

Waarom spreek je alleen mij aan?

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:43

saaraah schreef:
Hmm, ik vind het er niet erg vriendelijk uit zien, Guus dei zwaait de hele tijd met z'n staart :S en hij heeft stang en trens én dubbele neusriem, vind ik ook absoluut NOT DONE!

Wat is er zo mis met een dubbele neusriem dat snap ik even niet

en Taaclover bedankt voor de leeftijd

Ik ga hier niemand afkraken gewoon kort om omdat ik ze nog nooit live heb gezien, fotó's zijn moment opnamens onthoud dat goed voordat je wat roept

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:45

uhm omdat jij hier als laatste over had geantwoord... maar als je het anders wil zien.....

iedereen die hier zo loopt te zeuren over dat wij guusje en jolanda niet mogen aanvallen omdat we niet weten waar we over praten, lees dan het vorige bericht van mij....

zo goed sultanlove

x_Charlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:47

pinokiolover schreef:
nou sultanlove dan kan ik je vertellen dat ik wel degelijk weet waar ik over praat!!! aangezien ik ze meerdere keren live!! heb gezien en al die keren het me vies tegen viel wat ze met dat paard deed... dus voordat je gelijk begint te zeuren over de discussies hier en dat jolanda er bij hoort te zijn... nodig er uit zou ik zeggen!!! een discussie kan ook gaan zonder dat 'het onderwerp' erbij is hoor....

en inderdaad op die foto's kom ik terug (van eerder) die combinatie bitten en neusriemen kunnen niet door de beugel, dit is gewoon letterlijk de mond dichtsnoeren!!!!

Zou jij het leuk vinden als anderen negatief over jou lopen te praten in een ander forum zonder dat jij het weet?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:50

SultanLove schreef:
Inderdaad Taaclover! De mensen die haar hier zo aan het afkraken zijn weten niet eens of dit allemaal wel waar is. Vind het zowiezo dan erg asociaal om haar hier op dit forum te gaan afzeiken terwijl ze hier dus nooit komt. Op dit topic mag wel een slotje komen, iedereen heeft genoeg commentaar op haar gegeven en dat weten we nu wel.

WAAROM KOM JE DAN ANTWOORDEN daar komt alleen ruzie van!

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:54

als het terecht is... en ik vind het terecht wat er over haar wordt gezegd, en wat ik zelf over haar zeg. maar goed dat is mijn mening, en daar zijn discusies voor (ook mijn mening)
en jij hebt je eigen mening en dat is helemaal ok!!
dus ja sommige vinden jolanda juist goed rijden, moet ik hen dan maar gelijk geven?? dan is er dus geen discusie meer mogelijk en degene die dit starte vroeg om onze mening en die geef ik dan, sorry als die hard aan komt...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:57

nou ja laat maar

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:02

oh bizzybijtje ik dnek dat je het verkeerd opvat , wat ik hierboven heb getypt is niet voor jou bedoelt maar voor sultan love...
voel je dus niet aangesproken want ik denk er hetzelfde over als jou... als je zoiets meld als sultanlove kun je net zo goed niet iets melden....

Swintha_13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:03

ik heb met jolanda en guusje in het showteam gereden en vind guus echt een super fjord.. vind het rijden er ook niet echt netjes uitzien maar ze slaat hem echt niet heel de tijd met de zweep.. eerst had ze de zweep erbij voor de spaanse pas.. zal nu vast nog wel zijn.

Jitske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:09

love_lucca schreef:

stang en trens is best wel een mond vol, en om dan die mond nog met een neusriem dicht te trekken.
ter vergelijking: stop een tennisbal in je mond en plak hem dan dicht met ducktape

maargoed over jolanda en guusje, ik vind het er mooi uitzien, en iedereen heeft een andere manier om zijn paard te behandelen. zo ken ik nog wel wat mensen met minpunten...

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:10

love_lucca schreef:

Niks (behalve dan dat ik 't niet mooi vind ), zolang je het maar juist gebruikt, met strang en strens én sperriempje vind ik not done...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:13

pinokiolover schreef:
oh bizzybijtje ik dnek dat je het verkeerd opvat , wat ik hierboven heb getypt is niet voor jou bedoelt maar voor sultan love...
voel je dus niet aangesproken want ik denk er hetzelfde over als jou... als je zoiets meld als sultanlove kun je net zo goed niet iets melden....

oeps oke;):P

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:19

geeft niks!!!
maar dacht al das een rare reactie op mijn verhaaltje

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:30

Oke ik dacht dat jullie het gewoon alleen over een dubbele neus riem hadden

Mick_G

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:56

ik zie nergens s&t met sperriem , als ik een sperriem zie zie ik geen s&t maar een pelham bit of een trens
eerst vond ik ze geweldig, maar nu wat minder. op de site ziet het er prachtig uit, maar als je filmpjes ziet van anderen vind ik het wat minder.

Moon__

Re: guusje & Jolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:06

Ik vind Guusje ook helemaal geweldig, ik ben zelf gek op fjorden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:09

Guusje wel;) Jolanda mag ik niet zo:S

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:11

Ik vind guusje ook helemaal gewelidig, hoop nog eens een clinic bij Jolanda te kunnen rijden ( jammer genoeg nam ze niet op naar meerdere keren bellen )
Ik heb ze nooit Live gezien, maar wel op filmpjes. Ik vond het er op een filmpje na goed uitzien. En ze is niet de enige Z- ruiter die op S&T rijd.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:14

bizzybijtje schreef:
Guusje wel;) Jolanda mag ik niet zo:S

Waarom als ik vragen mag
ik helemaal niet aanvallend bedoeld want ik ken ze alletwee niet ja van foto's en filmpjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:20

Is dat nog niet duidelijk in 4 pagina's:P??

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:31

Het slaat dus echt nergens op dat een sperriem de neus dichtknijpt!!
Als je een sperriem op de goede 'strakte' doet knijpt hij de neus zeker niet dicht en kan je hem dus ook gebruiken in combinatie met een stang en trens.

En trouwens, Jolanda rijdt idd op geen enkele foto met stang en trens en sperriem!! Dat is volgens mij een dressuurstang of een pelham.
Het zou ook niet mogen op wedstrijd, stang en trens met sperriem, op wedstrijd moet je rijden met een hoge enkele neusriem(in het Z).

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:41

Uhm, verbaas me hier wederom weer over
Ik denk dat het afkraken hier mede komt door jaloerse mensen op bokt ???
Ik vind als je op zo´n niveau zoiets bereikt je met een fjord in je handen mag klappen (voordat ik alle fjordenliefhebbers op mijn nek krijg... nee ik zeg niet dat dit ras het niet kan! Ik vind het deste knapper dat iemand met een fjord zoiets kan bereiken)
Op zo´n niveau denkt iedereen dat je een paard geen mep meer kan geven, maar dat je met je vingers knipt en het paard direct de piaffe voor je uitvoert
Ik weet niet echt wat ik hier over bepaalde kritieken moet denken, ik hoop alleen dat Jolanda dit niet leest, vind het namelijk erg naar!
Ik vind het netjes en als ze zo slecht voor de paardje was werd ze niet zoveel gevraagd voor fotoshoot, programma´s etc...
En ze rijdt denk ik niet voor niks Z2 ?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:52

Sorry hoor maar volgens mij zie ik HIER toch echt S&T, kan ook aan mij liggen hoor ik heb niet zo heel veel verstand van al die dressuurbitten (ben westernruiter ), maar pelham met sperriem ben ik ook geen fan van.