http://www.everyoneweb.com/YourHorseStable/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esiebessie schreef:Nieuwe RPG! http://www.southernrealistic.proboards.com. Het is nog in de maak, maar je kan je al aanmelden etc.
_horselovee_ schreef:misschien een hele domme vraag, maar wat is een niet-geautomatiseerd spel?![]()
![]()
anders wil ik ook wel hoor
_horselovee_ schreef:dus dan moet ik tegen jou zeggen dat ik bijv. 1000 euro heb verdiend voor de verkoop van mijn paard, en dan krijg ik het geld van jou ofzoow?
het lijkt mij wel leuk om mee te doen, is een x wat anders
Citaat:Hoe werkt een dergelijk spel nu eigenlijk? Geen zorgen, alles wordt in dit topic duidelijk uitgelegd.
Een niet-geautomatiseerd spel betekent eigenlijk dat alles met de hand ingesteld wordt. Hiermee bedoelen we, dat als jij een paard koopt, het door de beheerder of een andere bevoegd persoon moet worden veranderd. Dit zorgt voor een hoop geregel en veel tijd natuurlijk. De basis wordt hieronder uitgelegd, specifieke informatie is te vinden in de andere topics.
Iedereen begint met:
€ 10.000 speelgeld
Eén paard
Een stal met ruimte voor één paard
Als je even wilt controleren wat je nu precies bezit, kun je naar het onderstaande topic gaan:
Link
Daar zoek je je rang en je naam op.
Jouw ervaringspunten en je rang kun je tevens vinden in jouw profiel.
De bedoeling in dit spel is het opbouwen van een succesvolle fok/dressuur of springstal en deze bekend maken onder je medespelers. Maar je begint bij start, met de laagste rang. Hier kun je constant verandering in brengen door actie's uit te voeren. Actie's zoals bijvoorbeeld klusjes, paarden trainen of wedstrijden rijden. Hierdoor kun je ervaringspunten of geld verdienen. Je promoveert als je genoeg ervaringspunten hebt verzameld.
Per nieuwe rang komen er nieuwe optie's bij. Zoals bijvoorbeeld een extra grote stal, een extra paard, etc.
Eigenlijk heel simpel dus! Verken op je gemak het hele forum en lees vooral alle andere handleidingen goed door. Nog vragen? Dan kun je op de onderstaande link klikken:
Link
Veel succes!