Heb nu de automatische pulse op 10,000 keys staan, en ik denk dat ik toch wel een keer of 5 pulse per dag. Meer in het weekend, maar de mailtjes naar vriendlief zijn dan ook niet echt korte dingetjes Je moet wat als je elkaar 6 weken moet missen met slechts 1 mailtje per dag. Dan schrijf je wel eens aardige epistels
Daantje
Geplaatst: 27-08-12 21:47
Aleeneh schreef:
Ik zag het! Je had gepulst en ik stond nog steeds boven je! Dat was echt een eerste!
Jaaa ja Ik moet ook maar weer eens gauw gaan schrijven, ik hoor het alweer of gewoon meer gaan skypen weer met mensen, dat doet ook wonderen... iemand interesse die niet Daantje heet?
Gefeliciteerd San, je bent er bijna, San ga je nog wel inhalen op korte termijn want die doet niks meer
Ik ben gisteren of eergisteren trouwens de 16 miljoen gepasseerd (eindelijk). Shanna is wel weer enthousiast bezig want die loopt weer flink op me uit.
Ik pulse sinds vandaag ook mee zal hier niet actief mee kletsen maar helpen om in de top 10 te komen ga ik zeker doen
Anoniem
Geplaatst: 31-08-12 18:09
Ik moet zo dadelijk nog eens een artikel schrijven, wordt best uitgebreid dus dat zal me ook alweer op weg helpen. Ik hoop voor eind september toch ergens rond plekje 175 te geraken, dus ik zit nog héél erg ver van jullie weg
Wauw.. Heb net voor het eerst sinds het begin van m'n vakantie even op de Bokt-WhatPulse-ranking list gekeken, en ik sta nog steeds op de 28ste plaats, terwijl ik (voor mijn doen) amper keys 'gemaakt' heb. Had eigenlijk verwacht dat ik wel een aantal plaatsen gezakt zou zijn.
Maar goed, vanaf volgende week moet ik ook weer aan de slag, dus dan gaan de keys weer lekker hard.