Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmz schreef::# Horselight
Een erg mooi spel wat nu niet echt actief is omdat de leden niet goed meedoen! Dus meld je snel aan en breng wat leven in mijn spel!
Het spel gaat eigenlijks best simpel. Je begint met 1 paard. Je hebt een eigen stal en daarmee probeer je de beste te worden in het gene wat jij leuk vind. Je kan er veel meer paarden bij kopen. Je kan bijvoorbeeld proberen goeie en mooie veulens te fokken. Of je probeert de beste te worden met je paarden in de een dicipline van de sport. Je mag natuurlijk ook wedstrijd rijden en fokken. Je mag het allemaal zelf weten. Er zijn natuurlijk een aantal regels. Er word van je verwacht dat je je vriendelijk gedraagt tegen andere spelers en de beheerder. Niet gelijk boos worden als er iets mis is, het kan ook gewoon een foutje zijn of er is iets vergeten. Dit zijn wel zon beetje de hoofdregels. En natuurlijk moet je goed onthouden dat het spel copyright is, en je dus geen teksten en/of plaatjes over mag nemen.
Vigour schreef:Dit spel is egt cool.. het spijt me heel erg, maar jatten is ook erg sociaal Heinekengirl
amie_x_mij schreef:ok dan.. paardenspellen.. ik heb heel lang een paar gehad.. nu heb ik er eentje staan die ik nog maar pas een keertje gemaakt hebt! Hij staat op geocities. Ik heb er helaas geen tijd meer voor. Iedereen heeft altijd van die standaard spellen, ik heb een hele leuke gemakat (sorry beetje eigendunk) wat gaat over een manege dat je daar lessen kan krijgen etc..
Misschien vrijwilliger(s) die hem over willen nemen?
Pb me dan! of mail me: noralybeunk@hotmail.com (onderwerp, overnemen van je spel)
www.geocities.com/noraly_manege
naja.. kijk maar snel!!