Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saaraah schreef:Hmm, ik vind het er niet erg vriendelijk uit zien, Guus dei zwaait de hele tijd met z'n staart :S en hij heeft stang en trens én dubbele neusriem, vind ik ook absoluut NOT DONE!
dat snap ik even niet 
pinokiolover schreef:nou sultanlove dan kan ik je vertellen dat ik wel degelijk weet waar ik over praat!!! aangezien ik ze meerdere keren live!! heb gezien en al die keren het me vies tegen viel wat ze met dat paard deed... dus voordat je gelijk begint te zeuren over de discussies hier en dat jolanda er bij hoort te zijn... nodig er uit zou ik zeggen!!! een discussie kan ook gaan zonder dat 'het onderwerp' erbij is hoor....
en inderdaad op die foto's kom ik terug (van eerder) die combinatie bitten en neusriemen kunnen niet door de beugel, dit is gewoon letterlijk de mond dichtsnoeren!!!!![]()
SultanLove schreef:Inderdaad Taaclover! De mensen die haar hier zo aan het afkraken zijn weten niet eens of dit allemaal wel waar is. Vind het zowiezo dan erg asociaal om haar hier op dit forum te gaan afzeiken terwijl ze hier dus nooit komt. Op dit topic mag wel een slotje komen, iedereen heeft genoeg commentaar op haar gegeven en dat weten we nu wel.

love_lucca schreef:Wat is er zo mis met een dubbele neusriemdat snap ik even niet

love_lucca schreef:Wat is er zo mis met een dubbele neusriemdat snap ik even niet
), zolang je het maar juist gebruikt, met strang en strens én sperriempje vind ik not done... pinokiolover schreef:oh bizzybijtje ik dnek dat je het verkeerd opvat , wat ik hierboven heb getypt is niet voor jou bedoelt maar voor sultan love...
voel je dus niet aangesproken want ik denk er hetzelfde over als jou... als je zoiets meld als sultanlove kun je net zo goed niet iets melden....
, als ik een sperriem zie zie ik geen s&t maar een pelham bit of een trens 

bizzybijtje schreef:Guusje wel;) Jolanda mag ik niet zo:S

), maar pelham met sperriem ben ik ook geen fan van.