Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.....
Jolliegirl schreef:Pardon? Daar zit ik al vanaf het begin ineffe lezen he voor je iemand iets toewijst.
Maak me hier ook niet druk om, maar doe het volgende keer anders

x_Marr schreef:Als een osteopaat vanalles kan met alleen de handen kan je je natuurlijk wel bedenken dat je hiermee zeker schade toe kan brengen.
En waarom moet je je alleen focussen op iets wat erger is? Dit kan veel beter door iemand voorkomen worden dan wat daar zich in Canada afspeelt, dar verander je als bokker niets aan.
Mensen mogen echt wel eens beter na gaan denken wat ze nou eigenlijk met hun paard doen, een paard is dat ook waard!
Het is een dier waarmee je te maken hebt, die kunnen niet vertellen als ze iets niet fijn vinden. Doen ze dat dmv. van bokken of steigeren dan ligt het ook weer aan het paard....
Lol MET je paard: PRIMA! Maar vaak is het alleen lol voor de mens.
ik was er echt ingetuind. Maar het ìs wel mogelijk om op een groot paard te springen.

Ik kom namelijk ook op een paard van 1.70
Kan je het trucje wel zeggen, maar weet niet of het zo lukt haha,.. Millanka schreef:Volgens mij ben je er zo afgesprongen en heb je het filmpje omgedraaitdat paard blijft ook gewoon staan... als hij het zo vervelend vond had hij wel een stap opzij gedaan.
Joltsje schreef:hahah, geweldig.. ik vond die laatste eigenlijk al te soepel gaan hahaha.. je benen waren ook zo hoog.
en dit is dus echt niet zielig.. jemig waar maken we ons druk om. in de ponytijd deden we niet anders.
het paard staat los, er rijdt iemand bij en het paard blijft geduldig staan.
hallo, het geld wat wij per maand kwijt zijn aan zo´n paard mogen we wel eens als zielig gaan beschrijven als we geneens lol met onze knol mogen hebben.
vind het veel te leuk zo´n (groot/oud) iemand te zien die haar paard niet in de krul trekt maar gewoon lekker er mee aan het spelen is.