Geplaatst: 06-03-11 23:41
geniaal. Ben benieuwd of er al meer op geboden is.
Emori
Geplaatst: 07-03-11 21:50
ik ben er gister geweest! ik woon in Friesland maar was dit weekend bij vrienden in terneuzen. ik dacht, ik wil het nog zien voordat het misschien tegen de vlakte gaat.
Vond het een bijzonder pand, maar kreeg geen gevoelens o.i.d. bij het huis terwijl ik daar wel gevoelig voor ben. Maar het zal 's nachts vast enger zijn zou het zonde vinden als het tegen de vlakte ging, dat wel...
fotootje die ik gister gemaakt heb:
de sloopbordjes hingen er al op, heb ze weggewerkt
S_uus
Mocht je momenteel een nieuw leuk huisje aan het zoeken zijn, je wilt graag verhuizen naar Amerika en je hebt wel zin in wat spanning, misschien is dan dit wat voor je:
Te koop: Nederlands Koloniaal huis gebouwd in 1927, liggend aan de Amityville Rivier. Het huis heeft elf kamers waaronder vijf slaapkamers en 3 badkamers, een garage, een gerenoveerd boothuis en met een beetje mazzel ook een demonische geest.
Het huis waar we het over hebben is het wereldberoemde Amityville horror huis.
Familie DaFoe In november 1974 werden zes mensen uit de DeFeo Familie doodgeschoten terwijl ze in het huis aan het slapen waren. De oudste zoon, Ronald DeFeo Jr, is op 23 jarige leeftijd veroordeeld voor de moord op zes familieleden. Hij verklaarde dat een mysterieuze stem vertelde dat hij deze moorden moest begaan. Hij zit nog steeds achter de tralies.
Familie Lutz In 1975 trekt de Lutz familie in het huis. Het huis is volgens de familie Lutz hun ware droomhuis. Maar hun droom werd een ware nachtmerrie. In het huis worden ze geteisterd door onverklaarbare paranormale verschijnselen. En na 28 dagen vluchten ze voor hun leven.
Ze beweren visioenen te hebben gehad over met slijmbedekte muren. Het meubilair verschuift uit zich zelf en ook werden hadden ze allemaal last van stemmingwisselingen.
Het verhaal van de familie Lutz is opgeschreven door Jay Anson en werd een bestseller. Ook is het zijn er negen films gemaakt rondom het Amityville mysterie.
Familie Cromarty In 1977 wordt het huis opnieuw bewoond , ditmaal door de familie Cromarty. Doordat het huis door diverse films en boeken vaak in het nieuws komt en veel nieuwsgierige dagjesmensen trekt, veranderen ze het adres, van 112 Ocean Avenue naar 108 Ocean Avenue, in een poging om hun privacy te waarborgen.
Afbraak spookhuis op Belgisch-Nederlandse grens gestart Op de grens van Assenede en Sas-van-Gent is een aannemer deze voormiddag gestart met de afbraak van het zogenaamde "spookhuis". Een actievoerder wilde de sloop beletten, maar werd door de Nederlandse politie gevraagd het terrein te verlaten.
Volgens de legende spookt in het huis een Duitse soldaat rond die er tijdens de oorlog geëlektrocuteerd raakte. Daarom trekt de ruïne op de Nederlands-Belgische grens al jaren spokenjagers aan, die het bij voorkeur 's nachts bezoeken. Gisteravond raakte bekend dat eigenaar en ondernemer Luc Christiaen geen enkel formeel bod gekregen had voor de voormalige directeurswoning aan de Poeldijk. Christiaen wil de ruïne slopen na klachten van buurtbewoners die de spokenjagers op hun terrein beu zijn. Het gebouw is bovendien niet veilig voor de bezoekers. Het broedseizoen stak uiteindelijk geen stokje voor de sloop. "Er is een controle geweest en er werden geen broedende vogels aangetroffen, dus we voldoen aan alle voorwaarden voor het slopen", aldus Christiaen. Een actievoerder wilde vanmorgen de sloop belemmeren, maar de opgetrommelde politie kreeg de man van het terrein. Daarop startte een afbraakfirma met de sloop.