Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xgoldengirlx schreef:ik vind het zielig om te zien dat er mensen zijn die dit beestje in leven houden en hem laten lopen met zo te zien pijnlijke beentjes!
het had schattig kunnen zijn als hij zonder moeite en zijn 'rolstoel' kan lopen
Sweetgirl1 schreef:Dit diertje moet grof gezegd ingeslapen worden, Dat beestje is niet gezond zo kan het toch niet leven
liljebo schreef:sloffiee schreef:je kan een mens toch niet vergeleiken met een dier ?? een dier kan niet praten he
nee, maar het is de eerste keer dat hij met wielen loop, dus is het logisch dat het bepaald niet op rolletjes gaat. Bedoeling ervan is, zoals eerder vermeld, dat hij leert om zonder braces te lopen en dus geen oplossing voor de rest van zijn leven
En nee... een paard kan niet praten, maar ik vind het erg kort door de bocht dat mensen conclusies trekken naar aanleiding van een filmpje van een paar seconde waarbij het beestje voor het eerst de wielen heeft en zijn beentje moet gebruiken. In die zin wel dergelijk vergelijkbaar met de eerste keer gebruik van prothese bij de mens
En wie zijn wij om te oordelen of een paard met handicap al dan niet gelukkig kan zijn? We kunnen vanuit onze computer niet beoordelen of het beestje pijn heeft, noch hoe de prognose is. Toch lijkt iedereen de wijsheid in pacht te hebben.
Op zijn minst opmerkelijk.
Jolliegirl schreef:Zwaar triest........
Dis is gewoon een zwaar misvormd dier(dwerg?)... en die horen imo niet te leven...
Zal vast heel bokt over me heen krijgen...
Maar dit soort vervormingen moeten uitblijven....er zijn idioten die ermee willen doorfokken, bewust!
NathalietjeB schreef:dus Laura01234 jij vind t normaal dat ze een paardje zo laten rondslenteren terwijl hij eigenlijk gewoon niet in orde is t beestje is al 2 hoever moet je gaan voor je zelf ik vind t diep triest voor t paardje
Laura01234 schreef:NathalietjeB schreef:dus Laura01234 jij vind t normaal dat ze een paardje zo laten rondslenteren terwijl hij eigenlijk gewoon niet in orde is t beestje is al 2 hoever moet je gaan voor je zelf ik vind t diep triest voor t paardje
sorry hoor, maar ik zie niet af vanaf dat filmpje dat hij geen plezier heeft in z'n leven of pijn lijdt? dit beestje leeft geen normaal leven als elk ander paard nee, maar om nou te zeggen dat dit meteen slecht is, dat is nergens aan af te zien. Een afwijking hoeft toch niet meteen de dood te beteken als hij naar mijn mening nog gewoon fit en levenslustig is