Whahaha lol. Lig in een deuk. Hoop voor meneer agent dat hij paardrijden gewent is. Anders heb ik medelijden met junior agent. En hoezo soepele enkels.
Annemeik schreef:Hij blijft nog best zitten!Door de politie terug gebracht én zadelmak, wat een service! Politie en dieren...gaat niet samen
Oh mijn god, mijn moeder, mijn zusje en ik komen echt niet meer bij ga nu maar even mn moeder van de grond rapen ge-wel-dig
Had hem al een keer gezien maar hij blijft geweldig!Vooral dat laatste stukje indd En ik had hetzelfde gedaan als zijn collega's, Keihard lachen
Geniaal!! Vooral dat eind zeg haha ik weet dat shetlanders niet echt makkelijk te vangen zijn.. Maar zoals die politieagent hem vangt
ReadTheRulez schreef:kunnen ze zo'n dier ook vervolgen voor het nemen van een loopje met een ambtenaar in functie?
ReadTheRulez schreef:kunnen ze zo'n dier ook vervolgen voor het nemen van een loopje met een ambtenaar in functie? Wederspannigheid
Ik heb het filmpje inmiddels al wel 20 keer gezien, maar hij blijft zo geniaal HAHAHAHAHA.WWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE