Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:20

Bestellen jullie allemaal met creditcard of hoe doen jullie dat? Ik wil liever niet met cc betalen, maar ook als ik een andere betaaloptie aanklik lijk ik daar steeds op terecht te komen...

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:24

Nee gewoon met ideal

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:30

marlonFloris schreef:
Nee gewoon met ideal

Dat probeerde ik maar dan vraagt ie toch weer om kaartgegevens.. ik zal zo eens op de laptop proberen..

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:30

Ideal!

Die zonnebril is cool! Heb ik het linkje gemist? :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:31

Ik betaal gewoon met Ideal, geloof dat je wel een AEaccount moet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:32

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-03-17 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:33

lor1_1984 schreef:
Ik betaal gewoon met Ideal, geloof dat je wel een AEaccount moet hebben.

Heb ik :) maar ik krijg het op mn telefoon zowel via de app als via internet niet voor elkaar..
Dus zo op de laptop maar even proberen :)

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:40

Ik moest wel ergens op klikken om van cc naar iDeal te gaan maar dat ging prima. Weet alleen niet meer waar dat moest..,

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:44

Hmm, het ligt aan de verkoper denk ik.. Want een ander dingetje kon ik wel zonder problemen met ideal afrekenen..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:47

Gisteren getracht iets via Aliexpress te kopen, maar liep ook vast op het Visa-nummer. Ik heb geen Visakaart en hoopte dat het via Ideal kon. Helaas lukte dat niet (werd inderdaad om een kaartnummer gevraagd). Ik bestel dan toch liever via E-bay: daar heb ik een PayPal-account.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:05

Hebben jullie eigenlijk wel eens gevraagd of ze bij verzending het totaalbedrag op papier konden verlagen zodat je onder die 22 euro uit komt? Nu is de btw daarover an sich ook weer niet zo'n ramp, maar ik kom omgerekend op zo'n €22,21 uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:19

Blacky94 schreef:
Hebben jullie eigenlijk wel eens gevraagd of ze bij verzending het totaalbedrag op papier konden verlagen zodat je onder die 22 euro uit komt? Nu is de btw daarover an sich ook weer niet zo'n ramp, maar ik kom omgerekend op zo'n €22,21 uit :')

Ja ik, was geen probleem!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:21

Shenavallie schreef:
Gisteren getracht iets via Aliexpress te kopen, maar liep ook vast op het Visa-nummer. Ik heb geen Visakaart en hoopte dat het via Ideal kon. Helaas lukte dat niet (werd inderdaad om een kaartnummer gevraagd). Ik bestel dan toch liever via E-bay: daar heb ik een PayPal-account.

Je moet het bolletje `andere betaalmethoden´aanvinken, onder de VISA/kaart ;) Via Ideal kan gewoon, doe ik altijd :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:24

Danique schreef:
Blacky94 schreef:

Ja ik, was geen probleem!

Aah top, gelijk maar een berichtje achteraan gestuurd :)

listiglistje schreef:
Shenavallie schreef:

Je moet het bolletje `andere betaalmethoden´aanvinken, onder de VISA/kaart ;) Via Ideal kan gewoon, doe ik altijd :)

Dat werkt dus schijnbaar toch niet altijd..
Ik dacht al dat ik gek werd, maar ik had hetzelfde probleem.. Uiteindelijk apart afgerekend, aangezien 2 verschillende aanbieders, en bij de ene kon ik wel gewoon met Ideal betalen, maar bij de ander gaf hij (op de laptop) aan dat die optie niet beschikbaar was..

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:49

Bij mijn pakketje dat zogezegd geleverd zou zijn staat er momenteel dit. Heb berichten gestuurd. Koper heeft ze gelezen maar nog niet gereageerd. Wat moet ik doen. Gaat het alsnog geleverd worden of niet. Of moet ik wachten tot de tijd verstrijkt om te bevestigen dat ik het product ontvangen heb terwijl ik het niet ontvangen heb. Want heb een mail gekregen van Ali om het product te bevestigen gisteren

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:24

Vrouwen/Meisje Grappige 3D Beyonce Photo Print Enkelband Sokken Chaussettes Femmes Rigolote Calcetines
http://s.aliexpress.com/ZBRF3y2I
(from AliExpress Android)

Ik heb zojuist deze besteld. Echt een gevalletje only on Aliexpress :') voor 1,35 moest ik ze gewoon hebben, haha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:26

listiglistje schreef:
Shenavallie schreef:

Ga ik het nog eens proberen, dank je wel!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:34

En als je het via je winkelwagen doet ipv koop nu?
Lukt het dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:37

llora schreef:
Bij mijn pakketje dat zogezegd geleverd zou zijn staat er momenteel dit. Heb berichten gestuurd. Koper heeft ze gelezen maar nog niet gereageerd. Wat moet ik doen. Gaat het alsnog geleverd worden of niet. Of moet ik wachten tot de tijd verstrijkt om te bevestigen dat ik het product ontvangen heb terwijl ik het niet ontvangen heb. Want heb een mail gekregen van Ali om het product te bevestigen gisteren

[ [url=m/RKcuJC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qJ9k8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pg40D2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er staat toch awaiting delivery? Dat betekent dat het nog niet bezorgd is maar dat het onderweg is..

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:38

Ja maar bij de app staat dat er niet en bij de tracking staat geleverd

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:57

Wat doen jullie als je volgens de maattabel in een S zou moeten passen? Past dat vaak ook of is het beter een maat groter te nemen?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 00:48

friendly schreef:
Wat doen jullie als je volgens de maattabel in een S zou moeten passen? Past dat vaak ook of is het beter een maat groter te nemen?

Nee dan gewoon een s pakken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 01:13

Afbeelding

Deze bestel een paar weken terug. Verkoper heeft ze nu niet meer, of mag ze niet meer verkopen. Maar de mijne zijn wel onderweg! :P

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 01:20

Die zag ik laatst ook en toen twijfelde ik, omdat ze mij best grappig lijken. Jammer dat ze er nu niet meer zijn maar wel beter voor mijn portemonnee.

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 13:06

marlonFloris schreef:
friendly schreef:

Nee dan gewoon een s pakken.

Dank je wel.