Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:18

FirebirdM schreef:
PocoGaucha schreef:
Ik ben geen nazi, maar ik moet altijd denken dat de illuminatie familie joods is, en dat Hitler dit misschien wel allemaal al had voorzien. niet dat ik hem graag als wereld leider had gehad hoor.

Heb je enig idee hoe kwetsend zo'n uitspraak voor Joodse mensen kan zijn? :\

Niet kwetsend, ik vind het vooral een gestoorde uitspraak. Echt ziek.

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:39

astridastrid schreef:
Ik heb het Qadaffi-filmpje nog niet gezien (staat op de agenda voor vanavond), maar: hoe komt/ kwam Lybië aan al dat geld om huizen te (laten kopen), auto's (mede) te betalen, alle gratis faciliteiten aan te bieden, ook nog een goede bankvoorraad te hebben etc.? Dat riekt niet helemaal zuiver. Als het alleen uit opbrengst olie is, betalen wij het eigenlijk dus allemaal :-)?

Zeker interessant!

Ik denk dat je deels gelijk hebt ja, wij zullen dat betalen. Maar vergeet niet dat al deze gratis faciliteiten niet in 1 nacht gekomen zijn, dit heeft jaren geduurt.
Als er een ondernemer is in SA die spullen verkoopt naar de EU zal er import betaald moeten worden, maar als er bijna geen of helemaal belasting is in land van herkomst groeit de "winst" daar sneller.
Tel daarbij op dat er geen cent uitgegeven wordt door de staat wat ze niet hebben. Zij hebben geen schulden met rente zoals wij dat hebben.

Mijn vader heeft eens uitgezocht wat er allemaal nodig is om in Andorra te wonen(ze wonen nu in Sitges)
Ook een mooi belastingparadijs, alleen moet je dan elke dag een stempel halen dat je in het land bent en je moet er minimaal 6 maanden per jaar zijn. Plus wat andere dingen....

Ik zal je vraag iig doorzetten naar mijn collega en het antwoord hier plaatsen.

PS: over de uitspraak over Joodse mensen..... Niet iedereen heeft altijd in de gaten wat een uitspraak kan doen met de anderen. Daarnaast is het mijn mening dat dit een open topic is waarin iedereen zijn zegje mag doen en discusieren daarover. Ik maak zelf ook opmerkingen waarvan ik later denk dat het niet helemaal kan :o.
Dit geld niet alleen voor geloof maar voor alles in het leven.
Daarnaast heeft ze al gezegd dat ze geen bevolkingsgroep wilde beledigen en haar excuses aangeboden.

Wisten jullie trouwens dat Hitler Joods was? Als ik het goed heb was hij Joods via zijn oma.

SteffiiY

Re: Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:40

Ik ken de filmpjes, en ken de theorie.
Ergens geloof ik dingen, maar sommige dingen gaan mij te boven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:46

Sjeintje schreef:
PS: over de uitspraak over Joodse mensen..... Niet iedereen heeft altijd in de gaten wat een uitspraak kan doen met de anderen. Daarnaast is het mijn mening dat dit een open topic is waarin iedereen zijn zegje mag doen en discusieren daarover. Ik maak zelf ook opmerkingen waarvan ik later denk dat het niet helemaal kan .
Daarnaast heeft ze al gezegd dat ze geen bevolkingsgroep wilde beledigen en haar excuses aangeboden.

Wisten jullie trouwens dat Hitler Joods was? Als ik het goed heb was hij Joods via zijn oma.

Nee. Hitler was niet joods. Ze hebben een DNA onderzoek gedaan en daar kwam uit dat Hitler hetzelfde chromosoom in zijn bloed had als Askenazische en Sefardische joden. Maar je bent pas joods wanneer je moeder joods is of wanneer je er voor kiest bij een synagoge.

Verder heb ik getemd op haar uitspraken over joodse mensen. Het is een openbaar forum en een openbaar topic maar racistische opmerkingen gaan mij te ver.

