Pff irritant Moet hulp hoefsmid worden maar wordt elke keer afgewezen
En qua prijzen ik denk dat veel nieuwe mensen niet weten hoe of wat
Marcella
Geplaatst: 11-03-16 15:07
Blijven solliciteren mij is het uiteindelijk ook gelukt om hulpje hoefsmid te worden.
Roosje al contact zelf opgenomen met Marco of hij het kan terug zetten. Heb anders nog een stalletje over mocht je echt willen fokken en weiland level 3.
Marcella
Geplaatst: 11-03-16 17:20
Yes, yes merrie drachtige nu wachten op veulentje.
Hij staat nu op de wei met zijn nieuwe vrouw. Heb al een aardige kudde haflingers nu 3 merries en 1 hengst nu sparen voor nog een hengst geld is bijna op.
Geld zat op het moment en 2 stallen vrij. Had een vol getrainde haflinger hengst zien staan op de markt, maar wacht nog even tot merrie vol getraind is. En mocht hij verkocht zijn heb ik pech gehad. En morgen zelfs 3 stallen vrij.
Ja had ook me oogje op een hengst laten vallen, maar met nog maar 5000 munten kom je niet ver. En geen stallen vrij momenteel met nog 4 pension paarden maar komende week komen die weer vrij. Heb het druk met inrijden geredde merrie nog voor de helft en dan 2 die vandaag volwassen zijn geworden.
Ik zoek nog een train(st)er om mijn Fjord te trainen, je hoeft geen eigen bak te hebben, dus ook beginnende spelers kunnen veel geld verdienen en zelf verder in level komen.
Stuur Seltje een in-game pb
Marcella
Geplaatst: 11-03-16 19:29
Benieuwd wat eruit kom rollen met een bonte tinker merrie mits ze drachtig wordt.