Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PartoutZ schreef:Zijn er hier nog vorderingen gemaakt?
lbfginsel schreef:Ombudsman denkt dat het een lastige zaak is omdat de ledenraad (door ons? gekozen) er mee heeft ingestemd. Mijn vraag: wie zitten er eigenlijk in die verdomde ledenraaed?> Van die oude grijze duiven die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben op een paardenrug???
Loetie84 schreef:lbfginsel schreef:Ombudsman denkt dat het een lastige zaak is omdat de ledenraad (door ons? gekozen) er mee heeft ingestemd. Mijn vraag: wie zitten er eigenlijk in die verdomde ledenraaed?> Van die oude grijze duiven die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben op een paardenrug???
Die ledenraad is in januari weer bijeen gekomen en hebben weer allerlei regeltjes aangepast (oa regels springen klasse B, regels eventing klasse B). Er zijn wel wat mensen op bokt die hier iets van weten/mee te maken hebben, maar de 'gewone mensch' krijgt hier niets van mee... Wij krijgen alleen de uitslag te horen. Kiezen doen wij die lui niet hoor... Ben nu vier jaar startkaarthouder, maar heb nog nooit mogen stemmen
lbfginsel schreef:Omdat er meer mensen zijn zoals ikzelf (heb nog voor €80.- coupons liggen) heb ik besloten om een petitie te beginnen waarin de KNHS gevraagd wordt om coulanter om te gaan met de "onbeperkt"geldige startcoupons die na 1 januari 2012 niets meer waard zijn, behalve als je nog een complete set besteld na 1 juli 2011 hebt, die wordt wel vergoed.![]()
Ik vind het niet kunnen dat je betaalt voor iets dat onbeperkt geldig is en omdat de ledenraad van de KNHS besloten heeft om per 1 januari 2012 over te gaan op een digitale startpas (en maar reclame maken dat dat voor iedereen goedkoper is....) ineens zit met een stapel coupons die bij het oude papier mogen.
We hebben voor deze coupons allemaal betaald en ik vind het niet meer dan redelijk als we deze coupons gewoon op kunnen maken op wedstrijden of dat je ze gewoon retour mag sturen als je niet in staat bent om te starten door welke reden dan ook.
DE PETITIE:
Wij willen dat de KNHS een betere regeling treft voor de mensen die nog in het bezit zijn van de zogenaamde "onbeperkt " geldige startcoupons die zijn betaald aan de KNHS en per 1 januari 2012 ineens bij het oude papier moeten omdat er door de Ledenraad is besloten dat en gaat worden gewerkt met een digitale startpas waardoor er geen coupons meer nodig zijn.
Wij zijn geen sponsors van de KNHS en willen gewoon ons geld terug voor alle coupons in ons bezit of de mogelijkheid hebben om deze coupons gewoon nog te kunnen gebruiken totdat ze op zijn.
De KNHS heeft een monopoliepositie en kan iedereen dus maar verplichten om aan de door de ledenraad bedachte regels te voldoen? Als je wedstrijden wilt starten is er geen mogelijkheid om je ergens anders dan bij de KNHS aan te melden dus:
Kom op, doe mee en teken deze petitie!
http://www.axci.nl/?petitie=18842
lbfginsel schreef:Omdat er meer mensen zijn zoals ikzelf (heb nog voor €80.- coupons liggen) heb ik besloten om een petitie te beginnen waarin de KNHS gevraagd wordt om coulanter om te gaan met de "onbeperkt"geldige startcoupons die na 1 januari 2012 niets meer waard zijn, behalve als je nog een complete set besteld na 1 juli 2011 hebt, die wordt wel vergoed.![]()
Ik vind het niet kunnen dat je betaalt voor iets dat onbeperkt geldig is en omdat de ledenraad van de KNHS besloten heeft om per 1 januari 2012 over te gaan op een digitale startpas (en maar reclame maken dat dat voor iedereen goedkoper is....) ineens zit met een stapel coupons die bij het oude papier mogen.
We hebben voor deze coupons allemaal betaald en ik vind het niet meer dan redelijk als we deze coupons gewoon op kunnen maken op wedstrijden of dat je ze gewoon retour mag sturen als je niet in staat bent om te starten door welke reden dan ook.
DE PETITIE:
Wij willen dat de KNHS een betere regeling treft voor de mensen die nog in het bezit zijn van de zogenaamde "onbeperkt " geldige startcoupons die zijn betaald aan de KNHS en per 1 januari 2012 ineens bij het oude papier moeten omdat er door de Ledenraad is besloten dat en gaat worden gewerkt met een digitale startpas waardoor er geen coupons meer nodig zijn.
Wij zijn geen sponsors van de KNHS en willen gewoon ons geld terug voor alle coupons in ons bezit of de mogelijkheid hebben om deze coupons gewoon nog te kunnen gebruiken totdat ze op zijn.
De KNHS heeft een monopoliepositie en kan iedereen dus maar verplichten om aan de door de ledenraad bedachte regels te voldoen? Als je wedstrijden wilt starten is er geen mogelijkheid om je ergens anders dan bij de KNHS aan te melden dus:
Kom op, doe mee en teken deze petitie!
http://www.axci.nl/?petitie=18842
lotte_2 schreef:Vind dit een hele interessante queeste om mee te lezen.
Snap je ook heel goed, ik kwam net uit met mijn coupons maar ken ook genoeg mensen die echt een grote stapel hebben mogen weggooien :-( Erg jammer.
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je niet alleen naar Ermelo wilt gaan. Zou me daar heel klein voelen tegenover al die mensen. Maar misschien zijn ze wel bang dat dit echt naar buiten komt en de paardensport in een slecht daglicht stelt ofzo?