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:14

lieveli schreef:
Sjeintje schreef:
PS: over de uitspraak over Joodse mensen..... Niet iedereen heeft altijd in de gaten wat een uitspraak kan doen met de anderen. Daarnaast is het mijn mening dat dit een open topic is waarin iedereen zijn zegje mag doen en discusieren daarover. Ik maak zelf ook opmerkingen waarvan ik later denk dat het niet helemaal kan .

Nee. Hitler was niet joods. Ze hebben een DNA onderzoek gedaan en daar kwam uit dat Hitler hetzelfde chromosoom in zijn bloed had als Askenazische en Sefardische joden. Maar je bent pas joods wanneer je moeder joods is of wanneer je er voor kiest bij een synagoge.

Verder heb ik getemd op haar uitspraken over joodse mensen. Het is een openbaar forum en een openbaar topic maar racistische opmerkingen gaan mij te ver.

Joods zijn is ook als je oma het is. Pas bij de 4de (of 3de weet het niet zeker meer) generatie ben je het niet meer. Natuurlijk hangt het af van welke stroom je volgt, orthodox, liberaal enz.
Wij zijn van huis uit orthodox, maar mochten zelf kiezen welke kant wij opgingen. Een aantal van mijn broertjes zijn naar Cheider basischool gegaan, ik niet.
Denk dat mijn moeder mij ook niet wilde richting orthodox.(bijna een keer doorgeslagen, maar dat is een ander vehaal :D)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:18

lieveli schreef:
Sjeintje schreef:

misschien alles eens binnen zijn context zien is geen slecht idee..
openbaar forum mag je niet weerhouden om een vrije uiting van mening te hebben.. net waar dit topic over gaat.. Volgens ik kan lezen heeft ze zich ook geexcuseerd voor de opmerking welke werd geplaatst...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:18

Ah, ik heb altijd geleerd dat het van moeder op dochter ging. Mijn oma heeft mijn moeder en tantes laten dopen na de tweede wereldoorlog dus ik ben sowieso niets. Mijn oma komt ook uit een liberale familie, misschien is het dat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:19

WilmaBoy schreef:
openbaar forum mag je niet weerhouden om een vrije uiting van mening te hebben.. net waar dit topic over gaat.. Volgens ik kan lezen heeft ze zich ook geexcuseerd voor de opmerking welke werd geplaatst...

Ook al is een openbaar forum, discrimineren is alsnog niet de bedoeling toch? :)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:21

lieveli schreef:
WilmaBoy schreef:

Ook al is een openbaar forum, discrimineren is alsnog niet de bedoeling toch? :)

ze meldt duidelijk dat ze geen voorstander is, heeft zich nadien geexcuseerd. Wat wil je nog meer?
en ik vind dit gewoon uit zijn context getrokken...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:23

Ik stel voor dat we deze discussie per pb voeren, aangezien dit niet het hoofdonderwerp is van dit topic. Ik vind het nog steeds een zieke opmerking. :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:01

Ja ik blijf de mening delen van Lieveli, dit is een discussie die niet direct over dit hoofdonderwerp gaat.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:38

Een filmpje in de openingspost staat dubbel. Het lange filmpje over signalen uit de natuur is het tweede deel over 9/11.. Zou je dat nog kunnen fixen tsunami? Ben erg benieuwd namelijk!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:25

Onwijs bedankt Sjeintje voor het doorzetten van de vraag, zo houden we elkaar scherp. Het klinkt namelijk wel te mooi om waar te zijn. Ik kan haast niet voorstellen dat al dat geld/ giften van Libië op een eerlijke manier verkregen is? Ik zit even te denken waarom zoiets wel daar werkt, maar niet bij ons zou werken...

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 23:44

Joyce_ schreef:
Een filmpje in de openingspost staat dubbel. Het lange filmpje over signalen uit de natuur is het tweede deel over 9/11.. Zou je dat nog kunnen fixen tsunami? Ben erg benieuwd namelijk!

