PaardenWeetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kayleighdn

Re: PaardenWeetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-10 09:19

Dat jalourse gedoe, ik weet niet. Maar hier valt geen beginnen aan. Kan je niet gewoon zeggen:''Sorry, niet mijn manier hoe ik het geleerd heb'' En ik weet niet wie jou dat geleerd heeft, maar misschien nog even een cursus volgen ofzo.
Misschien Kindvriendelijke Cursus??

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 09:22

nou nog maar eentje dan;
wekelijks de hoeven teren is echt een heel slecht idee.
2 a 3 plakken hooi voor een hele dag voor een paard op stal is te weinig.

Inhoudelijk vind ik het allemaal niet zo sterk.
Maar ik wil je wel complimenteren; je hebt een nette, overzichtelijke website gemaakt, keurige indeling, compleet met reactievenster en al. Doe ik je niet na!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 10:47

Vind het een hele leuk opgebouwde site maar tja de weetjes, ze zijn niet je van het. De helft is niet waar, vind structuur ontbreken, geloofwaardigheid en het is duidelijk dat je deze weetjes hebt opgebouwd uit dingen die je ooit eens gelezen hebt zonder enkele vorm van nuancering noch onderbouwing. Ik denk dat voor de echte onafhankelijke feiten we het beter bij de bokt wiki kunnen houden. Het feit dat je hier in discussie gaat met bokkers die je uitleggen waar je in de fout gaat zegt me dat duidelijk nog niet weet waar je over schrijft. Gebruik dit topic als een gelegenheid om te leren.

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 21:12

Wat zijn jullie gemeen, dit is een klein meisje van 12 die een leuke 'paarden-weetjes' site heeft gemaakt en jullie kraken hem aan alle kanten af..
Bij zulk soort weetjes ga je je toch afvragen wie deze heeft gemaakt, een klein meisje dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 21:31

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 06:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 00:30

Marloessjee schreef:
Wat zijn jullie gemeen, dit is een klein meisje van 12 die een leuke 'paarden-weetjes' site heeft gemaakt en jullie kraken hem aan alle kanten af..
Bij zulk soort weetjes ga je je toch afvragen wie deze heeft gemaakt, een klein meisje dus.

Je verwacht van een klein meisje niet dat ze je persoonlijk gaat aanvallen.
Het is allemaal erg vriendelijk begonnen, maar de persoonlijke aanvallen en de excuses die hier naar je hoofd gesmeten worden komen niet van een lief klein meisje

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:36

Kirr__ schreef:
Marloessjee schreef:

Je verwacht van een klein meisje niet dat ze je persoonlijk gaat aanvallen.
Het is allemaal erg vriendelijk begonnen, maar de persoonlijke aanvallen en de excuses die hier naar je hoofd gesmeten worden komen niet van een lief klein meisje

Inderdaad.

@Marloessjee: Heb eens even de berichten van haar bekeken in dit topic en die schemeren allemaal door dat ze gewoon echt niet weet waar ze nu over praat. En als iemand haar daar op wijst probeert ze zich te verdedigen met ononderbouwde posts zonder enige geloofwaardigheid. Juist omdat ze niets kent over datgene wat ze schrijft, en er verder geen argumenten meer over heeft, moet ze teruggrijpen op mislukte statusargumenten over haar instructeur, en zelfs op persoonlijke aanvallen.

Ik bedoel de 'onrespect' manier, een paard een halstertouw naar het hoofd smijten om hem te laten stiltstaan, en likstenen zijn 'apsoluut' goed. Iemand die zulke dingen vol overtuiging schrijft neem ik echt niet serieus, dan begin ik me zelfs lichtjes zorgen te maken over het welzijn van zijn/haar paard. Iemand die blijkbaar wel al oud genoeg is op een dergelijke manier te posten mag gerust op de zelfde manier bejegend worden.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:59

kom op zeg...wie zijn hier nou de volwassenen?
*edit ik zie dat je zelf ook nog maar 18 bent. OK...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:01

beantsje schreef:

