Respect

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTopShop schreef:LoveUggs schreef:Mijn excuus.. Ik zie dat ik de verkeerde gequote heb..
Of de quote daar verkeerd begrepen heb...
Gelukkig. Ik snapte het al niet
josie schreef:Ik heb niet alle pagina's gelezen, Hulde voor kat, als de hond idd van de buren is, waarom dan niet op eigen terrein gehouden? Dan was dit voorkomen en had de hond nog op een kans van leven.
Als snap ik ook wel dat je geen bijtende hond wil hebben (dit is echter op meerdere manieren op te lossen, zonder gelijk te laten inslapen, overdragen aan de politie zou ik dan ook weer niet doen, je kan prima zelf met hem/haar naar de DA om te laten inslapen, daar is geen politie voor nodig).
Waar kennelijk niemand over valt (nogmaals niet alle reacties gelezen) is het feit dat de moeder / oma / verzorger weer weg loopt bij het kind en die dus aan zijn/haar lot overlaat (hoe lang is niet duidelijk), althans zo lijkt het op de film...........
Als het mijn kind was geweest, had ik die gelijk mee genomen, no way om die 'even' alleen te laten, al helemaal niet na zo'n aanval.
Je weet immers bv nooit of de hond weer terug komt.
Citaat:Wat mij trouwens opvalt dat zodra de kat weer terug komt moeder weg rent zonder kind? Of ben ik de enige die dat opvalt?
Als je ziet dat je kind zo een wond heeft til je hem toch op en neem je hem mee? Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ze weg rende voor de kat.
ZoZenn schreef:Ik vond het inderdaad ook erg vreemd dat de moeder gewoon zomaar weer wegrent. Wat als de hond weer terugkomt? Ze laat het kind gewoon achter, erg vreemd.
Zoolgangster schreef:Ik merk dat mijn reacties nogal wat verwarring gaven.
Voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet dat die hond persé een zwerfhond was, wel dat met name zwerfhonden agressief kunnen zijn...
Overigens: toen het filmpje net op internet stond, was het nog niet bij iedereen bekend dat het om de hond van de buren ging, die toevallig een hekel had aan fietsjes en kinderen. (Maar blijkbaar wel los kon lopen...).