Ik ga op zoek! :D

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 12:48

Stom, ik vind de lange versie niet meer 8)7

Ik kwam wel dit nog tegen:

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:56

Er is ook een serie over deze theorie, hebben jullie die wel eens gezien?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:37

Onlangs 'what on the earth are they spraying at us' (spel/vormfouten sorry) en die vond ik toch wel heel verontrustend. Zeitgeist trouwens ook. Bah, het is al bijna slaaptijd!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 04:06

Zeitgeist vond ik overigens wel erg apart. (En ik ben iemand die hier heel erg in geloofd.)
hier wil ik dus ook nog niet echt een mening over vormen.
Wat betreft what on earth are they spraying on us (chemtrails), vind ik wel erg verontrustend. Want het gebeurt dus wel.
Biologisch inkopen is binnenkort ook onbetaalbaar. Dat mag niet meer van de overheid, want er zitten geen giftige bestrijdingsmiddelen op die een overgroot deel van de bevolking uiteindelijk kapot krijgt.
Het is toch raar dat er volkeren op de wereld bestaan die geen enkele ziekte kennen die wij kennen? (Denk aan kanker etc) (puur omdat ze van eigen grond en middelen eten/leven. Niks gaan e-nummers etc. Denk daar maar eens over na...)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:08

Ik ben ook zoveel kritischer geworden op dingen als snoep, yoghurtdrankjes etc., waar zoveel stofjes inzitten waar wij niks van weten. Maarja, ik hou wel veel van hagelslag dus dat eet ik iedere ochtend :p

Ik had zeitgeist gezien met het geld van Amerika, waarbij ze dus de hele wereld willen overnemen waarbij iedereen gechipd gaat worden en zo. Ik vond het flink verontrustend. Zeker als je bekijkt dat het allemaal al gebeurt: mensen laten zich vrijwillig chippen door de paniekzaaierij. Daarnaast: hoe kan Amerika ooit geleend geld terugbetalen; dat kan enkel met nog meer geleend geld, een ernstig destructief geheel!!!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:05

Babeth schreef:
Zeitgeist vond ik overigens wel erg apart. (En ik ben iemand die hier heel erg in geloofd.)
hier wil ik dus ook nog niet echt een mening over vormen.
Wat betreft what on earth are they spraying on us (chemtrails), vind ik wel erg verontrustend. Want het gebeurt dus wel.
Biologisch inkopen is binnenkort ook onbetaalbaar. Dat mag niet meer van de overheid, want er zitten geen giftige bestrijdingsmiddelen op die een overgroot deel van de bevolking uiteindelijk kapot krijgt.
Het is toch raar dat er volkeren op de wereld bestaan die geen enkele ziekte kennen die wij kennen? (Denk aan kanker etc) (puur omdat ze van eigen grond en middelen eten/leven. Niks gaan e-nummers etc. Denk daar maar eens over na...)

Dat soort speculaties vind ik erg risicovol. Wij kenden vroeger kanker ook niet als ziekte; voornamelijk omdat het een klassieke 'ouderdomsziekte' is - als je de mechanismen erachter kent zie je waarom - en vroeger, en in dit soort volkeren nog steeds, worden mensen simpelweg niet oud genoeg om aan dit soort ziektes te lijden; ze overlijden simpelweg voor die tijd al aan zoiets simpels als een longontsteking. De tweede reden is dat een ziekte niet 'kennen' niet betekent dat je er niet aan dood kan gaan; genoeg mensen die om voor hen 'onverklaarbare' redenen komen te overlijden, maar de diagnose 'kanker' wordt niet gesteld.

