Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:VivaLaVida schreef:Ik vind het nog steeds geen excuus eigenlijk........
maargoed.
Een excuus is er niet nee, maar sommige mensen lopen altijd maar zo hard te schreeuwen dat het allemaal zooo zielig is ipv even stil te staan bij wat de koetjes en de kalfjes hier moeten doorstaan, en daar wordt je ook niet vrolijk van.
Zoals gezegd worden ook de stieren hiervoor gefokt, inderdaad de plek waar de speer is zitten (bijna) geen zenuwen en voelt het dier het dus niet. De stieren worden ook pas ingezet wanneer ze al een jaar of 4 oid lekker in de vrije natuur hebben kunnen rondlopen.
stef schreef:das het risico van de "sport"
De "sport" vind ik ook walgelijk, traditie of niet, maar dit paard is zo geweldig, en écht niet bang. Dat is waar ik over "val"
nee, ik ken Merlin niet persoonlijk, maar heb al meer van hem gezien en gelezen. Paard is een begrip in deze "sport".
net als Milton vroeger een begrip in de springsport was
cp112 schreef:Een excuus is er niet nee, maar sommige mensen lopen altijd maar zo hard te schreeuwen dat het allemaal zooo zielig is ipv even stil te staan bij wat de koetjes en de kalfjes hier moeten doorstaan, en daar wordt je ook niet vrolijk van.
stef schreef:das het risico van de "sport"
De "sport" vind ik ook walgelijk, traditie of niet, maar dit paard is zo geweldig, en écht niet bang. Dat is waar ik over "val"
nee, ik ken Merlin niet persoonlijk, maar heb al meer van hem gezien en gelezen. Paard is een begrip in deze "sport".
net als Milton vroeger een begrip in de springsport was

AlicavR schreef:stef schreef:alicia: Misschien mijn bericht lezen?
Wat vind ik van de sport? Staat er duidelijk bij hoor....
het gaat me erom dat er gezegt wordt dat Merlin bang zou zijn
Alica.whatever
Ja ik denk zeker dat hij angstig zou zijn.
Hij zou er vast niet heel gemakkelijk bij staan.