Wat is dit nu voor domme opmerking? Oja vergeten, het is bokt. De leeftijd moet en zal bij alles betrokken worden, dit maakt de één zielig en de ander 'ook nog maar' 18. Mensen moeten eens gaan leren reageren op datgene wat er geschreven word, ipv kinderdachtig doen en naar de leeftijd kijken bij gebrek aan betere argumenten. Ze schrijft de dingen zonder enige nuancering op, iemand wijst haar erop en wordt in het vervolgen van een paar berichten persoonlijk aangevallen. Wat een onzin, dat heeft niets met de leeftijd te maken. Ik en enkelen met mij reageren op datgene wat ze hier op bokt schrijft, haar leeftijd daar kijk ik nog niet eens naar. Ik tem wel even op dit topic, voor we het weten wordt hier alleen nog maar op elkaar in gehakt.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 12:25

beantsje schreef:

Hééél erg volwassen om mijn leeftijd hier tussen te trekken..... :Y)

Het heeft hier helemaal niks met leeftijd te maken, al was de TS 55 en maakte zo'n website, dan zou er nog hetzelfde gereageerd worden. Ze 'is' 12 en moet nog veel bijleren, niet meer als normaal. Ik zal dan ook nog maar even zeggen dat ik 'maar 18' ben en dus ook nog een hoop te leren heb. Maar net dan moet je openstaan voor meningen van anderen. Wat had zij of jij verwacht, reacties van: 'ooooooooh erg moooi'.... Terwijl meer dan de helft echt niet klopt op de site... Veel mensen denken dat alles wat op internet en zulke sites staat klopt en daar beginnen dus de problemen....

Ik snap trouwens niet waarom jij mij nu 'aanvalt', je hebt toch evengoed in dit topic geplaatst dat er fouten staan en hoe jij ze zou verbeteren, dus waarin verschilt jou reactie dan tegenover die van mij..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 12:39

Ik vind het van héél veel geduld getuigen om discussies als dit aan te gaan met een grietje van 12 die denkt wereldwijs te zijn! En nog eens proberen uit te leggen, en nog eens een voorbeeld geven... poe, ik was er na de eerste reactie van TS al uit dat dit geen zin heeft. Laat haar toch in haar penny-wereldje, ooit leert zij ook en krijgt ervaring.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:11

kayleighdn schreef:
Dat jalourse gedoe, ik weet niet. Maar hier valt geen beginnen aan. Kan je niet gewoon zeggen:''Sorry, niet mijn manier hoe ik het geleerd heb'' En ik weet niet wie jou dat geleerd heeft, maar misschien nog even een cursus volgen ofzo.
Misschien Kindvriendelijke Cursus??

Meis, we zijn helemaal niet jaloers? Jij maakt een site met 'weetjes' - maar het is eerder een site van 'zo doe ik het - en dit is mijn ervaring.' Veel dingen op jou site zijn niet wetenschappelijk bewezen - of zijn subjectief nav jouw eigen ervaringen. En zo werkt het niet..
We zijn nergens onaardig of jaloers, Vjestagirl heeft zelf een halve middag tijd aan je besteed om uit te leggen MET voorbeelden wat je fout doet/deed en hoe het ook anders kan? En zij was echt de vriendelijkheid zelve tegen je.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:25

Moderatoropmerking:
Helaas is dit topic verzand in een eindeloze discussie, waarbij op de laatste pagina ook mensen persoonlijk beginnen te worden. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Kayleigh: probeer van alles wat er hier gezegd is wat te leren. Er zijn veel dingen gezegd waarmee je je site kunt verbeteren. Helaas ga je zelf ook niet zo leuk om met degenen die je proberen te helpen. Je opent een topic om commentaar en aanwijzingen te krijgen en als je dat krijgt, kun je daar niet tegen.

Om deze twee redenen gaat dit topic op slot. Pas je site aan en op en een nieuw topic als je ook bereid bent aan te nemen wat anderen tegen je zeggen.