Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

piloe4ever schreef:inderdaad. ze laten het helaas niet bij enkel kritiek, het gaat veel verder dan dat. er worden ook onwaarheden verteld om iedereen maar te overtuigen dat de persoon in kwestie slecht is.
Skygirl schreef:Wat voor dingen zijn volgens jou onwaar dan?
piloe4ever schreef:dat er van mishandeling sprake is ronduit belagelijk. dat vind ik echt te ver gaan. als je daar werkelijk van overtuigd bent zet je het niet op internet om iemand zwart te maken, maar ga je naar de politie om er iets aan te doen.
Ik geloof wel dat ze van guusje houd hoor.
Iessie schreef:Ik vind het een knap meisje met een knap paardje..de ultieme pennydroomIk geloof wel dat ze van guusje houd hoor.

slimmerik schreef:Het is maar net wat je onder mishandeling verstaat.... ik vind het doelloos prikken met je sporen mishandeling... en doelloos rukken in de mond vind ik ook mishandeling.
Helaas heb ik dan bij de DB of politie geen "zaak" . Iedere beginneling of geen deskundige maakt zich hier nl. schuldig aan.
Jolanda doet ook aan NH, zonder zadel, sporen en hoofdstel. maar dat verteld niemand op bokt. Montignac schreef:ik geloof ook niet dat anderen 24 uur per dag aanwezig zijn bij haar trainingen en omgang met Guusje. Ik zie vele topics op HAW voorbijkomen die op het randje zijn en dan kan er wel op een normale manier worden uitgelegt dat dat niet met paardrijden te maken heeft. Nou weet ik wel dat als je iets wilt weergeven of uitleggen dat zwart op wit wat " harder' kan overkomen en dat dat op Bokt.nl nog met een factor vermenigvuldigt kan worden. Maar dan nog is een beschuldiging of insinuatie van dierenmishandeling niet op zijn plaats. Ik sta zeker open voor wat er beschreven staat in het algemeen maar maak daartussen een onderscheidt tussen welgemeend advies, opbouwende kritieken en afzeiken.
piloe4ever schreef:slimmerik schreef:Het is maar net wat je onder mishandeling verstaat.... ik vind het doelloos prikken met je sporen mishandeling... en doelloos rukken in de mond vind ik ook mishandeling.
Helaas heb ik dan bij de DB of politie geen "zaak" . Iedere beginneling of geen deskundige maakt zich hier nl. schuldig aan.
dit noem ik nou een voorbeeld van slecht onderbouwde kritiek met een negatief stokend tintje. "doelloos rukken prikken". echte bokt taalJolanda doet ook aan NH, zonder zadel, sporen en hoofdstel. maar dat verteld niemand op bokt.

Ik ga nu het filmpje kijken. Montignac schreef:Maar dan nog is een beschuldiging of insinuatie van dierenmishandeling niet op zijn plaats. Ik sta zeker open voor wat er beschreven staat in het algemeen maar maak daartussen een onderscheidt tussen welgemeend advies, opbouwende kritieken en afzeiken.
piloe4ever schreef:training van Guusje:
bladiebla
piloe4ever schreef:training van Guusje:
slimmerik schreef:Iessie schreef:Ik vind het een knap meisje met een knap paardje..de ultieme pennydroomIk geloof wel dat ze van guusje houd hoor.
Túúrlijk, al is het maar voor de aandacht die hij haar bezorgt. Mijn zoontje hield ook van zijn konijntje.... hij pakte hem steeds uit zijn hokkie en liet hem ook wel eens vallen. (als we even niet opletten). Toch maar een slotje op het hokje gezet
Houd toch op met dat gestook en ben blij voor dat meisje dat ze zo ver is gekomen.
Ik vind wel dat ze goed kan rijden hoor, anders was ze nooit zo ver gekomen.

Montignac schreef:Maar dan nog is een beschuldiging of insinuatie van dierenmishandeling niet op zijn plaats. Ik sta zeker open voor wat er beschreven staat in het algemeen maar maak daartussen een onderscheidt tussen welgemeend advies, opbouwende kritieken en afzeiken.
ThePast03 schreef:Begrijp ik maar iedereen die haar irl heeft zien rijden of op zijn minst de filmpjes bekijkt ziet dat deze pony ver overvraagd wordt.
piloe4ever schreef:Ik zie haar regelmatig irl en ik heb er een heel ander beeld van dan jij. guus is ook niet de makkelijkste met shows/harde muziek en daar kennen de meeste mensen hem van.
piloe4ever schreef:Montignac schreef:Maar dan nog is een beschuldiging of insinuatie van dierenmishandeling niet op zijn plaats. Ik sta zeker open voor wat er beschreven staat in het algemeen maar maak daartussen een onderscheidt tussen welgemeend advies, opbouwende kritieken en afzeiken.ThePast03 schreef:Begrijp ik maar iedereen die haar irl heeft zien rijden of op zijn minst de filmpjes bekijkt ziet dat deze pony ver overvraagd wordt.
Ik zie haar regelmatig irl en ik heb er een heel ander beeld van dan jij. guus is ook niet de makkelijkste met shows/harde muziek en daar kennen de meeste mensen hem van.
piloe4ever schreef:Ik zie haar regelmatig irl en ik heb er een heel ander beeld van dan jij. guus is ook niet de makkelijkste met shows/harde muziek en daar kennen de meeste mensen hem van.