In al dit soort discussies kan het heel waardevol zijn om wel kritisch te blijven nadenken over de informatie die gepresenteerd wordt; ik zeg niet dat het allemaal niet waar is, maar er wordt van beide kanten (zowel de overheid die jullie allemaal zo wantrouwen, als degenen die daartegen protesteren) veel onwaarheid verkondigd; statistiek is niet moeilijk te begrijpen maar je moet wel openstaan voor de denkwijze, net zoals dat je moet openstaan voor het idee dat er wellicht andere zaken een rol spelen dan nou precies die ene oorzaak die als argument/'zondebok' aangevoerd wordt. :)

Edit: Daarnaast zijn E-nummers dus juist geen 'stofjes waar wij niks van weten' - nee, het is kennelijk iets waar veel mensen het fijne niet van willen/hoeven te weten, maar juist alle E-nummers staan keurig netjes geregistreerd, met chemische structuur, herkomst etc. vermeld. Dat er wellicht landbouwstoffen etc. gebruikt worden die niet helemaal pluis zijn, fair enough, maar E-nummers zijn in deze discussie echt niet handig om aan te voeren. :+

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:56

Ik heb mij er ook erg in verdiept en geloof er ook wel in. Vind het een sterke theorie, en het is te bizar hoeveel bewijs er over is dat t daadwerkelijk bestaat. Hoe bizar het ook klinkt dat de wereld geregeerd zal worden door een aantal "leiders" , denk ik dat dit aannemelijker is dan dat dit allemaal normaal is. En vind t apart dat dit niet door meer mensen wordt gelooft..ook het deel van Michael Jackson vind ik erg interessant. En erg verklaarbaar.

Ook de discussie over de bijbel en illuminati is erg interessant. En de vrijmetselarij is ook erg interessant.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:08

Probleem is dat er met een beetje goed kunnen kletsen en toegang tot genoeg gebeurtenissen (media en internet) er zat verbanden te leggen zijn. Of en hoe waar die zijn is een stuk lastiger te bewijzen.

Enige conclusie over de mensheid op dit punt waar ik het mee eens kan zijn is dat macht verslavend is en verslavingen worden niet zomaar opgegeven.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:44

Dat de illuminatie achter 9/11 zit weet ik zeker ;) dit omdat mijn oom daar is gestorven, en ik in het jaar 2011 een bericht op papier en toegezegt kreeg, maar wat hou ik liever voormezelf (L)
Ook die weetjes van.. De vliegtuig nummers, de dagen bij elkaar optellen,ohja en dat van 'word' dat je 2 symbolen rechthoekige blokken moet intypen en moet veranderen in wings.. Zie je ineens 2 vliegtuigen.

Ulliminatie zit achter MJ, Rihanna, beyonce, films, Mac Donalds en Coca cola.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:53

michelle933 schreef:
Dat de illuminatie achter 9/11 zit weet ik zeker ;) dit omdat mijn oom daar is gestorven, en ik in het jaar 2011 een bericht op papier en toegezegt kreeg, maar wat hou ik liever voormezelf (L)
Ook die weetjes van.. De vliegtuig nummers, de dagen bij elkaar optellen,ohja en dat van 'word' dat je 2 symbolen rechthoekige blokken moet intypen en moet veranderen in wings.. Zie je ineens 2 vliegtuigen.

Ulliminatie zit achter MJ, Rihanna, beyonce, films, Mac Donalds en Coca cola.

Wat is de reden om een oud topic omhoog te schoppen?
Ik vind ook dat je nogal wat uitspraken doet, hoezo zouden ze achter bijv. Coca Cola zitten :') ?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:11

Ze willen de wereld overnemen.. Ofterwel overheersen ;) alle rijken mensen zoals bill gates, coca cola, mac donalds is illuminatie. De wereld willen vormen zoals zij dat willen op een slechte manier. Net als alle hoge regeringsleiders, denk aan obama, poetin, etc etc.
En zooo oud is dit topic nou ook weer niet.. Ik bepaal zelf wel of ik wel of niet reageer.

illuminati zijn de 13 rijkste families op aarde zoals: disney. het zijn masonisten en/of vrijmetselaars die de duivel aanbidden. ze zitten mensen te hersenspoelen met hun muziek films dat op tv komen, maar ook met voedsel.