Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Gisteren getracht iets via Aliexpress te kopen, maar liep ook vast op het Visa-nummer. Ik heb geen Visakaart en hoopte dat het via Ideal kon. Helaas lukte dat niet (werd inderdaad om een kaartnummer gevraagd). Ik bestel dan toch liever via E-bay: daar heb ik een PayPal-account.
Danique schreef:Blacky94 schreef:Hebben jullie eigenlijk wel eens gevraagd of ze bij verzending het totaalbedrag op papier konden verlagen zodat je onder die 22 euro uit komt? Nu is de btw daarover an sich ook weer niet zo'n ramp, maar ik kom omgerekend op zo'n €22,21 uit
Ja ik, was geen probleem!
listiglistje schreef:Shenavallie schreef:Gisteren getracht iets via Aliexpress te kopen, maar liep ook vast op het Visa-nummer. Ik heb geen Visakaart en hoopte dat het via Ideal kon. Helaas lukte dat niet (werd inderdaad om een kaartnummer gevraagd). Ik bestel dan toch liever via E-bay: daar heb ik een PayPal-account.
Je moet het bolletje `andere betaalmethoden´aanvinken, onder de VISA/kaartVia Ideal kan gewoon, doe ik altijd
listiglistje schreef:Shenavallie schreef:Gisteren getracht iets via Aliexpress te kopen, maar liep ook vast op het Visa-nummer. Ik heb geen Visakaart en hoopte dat het via Ideal kon. Helaas lukte dat niet (werd inderdaad om een kaartnummer gevraagd). Ik bestel dan toch liever via E-bay: daar heb ik een PayPal-account.
Je moet het bolletje `andere betaalmethoden´aanvinken, onder de VISA/kaartVia Ideal kan gewoon, doe ik altijd
llora schreef:Bij mijn pakketje dat zogezegd geleverd zou zijn staat er momenteel dit. Heb berichten gestuurd. Koper heeft ze gelezen maar nog niet gereageerd. Wat moet ik doen. Gaat het alsnog geleverd worden of niet. Of moet ik wachten tot de tijd verstrijkt om te bevestigen dat ik het product ontvangen heb terwijl ik het niet ontvangen heb. Want heb een mail gekregen van Ali om het product te bevestigen gisteren
[ [url=m/RKcuJC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qJ9k8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pg40D2.jpg]Afbeelding[/url] ]